Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Quattro jedzie ale nie jedzie.... Bloki wartośc

Wszystko co tyczy się silników V6
miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 21 kwie 2017, 08:30

Piotr ma rację -post się rozbudował za bardzo utrudniając szukanie punktów zaczepienia, a co za tym idzie udzielenie ewentualnej pomocy.

No dobra -cewki. Nie wiem czy przeoczyłem, czy nie. Podmieniałeś? TYLKO podmiana na pewne daje pewność. Pomiary to taki ogólnik, mówiący czy opłaca się ją ze szrotu wlec do auta ;)
Do znudzenia to robiłem kiedyś w epoce mody na e34. Rezystancje ok, zasilanie ok, a cewka do bani. Bo pochodziło i już inaczej się zachowuje(temperatur przy obciążeniu).

Kompa podmieniałeś -ABC ma kompa, który jest jak Houdini. To na tyle niejasny twór, że jak jest możliwość warto go podmienić.

Jaką masz wartość podciśnienia w dolocie przy wolnych obrotach?

Podmiana TPSu... No niestety -zamienił czasem stryjek siekierkę na kijek. WSZYSTKIE używane są wytarte w mniejszym lub większym stopniu. Kiedyś bardziej się tym wszyscy przejmowali, teraz jakoś ten TPS jest lekceważony. Warto zajrzeć do tego co masz na wierzchu(masz dwa jak czytam?) i wyczyścić, zweryfikować stan. Jak jest usyfiony utartym materiałem to możesz 5 razy zmierzyć, a za szóstym wyjdzie, że nie tak.
Latem w ADRze brata tym się zajmowałem. Samo czyszczenie pomogło, czego nie oczekiwałem.

Obejście -krokowiec. Trzeba sprawdzić czy płynnie się porusza, oczyścić, zobaczyć czy dolega porządnie zamykając "boka".

VAG -pewnie podstawy posprawdzałeś, korekty i inne... korekty.
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 02 maja 2017, 08:10

Kolego, przeczytałem cały temat i dla mnie od samego początku to wina zapłonu. Sam miałem podobny problem - samochód po remoncie nie jechał. Dławił się, kichał, prychał, chodził nierówno zarówno na PB jak i LPG.
Kupiłem oryginalne świece - brak poprawy
Kupiłem przewody NGK - brak poprawy
Cewka podmieniona - brak poprawy

Dopiero po wymianie Cewek na nowe Beru, przewodw na nowe Beru i świec... na DENSO jedno elektrodowe auto zaczęło jeżdzic tak jak powinno - wciska w fotel niezależnie czy to PB czy LPG.
Świece NGK - oryginalne 4ro elektrodowe mam w garażu, dwa komplety z przebiegiem 500km każdy i do niczego sie nie nadają.

Moim zdaniem zapłon to ostatnia nadzieja.
AUDI <- KLASA SAMA W SOBIE

Było:
B3 Sedan 1.6 Benzyna+LPG '87 - cudeńko
B3 Coupe 2.3 NG pb + LPG '90
B4 Avant 1.9 TDI 1z+ '93
Jest:
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '92
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH LPG '95
B4 Coupe Quattro 2.8 AAH '95
VW Touran 2.0TDI 170KM BMN Highline '07

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 02 maja 2017, 14:07

krzysiek_kw15 pisze: Świece NGK - oryginalne 4ro elektrodowe mam w garażu, dwa komplety z przebiegiem 500km każdy i do niczego sie nie nadają.
Sporo narzekań czytam w ostatnich ok. dwóch latach na NGK. Pośrednio jest to wina podróbek -widziałem(mam nawet w garażu) sondy lambda z Allegro "prawie NGK", kable ktoś mi pokazywał kombinowane niby NGK. Kilka razy słyszałem/czytałem o odpadających rzekomo elektrodach w V-linach(hmmmm....)

U mnie świece są Denso, NGK jednak też nie robiły problemów. Te Denso miały trafić do AAH kolegi ale go kupiec "napadł" pod Biedrą i powalił ofertą(mało z zakupami w bagażniku nie poszło hahaha)
Podmiana cewki -musi być na 100% pewną, najlepiej maska w maskę przekładka. Inaczej to cóż... używki pod maską, czy w ofertach niekoniecznie się różnią

Zasadniczo zgodziłbym się z Tobą -zapłon. Ale autor wątku jakoś już nasz nie zaszczyca obecnością więc...
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant

mmareckimm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:01

Post autor: mmareckimm » 11 maja 2017, 20:48

Panowie to nie jest to że autor wątku nie zaszczyca swoją obecnością... Autor wątku dużo ostatnio pracuje i dlatego tu nie zaglądał przez jakiś czas. Do maks 2 tygodni będę miał kompletny motor z automata razem ze skrzynią i masą innych gratów rzekomo tylko benzyna i niewielki przebieg więc będzie co zamieniać... :)

Jak już będzie jakiś progress odezwę się na pewno
Pozdrawiam :-)


krzysiek_kw15 podałbyś może numer ze świec i przewodów zapłonowych ?

Bombelson87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 16 gru 2016, 01:19

Post autor: Bombelson87 » 17 sie 2017, 10:37

Jaki koszt kompletu przewodow i swiec?

Virustroy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 paź 2022, 17:08
Imię: Konrad
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC

Re: [B4 2.6 ABC] Quattro jedzie ale nie jedzie.... Bloki wartośc

Post autor: Virustroy » 17 paź 2022, 17:10

Czy temat rozwiązany ? Mam podobną sytuację i nie wiem już co robić

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga