Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 11 sty 2017, 19:30

Pawlik1993,
Tak, znam osobę którą wstawila turbo AWX. - 100pkt. Dla mnie :-P
A osobiscie uważam, że znalazlem turbo z którym bedzie zdecydowanie mniej przeróbek, jest tansze niz gt1749va (AWX) strone goraca ma znacząco wieksza a zimna praktycznie taka jak AWX ( nieznacznie wieksza)
Osobiście bede pakować takie turbo tylko zimną strone zalozylem wieksza 36,4 mm / 49mm (ARL)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
meksykanineg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
Lokalizacja: LLB

Post autor: meksykanineg » 09 maja 2017, 12:06

brabus124 pisze:znalazlem turbo z którym bedzie zdecydowanie mniej przeróbek, jest tansze niz gt1749va (AWX)
Cos podziałałes w temacie tej turbinki ;-) czy chwilowo temat stoi ?
1Z+ ... na słupku AFN ...
16 bit, wtryski 216, pompka 11mm, FMIC, GT1852v by brabus124 , ssacy Leon BLS, wałek 28E, chips Kostrz, skrzynia FHN...
Ogarniecie klekota do stanu obecnego MUNIOR ;)

gigipawel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 11 maja 2017, 20:50

Post autor: gigipawel » 18 maja 2017, 22:47

brabus124 pisze: Turbo od Mercedesa w210 2.2cdi -gt2052s one chodzą po 100-250zl - sa tanie i czesto w b.dobrym stanie, łatwość przerobienia pod montaz przedstawie w tym temacie, bo mam jedna przygotowaną do montażu.
Bardzo bym prosił o jakieś rozwinięcie tematu.

Bo w tym momencie GT1549s są w tej samej cenie co AWX lub ASZ.

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 23 maja 2017, 19:10

Też czekam na jakieś info.. :)

gigipawel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 11 maja 2017, 20:50

Post autor: gigipawel » 23 maja 2017, 21:58

Doszukałem się :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=119446
Ale chyba za duże jak na moje potrzeby 140km/300nm.
I jeszcze ciasno w Ibizie z tyłu mogę mieć za silnikiem.

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 10 cze 2017, 10:16

Co do fajnych nie drogich turbinek to bardzo polecę GTC1549vz :) Wstaje dużo lepiej niż awx a można śmiało dmuchać 1.7-1.75 Bara. Wydajność okolice 220KM

krzysiek16.89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
Lokalizacja: ZSZ

Post autor: krzysiek16.89 » 23 paź 2017, 16:21

Witam. Ktoś wie ile mozna dmuchać z gt2052s turbo merca? Obecnie mam prawie 1.5 bara w sofcie a chwilowe łapie 1.55 myślę nad tym aby dać 1.6 bara.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 23 paź 2017, 18:49

z gt2052s można dmuchać 1.6 bar, przy wysokich rpm. można po woli zdejmować ciśnienia paluszkiem_nono
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

krzysiek16.89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
Lokalizacja: ZSZ

Post autor: krzysiek16.89 » 23 paź 2017, 19:37

Czyli to już jest górna granica tego turbo? Na pewno doładowanie będzie malało wraz z większymi rpm taka ma być mapa

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 23 paź 2017, 20:27

Więcej dmuchać nie ma większego sensu, jeśli masz wydajny układ wtryskowy oraz wydajny FMIC to można jeszcze podnieść do 1.7 Bar, Turbosprężarka powinna spokojnie to wytrzymać, aby zmniejszać ciśnienie wraz ze wzrostem obrotów ( przy wyższych obrotach)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

krzysiek16.89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
Lokalizacja: ZSZ

Post autor: krzysiek16.89 » 23 paź 2017, 20:38

Mam pompę 11 z nastawnikiem Reni 253 i fala de 143, wtryski 216, ic z Megane. Warto zwiększyć średnicę dolotu do turbo bo teraz mam Ori z 1z?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 24 paź 2017, 19:51

krzysiek16.89 pisze:Mam pompę 11 z nastawnikiem Reni 253 i fala de 143, wtryski 216, ic z Megane. Warto zwiększyć średnicę dolotu do turbo bo teraz mam Ori z 1z?
To graty masz mocne, można pokusić się o 1.7Bar
Ty masz to w poprzeczniaku ? to i tak tam średnica dolotu jest spora, zobacz czy nie ma gdzieś zwężek - na wlocie do puszki filtra itp.
Jak są siateczki w przepływomierzu to wywalenie ich również poprawia przepływ powietrza.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

krzysiek16.89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
Lokalizacja: ZSZ

Post autor: krzysiek16.89 » 24 paź 2017, 20:13

Tak mam to w porzeczniaku a dokładnie w golfie 3 . Co do dolotu to turbo ma wyjście 60mm a ori rura z 1z 45mm bodajże i zastosowałem tam redukcje tymczasowo bo chcę to poprawić. Siateczki w przepływce jeszcze są więc można to wywalić ewentualnie wstawić rurę bo jest wyłączona w programie.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 25 paź 2017, 11:29

krzysiek16.89 pisze:Tak mam to w porzeczniaku a dokładnie w golfie 3 . Co do dolotu to turbo ma wyjście 60mm a ori rura z 1z 45mm bodajże i zastosowałem tam redukcje tymczasowo bo chcę to poprawić. Siateczki w przepływce jeszcze są więc można to wywalić ewentualnie wstawić rurę bo jest wyłączona w programie.
zamiast niszzczyc ori przeplywke zrob sobie flansze, z tego co pisza to te 1,5 - 1,6 ma jakies 65-70% itd, najlepiej do tunera, hamownie, zaraz widac co to daje.
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

krzysiek16.89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 20 mar 2016, 08:41
Lokalizacja: ZSZ

Post autor: krzysiek16.89 » 25 paź 2017, 20:19

Przepływomierz jak już to założę inny na Sztukę i wykasuje bo ten mam sprawny więc szkoda niszczyć a druga sprawa to ma to wyglądać jak Ori więc flansza odpada. :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga