Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Przerabiamy Boscha na Pierburga - co i jak?

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 paź 2015, 00:04

pukacinio pisze:a jak dam prąd na n109 to pompa powinna pchać od razu na wtryski czy jescze coś blokuje paliwo ? bo nawet z zasialniem na n109 paliwo nie pokazało się na wtryskach ;/
Zasilanie N109 to nie wszystko .Żeby pompa zaczęła podawać na wtryski ,musi jeszcze pracować nastawnik , a nastawnik do pracy ,potrafi zmusić tylko ECU ,wiec jak ono nie działa ,to pompa również 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 08 paź 2015, 11:39

albo mam inna wiązkę albo jest grzebane czy co ? zaczynam głupieć. Tak ja pisesz munior z 53 pinu wychodzi kabel niebieski i idzie do pompy ale w kostce jest pośrodku i idzie w doł pompy a nie do n109 ;/ ktoś kombinował czy co ?


Obrazek


Obrazek

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 paź 2015, 13:18

pukacinio pisze:albo mam inna wiązkę albo jest grzebane czy co ?
Hehe :mrgreen: Ale ja tu widzę (o ile mnie wzrok nie myli ) że miejsce po 53 pinie ,we wtyce ,jest wolne :shock: Licz <ok> gruby brazowy 46 ,47 brązowo żółty ,48 zielono brązowy -kontrolka świec żarowych (po tym wiadomo że wiązka z wtyką jest od 021 AP,bo 021D miał tu puste miejsce ,a kontorlka wychodziła z 27 pinu ) i tak dalej ...53 pusty i wychodzi na to ,że ktoś miał zrobione guzik warte zabezpieczenie antykradziezowe,odcinające n109 i zasilające go że tak powiem od du...y strony :roll: ...ma iść bezpośrednio z z53 pinu do n109 i tak podłącz .A tak na marginesie to ktoś kto odcina n109 w taki sposób ,i myśli że zrobił ''zabezpieczenie atykradzieżowe '' ,jest mocno naiwny ,choć należało by raczej użyć mocniejszego słowa :roll: ,bo wystarczy podnieść maskę i zasilić n109 bezpośrednio z aku ,auto odpala i odjeżdża ;-) Poza tym ecu "nie widząc "n109 ,odciętego i zasilonego w tak głupi sposób ,jest ciągle w stanie awaryjnym ...z czym się to wiąże nie muszę chyba pisać ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 08 paź 2015, 15:45

nawet liczyc nie potrafie bo ja widziałem tam 48 a nie 46 :evil:

53 pin jest czarno fioletowy, brak napięcia na nim, przejścia do pompy na nim też brak

Obrazek

komp to 021D, czyli mam włożyć kompa 021AP i będzie git czy lepiej pozmieniać piny we wtyczce ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 paź 2015, 17:23

pukacinio pisze:53 pin jest czarno fioletowy
Zgadza się i dokładnie tym samym kolorem "leci"do trzy pinowej wtyczki pompy
pukacinio pisze: brak napięcia na nim,
Powinno być po przekręceniu zapłonu,o ile ecu jest prawidłowo zasilone
pukacinio pisze:przejścia do pompy na nim też brak
To już ustaliliśmy ;-) więc musisz zrobić ,bez żadnych "odcinek " po drodze.Najlepiej znależć gdzie jest przecięty i połaczyć .Obstawiam że przecięty przy wiązce nad pedałami ,bo już dwa razy "kasowałem " w tym miejscu takie bezsensowne "odcięcie "
pukacinio pisze:komp to 021D,
Przy ECU 021 D i tej wtyce ,która "chodziła" z 021AP ,nie będzie działała kontrolka świec ...ale 021D jest bezproblemowy ,bo nie ma immo.Jeżeli komp jest prawidłowo zasilany ,to po przekręceniu zapłonu musi mignąć kontrolka świec żarowych ...nie możesz tego zobaczyć ,bo musiałbyś wypiać pin 48 wtyki i wpiać w puste miejsce 27 pinu .I radzę to zrobić ,i zobacz czy kontrolka mrugnie po przekręceniu zapłonu...obstawiam że nie mrugnie ;-) bo coś jest nie halo z zasilaniem i ecu po prostu nie działa....Ale na szybko podepnij AP ,to zobaczysz czy mrugnie kontrolka i wszystko będzie jasne 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 08 paź 2015, 18:24

no i się rozpadało a ja na świeżym powietrzu :-/ problem że nie mam ap więc musze przepiąc pin, a kojarzysz na których pinach ma być prąd i na których masa niezbędna ? według tej pinologi co wstawiłem wyżej mi sie kolory nie zgadzają ale to temu że wiązka z innego kompa.

a prądy i masy są tak samo dla 021d i 021ap ?

źle licze znów czy wolny jest 26 a nie 27 ?


Obrazek


przepiąć wszystkie piny tak jak jest w tej pinologi wyżej ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 paź 2015, 19:25

pukacinio pisze:a kojarzysz na których pinach ma być prąd i na których masa niezbędna ?
Wszystko widać jak na dłoni na schemacie który zamiesciłem na początku strony
pukacinio pisze:a prądy i masy są tak samo dla 021d i 021ap ?
Również wszystko widać na schemacie ,a zasilania są identycznie w obu typach ecu .
pukacinio pisze:źle licze znów czy wolny jest 26 a nie 27 ?
No sory :roll: ,piny już raz za Ciebie liczyłem ,liczyć chyba umiesz ,wiec dalej musisz liczyć sobie sam
Ostatnio zmieniony 08 paź 2015, 19:39 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 08 paź 2015, 19:38

no ale popatrz, ostatni w pierwszym rzędzie to 23 potem 24, 25 i wolny 26

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 paź 2015, 21:07

pukacinio pisze:no ale popatrz, ostatni w pierwszym rzędzie to 23 potem 24, 25 i wolny 26
Jak mówię 27 ,to ma być 27 ...a nie 26 ,bo wolny jest :roll:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 08 paź 2015, 21:12

MUNIOR pisze: musiałbyś wypiać pin 48 wtyki i wpiać w puste miejsce 27 pinu
Dlatego pytam i chce żebyś potwierdził ze piny są chu*owo i temu jest zonk <piwo>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 paź 2015, 21:57

pukacinio pisze:MUNIOR napisał/a:
musiałbyś wypiać pin 48 wtyki i wpiać w puste miejsce 27 pinu


Dlatego pytam i chce żebyś potwierdził ze piny są chu*owo i temu jest zonk
Nie widzę wtyki ,nie wiem kto i co tam wpinał ,czy wypinał ...to ze powinno być puste miejsce po 27 pinie ,nie znaczy że jest ...ale pewne jest że tam ma być wpiety pin 48 ,skoro ma to "chodzić "z 021D i ma działać kontrolka świec żarowych
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 08 paź 2015, 22:02

Dobra Jutro ogarniam piny, Munior daj adres śle dobrą flaszkę ! Nie żartuje ! :!:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 paź 2015, 22:07

pukacinio pisze:Dobra Jutro ogarniam piny, Munior daj adres śle dobrą flaszkę ! Nie żartuje !
Flaszka się zbije :roll: Paczkę czekoladek jak wyślesz bedzie bezpieczniej i chętniej ją ''spożytkuje'' niż flaszkę :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 08 paź 2015, 22:15

No nie mów ze byś Daniels'a nie spożytkował :-P

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 paź 2015, 22:47

pukacinio pisze:No nie mów ze byś Daniels'a nie spożytkował
jakby się nie rozlał w transporcie ;-) :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga