Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Przerabiamy Boscha na Pierburga - co i jak?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 mar 2014, 09:05

ieble pisze:Prace trwają, nadal kompletuję części, pozostało mi jedynie kupic wtryski i brac się za przekładkę. Nie wiem sam czy kupic bosch 216, czy jakieś 230 lubi firad 225.....
Max wtryski do tej pompy to 216-tki. 230-tki są na moce 200 km, więc i turbo trzeba, Ic, pompa 11, sprzęgło, nawet skrzynia z dluższymi przełożeniami by sie przydała, bo jak masz BAA to 200 wyciągniesz i koniec skrzyni.

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 11 mar 2014, 10:05

krzysiek ja już nad pompą pracuję na razie mam wsadzony tłoczek i głowice z 988, fala de110, springi i podkładka z 1z. Poluję na fale DE143 - może się uda. IC też będę modził, chciałbym uderzyć w 150-160km 320nm - do tylu sprzęgło powinno dać rade.

Może jednak zbierać na porządne 216 z boscha jak mówis, do takich mocy powinny wystarczyć.
1z+216+11mm+16bit+chip+asz+038e+gt1549s :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 mar 2014, 12:27

Popma Afn'ka z głowiczką 11 wystarcza. Munior ma teraz taka na sprzedaż. Wtryski dobre 216-tki wystarczą Tobie. 320 Nm zniesie, ja mam na 350 NM i klei dobrze, choć ja tam nie robie strzałow ze sprzęgła, wykorzystuje te niutony do elastycznego wyprzedzania i poruszania sie w trasie jak i po mieście. Ic by przydał sie lepszy bo latem to nie bedzie to samo, Kolektor właśnie też lepszy dać to mniej dymu powinno być.

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 11 mar 2014, 12:44

Pompe zrobiłem sobie sam. Kompa 16 mam od muniora (program na 11,216), kolektor mówisz typu arl - obrócony w prawo, kata wywalę napewno i egr zaślepię. Zrobię tak jak mówisz założe 216. Jakie w 1z siedzą wtryski oryginalnie? 185 czy 195?
1z+216+11mm+16bit+chip+asz+038e+gt1549s :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 mar 2014, 22:53

ieble pisze:Pompe zrobiłem sobie sam. Kompa 16 mam od muniora (program na 11,216), kolektor mówisz typu arl - obrócony w prawo, kata wywalę napewno i egr zaślepię. Zrobię tak jak mówisz założe 216. Jakie w 1z siedzą wtryski oryginalnie? 185 czy 195?
185 siedzą ori, wstawiając kolektor ASZ/ARL i tak bedziesz musiał pozbyć sie całkowicie egr'a i zaślepić na kolektorze wydechowym. Potrzebna jest tez flansza do tego kolektora http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... i-awx-kpl-
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 21 mar 2014, 15:47 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 12 mar 2014, 10:12

Na razie muszę się wstrzymać z zakupem bo może trafi się de143 do kupienia. Ale na pewno taki właśnie zestaw kupię...

350nm w 80 - piękny wynik... To na pompie z afn i 210? czy pompa hybryda?
1z+216+11mm+16bit+chip+asz+038e+gt1549s :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 mar 2014, 23:51

Pompa czysta afn'ka. Niedługo dojdzie głowiczka 11, a wtryski 210-tki i 1,35 bara doładowania

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 13 mar 2014, 07:52

To może nie ma sensu sie pakować w fale de 143, i przerabianie pompy itp? Ja mam u siebie juz afn+11mm. Kolektor już zakupiony.

Krzysiek a jaka moc?

Ok koniec bo to temat o przeróbce na pierburga. :P

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 mar 2014, 11:00

Soft 140/350 na Ecu 16 bit i turbawka T2

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 mar 2014, 19:19

ieble pisze:To może nie ma sensu sie pakować w fale de 143
Miałem Ci to dawno napisać ,że nie ma sensu 8-) tłoczek 11 mm i fala DE 110 ,w zupełności Ci wystarczą do takich mocy ....DE 143 to hardcor ,i ma sens przy mocach powyżej 140-150 koni ...ale takich mocy nie polecam ,bo się wszystko zaczyna sypać ,to są moce dla umiejących z takiej mocy korzystać z głową ,no i po wiekszych modach osprzetu ,sprzęgła ,IC itd 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 17 mar 2014, 14:58

kilka foto z prac: siedzi tu juz wiązka od pierburga
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Wywalona wiązka od boscha:
Obrazek

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 mar 2014, 23:01

ieble pisze:kilka foto z prac: siedzi tu juz wiązka od pierburga
Tylko podziwiać ,bo niezła masakra i ogrom pracy :roll: ale mam nadzieję że podołasz 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ieble
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:44

Post autor: ieble » 21 mar 2014, 15:09

wszystko poskładane i dupa - nie ma komunikacji z komputerem. Pod pinem 61 powinna być linia K - nie ma połączęnia między wtyczką białą pod maską a pinem 61 wtyczki komputera.

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 23 kwie 2014, 15:09

Panowie mam okazyjnie do kupienia cały komplet z golfa 96 r, czyli pompa, komputer,przepływka z obudową filtra no i oczywiście mogę zabrać tez okablowanie. Mam pytanie czy jest sens się bawić z tymi kablami z golfa czy szukać oryginalnych z audi 80 b4 avant, bo to do niego miało by być?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 kwie 2014, 15:32

mantix pisze:Mam pytanie czy jest sens się bawić z tymi kablami z golfa
Jak zamierzasz przekłądać wiązkę z vw ,to czeka cię niezła rzeżba ...długości kabli inne ...wiadomo w vw bezpieczniki w innym miejscu ,komp zresztą też ...ewentualnie możesz pobrać wtyczki z ecu i przepływki na przeszczep ,do twojej wiązki .Jak chcesz bez problemowo całą wiązkę zmieniać ,to tylko z audi 80 ,bo z A4 też będzie podobnie jak z vw
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2014, 15:48 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga