Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAH ] Wszystkie informacje na temat tego silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 03 maja 2009, 23:37

Klapka antywybuchowa, jak nic :->

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 04 maja 2009, 07:38

Ciekawe skąd to się u mnie wzięło :->
Ktoś wie jak wymontować tą kierownicę powietrza i czy to jakiś duży problem ?
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Michal_Z28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 10 wrz 2008, 12:09
Lokalizacja: Kielce / Bilcza

Post autor: Michal_Z28 » 04 maja 2009, 10:29

Proste.
Ściągasz rurę ssącą, ściągasz odmy, ściągasz odsysanie oleju(mała rurka od strony kierowcy), odkręcasz dwie śrubki na górze mocowania, i wysuwasz do tyłu prowadnicę, ona się trzyma na dwóch szpilkach z gumowymi wkładami.
10 minut roboty.
A80 B4 2.8 AAH Quattro '92
Doświadczenie z 4x4? 2 lata z Golfem II 1.8 Syncro.
W zimowym poślizgu było bosko :D

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 07 maja 2009, 19:36

a mam pytanie do was posiadaczy aah jak sprawdzic czujnik spalania stukowego ??? czy ktos to sprawdzal ??? bo ma mam pekniete budowy zalane oleje i nie jestem pewny czy aby one dzialeja tak jak powinny :-( pozdrawiam dziekuje za zainteresowanie postem :-D
michal 2.8 quattro :) kiedy przyjdzie ta zima :)

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 07 maja 2009, 20:13

A więc wkładasz czujnik w imadło podłączasz go pod oscyloskop. Uderzasz w metalową część czujnika ,a na oscyloskopie powinna być reakcja .Jeżeli jej brak to znaczy że padł.

P.S.
Wczoraj wymieniona kierownica powietrza.
Wnioski:
Silnik nie ma już galaretowatych ruchów na biegu jałowym :mrgreen:
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

sokol1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 14 sie 2009, 10:45
Lokalizacja: RUMIA

Czujnik temperatury cieczy nie reaguje - AAH

Post autor: sokol1234 » 14 sie 2009, 10:53

witam wszystkich.problem z autkiem taki ze czujnik temperatury cieczy wogole nie reaguje.mostkowalem czujnik ale wskaznik ani drgnal.moze ktos juz sie spotkal z taka sytuacja? napiszcie mi prosze jeszcze jaka temperature oleju macie bo narazie bazuje na tym wskazniku.moje pierwsze Audi stad te pytania :) pozdrawiam serdecznie!!!

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 14 sie 2009, 11:57

Normalna temp. to 80 C^ przy ostrym pałowaniu 110 C^.
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

sokol1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 14 sie 2009, 10:45
Lokalizacja: RUMIA

AAH

Post autor: sokol1234 » 14 sie 2009, 12:46

dziekuje kolego.wlasnie taka temperaturke trzymam.to jestem ciut spokojniejszy ;-) ladowanie na 13-13,5 a cisnienie od 3,5-5.jesli cos sie nie bedzie zgadzac to napisz.jeszcze raz wielkie THX

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 14 sie 2009, 13:21

Wszystko gra. Na wskaźniki to bym nie patrzył bo mają przekłamanie i to spore np. ciśnienie oleju :mrgreen:
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Awatar użytkownika
klepa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:46
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: klepa » 17 sie 2009, 20:28

Mam pytanie, co do czujnika, halla a wiec miesiąc temu wróciłem autem do domu jak zawsze zgasiłem auto i rano chce odpalić a tu nic, ale próbowałem na gazie i na benzynie i jakoś załapała aż do dziś wczoraj tez przyjechałem i nic się nie działo postawiłem na parking i dziś już nie odpala.Sprawdziłem tylko czy ma iskrę na świecy i NIE MA. Poszperałem na różnych forach i wyczytałem ze można odpalić auto jak jest uszkodzony czujnik halla trzeba poprowadzić od 2 pina kabelek i dotykać do masy a druga osoba powinna kręcić zapłonem zaczęła łapać jak by chciała a nie mogła i w końcu załapała pochodziła trochę zgasiłem i pali tak jak zawsze i pytanie z mojej strony czy to na 100% sa objawy tego czujnika halla czy to taki mój niefart tylko z tymi kabelkami?? A czy nie powinno być tak ze jak padnie to od razu? Może ktoś wymieniał takowy czujnik, jaka cena do AAH w ASO?

sokol1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 14 sie 2009, 10:45
Lokalizacja: RUMIA

SONDA LAMBDA AAH

Post autor: sokol1234 » 18 sie 2009, 06:35

witam.mam dylemat poniewaz nadszedl czas na wymiane sondy lambda i znalazlem takie po 250zl (BOSH) i takie po 90zl (NTK).nie wiem na ktore sie zdecydowac.nie chcialbym kasy w bloto rzucic.pomozcie jak macie doswiadczenie :) pozdrawiam

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Re: SONDA LAMBDA AAH

Post autor: misial0 » 18 sie 2009, 15:05

sokol1234 pisze:witam.mam dylemat poniewaz nadszedl czas na wymiane sondy lambda i znalazlem takie po 250zl (BOSH) i takie po 90zl (NTK).nie wiem na ktore sie zdecydowac.nie chcialbym kasy w bloto rzucic.pomozcie jak macie doswiadczenie :) pozdrawiam
ja kupilem uniwersalna 3-przewodowa ngk/ntk i narazie smiga nie narzekam ja wiem czy jest sens kupowac orginal chyba tylko rzeby miec orginalna koncówke bo zasada dzialania jest taka sama. mam za to dobra rade na wykrecenie starej sondy bo nie jest tak latwo jak juz jest walnieta sonda to ja zlam tak zeby udalo ci sie nalozyc klucz nasadowy na to taki krzyrzak co mozna nim krecic pod katem i na to przedluzki tak zebys kercil sobie nad silnikiem i wtedy odkrecasz i wkrecasz stara sonde zeby nowa szla lekko potem nowa wkrecasz kluczem widlastym bez problemu :)mam addzieje ze zrozumiales :-P
michal 2.8 quattro :) kiedy przyjdzie ta zima :)

sokol1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 14 sie 2009, 10:45
Lokalizacja: RUMIA

SONDA AAH

Post autor: sokol1234 » 19 sie 2009, 08:09

zrozumialem kolego zrozumialem :)) dziekuje Tobie bardzo za rade.pozdrawiam serdecznie

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 19 sie 2009, 21:33

chybo101 ja też mam klapkę antywybuchową....a nawet 2 obok siebie :mrgreen: chociaż mam gaz to nigdy bym nie pomyslał że jest to nie zrobione przez fabrykę :-/ bo są bardzo estetycznie wkomponowane :-D

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 19 sie 2009, 21:40

shellah pisze:chybo101 ja też mam klapkę antywybuchową....a nawet 2 obok siebie :mrgreen: chociaż mam gaz to nigdy bym nie pomyslał że jest to nie zrobione przez fabrykę :-/ bo są bardzo estetycznie wkomponowane :-D
Ja już nie mam klapek :mrgreen: Mam nowy dolot bez dziurek 8-)
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga