Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAH ] Wszystkie informacje na temat tego silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1372
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 03 paź 2010, 15:13

panowie, kiedyś gdzieś było napisane o rozrządzie do AAH z allegro, czy ktoś ma może sprawdzonego użytkownika? - chodzi mi o kpl rozrząd z pompą wody itp

drugie pytanie, to:
- czy ktoś mógłby mi napisać co składa się na kompletny zawór olejowy w głowicy aah i koszt kpl nowych?

pzdr.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 04 paź 2010, 00:24

szuan pisze:czy ktoś mógłby mi napisać co składa się na kompletny zawór olejowy w głowicy aah i koszt kpl nowych?
zawór olejowy :roll: czy chodzi ci o zawory wydechowy i zsący??

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 04 paź 2010, 08:02

Pewnie chodzi o zaworek olejowy w głowicy ten który puszcza olej na szklanki.
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1372
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 04 paź 2010, 10:57

chybo101 pisze:Pewnie chodzi o zaworek olejowy w głowicy ten który puszcza olej na szklanki.
właśnie :roll:

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 04 paź 2010, 11:57

z tego co gdzieœ czytałem na forum to koszt w aso ok 80zł sztuka

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1372
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 07 paź 2010, 22:04

mozna prosic o numery filtrow oleju i czym sie roznią w aah?
jestem na etapie zamawiania w k&n ale wole się upewnić na 100%, ze filtr podejdzie.
z mojego nie odczytam bo u mnie nie bylo oslony silnika i w miejscu nr jest odprysk.

Jaress
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 08 kwie 2010, 09:17
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: Jaress » 08 paź 2010, 00:27

mozna prosic o numery filtrow oleju i czym sie roznią w aah?

W AAH bardzo ważny jest dobór odpowiedniego filtra oleju:
Rocznikowo najlepiej dobierać tak jak zalecają. Jak pamiętam to tak około co rok, audi zalecało inny filtr oleju. A dokładnie od i do numeru podwozia. Chodzi o ciśnienie otwarcia zaworu obiegowego w filtrze oleju.
W niektórych sytuacjach silnik może na wyższych obrotach się przycierać.
Ja w swojej mam MANN-a 930/21 a auto jest z 12,1991.
A podejdzie każdy, gwint chyba przypasuje, jest taki sam. W sklepie z częściami sprzedadzą byle jaki zamiennik, pojęcia nie mają, że np. można wykończyć turbo czy panewki.

http://e-autoparts.pl/catalog/filtry-fi ... _typu=1414
Audi 80 2,8 quattro

Thomas3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 19 sie 2009, 11:51

Post autor: Thomas3 » 08 paź 2010, 09:14

Adaś Lee pisze:[url=http://img693.imageshack.us/img693/5160/aahpodcisnienia.th.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://img594.imageshack.us/img594/73/podcisnienieaah.th.png]Obrazek[/URL]

A tutaj Twoja rura chyba. łączy się z tą krótką do termostatu. Druga od pompy wody idzie prosto pod nią:
[url=http://img227.imageshack.us/img227/6766/wodaw.th.jpg]Obrazek[/URL]

czy ktos mi moze powiedziec gdzie znajde i jak wyglada parownik z tych schematow? i gdzie jest ta komora powietrza ? zawor EGR i elektor zawor kontrolujacy EGR ,
bo generalnie mowiac to mam inny schemat podcisnienia u sibie i kolektor tez ma inne podlaczcenie ale to tak na marginesie;p

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 08 paź 2010, 14:36

koledzy zaobserwowałem dzis ze mam wode w tyk kruccu co jest zaraz przed przepustnicą co idą do niego odpowietrzenie silnika z głowic ska tam moze brac sie woda ?

Awatar użytkownika
lelum
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 28 sty 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lelum » 08 paź 2010, 19:17

Witam. Proszę o podpowiedź dotyczącą silnika 2.6 ABC. Po wystrzale gazu została zmasakrowana plastikowa puszka znajdująca się w kolektorze dolotowym. Mam pytanie czy usunięcie tego elementu będzie miało negatywny wpływ na pracę silnika? Ewentualnie proszę o namiary na mechanika w wawie ogarniającego temat silników v6 audi.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 09 paź 2010, 18:18

lelum, jeśli chodzi Ci o element zaznaczony strzałką w pierwszej wiadomości tego tematu: 80b4-26-v6-abc-problemy-z-kolektorem-ssacym-t29419.html to ponoć można jeździć bez niego, spodnie tylko elastyczność z wolnych obrotów.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
lelum
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 28 sty 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lelum » 10 paź 2010, 11:43

Tak, chodzi o ten element. W takim razie co może być przyczyną nierównej pracy, szarpania, spalanie gazu w mieście to 25l, samochód jest bardzo zmulony słabo przyspiesza, dodam że vag nie pokazuje błędów?

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 11 paź 2010, 20:56

w aah nie ma turbo :lol:
jak już masz coś kombinować to proponuje poszukać samego aluminiowego kolektora-będzie pasował plug&play a jeśli chodzi o skracany dolot to idzie to przerobić.Teraz muli się bo prawdopodobnie łapie ci lewe powietrze.

Thomas3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 19 sie 2009, 11:51

Post autor: Thomas3 » 12 paź 2010, 19:17

shellah pisze:w aah nie ma turbo :lol:
jak już masz coś kombinować to proponuje poszukać samego aluminiowego kolektora-będzie pasował plug&play a jeśli chodzi o skracany dolot to idzie to przerobić.Teraz muli się bo prawdopodobnie łapie ci lewe powietrze.
o co chodzi z tym turbo ? xD przeciez wiadome jest ze aah go nie ma bo jest silnikiem wolnossacym

m4341
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 16 lis 2008, 16:44

Post autor: m4341 » 16 gru 2010, 10:16

chybo101 pisze:A więc wkładasz czujnik w imadło podłączasz go pod oscyloskop. Uderzasz w metalową część czujnika ,a na oscyloskopie powinna być reakcja .Jeżeli jej brak to znaczy że padł.

P.S.
Wczoraj wymieniona kierownica powietrza.
Wnioski:
Silnik nie ma już galaretowatych ruchów na biegu jałowym :mrgreen:
Stop to działa przy określonej częstotliwości która jest emitowana w momencie pracy stukowej silnika a nie twojego młotka w imadle. Jak bedziesz walił w czujnik to nic dobrego z tego nie wyjdzie. Te czujniki się nie psują, trzeba szukać w połączeniach elektrycznych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga