Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?

Awatar użytkownika
czerw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:40

Post autor: czerw » 29 paź 2017, 23:05

Polecacie jakies konkretne walki z konkretnego silnika ? A moze ma ktos z was takowy w dobrym stanie i w dobrej cenie.. ? Kolektor z dorobiana krótka flansza tez bym kupil jezeli ktos ma
1z Gt1549s 216ki vp11mm fhn 16 bit

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 29 paź 2017, 23:32

czerw, Wałek to szukaj tylko 28E, bo 38E są dużo droższe a do tego trzeba z nimi kombonować bo mają napęd na pompę vacum i trzeba cudować z uszczelką. ( a krzywki i tak mają identyczne ;-) )
ps. w ostatnim czasie miałem 2 wałki i poszły jak będę miał coś to dam znać, tak samo z kolektorem ;-)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
czerw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:40

Post autor: czerw » 02 lis 2017, 21:33

Ok

[ Dodano: 2017-11-02, 21:33 ]
Słyszalem ze wałek 28H jest zamienny z 28E.. słyszał coś ktoś na ten temat ?
1z Gt1549s 216ki vp11mm fhn 16 bit

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 03 lis 2017, 16:43

czerw, Tak. 28H I 28E mają takie same krzywki.

Ja tymczasem kompletuje części do złożenia gt1852v ;-)
Obrazek

[ Dodano: 2017-11-03, 16:43 ]
Obrazek
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
czerw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:40

Post autor: czerw » 03 lis 2017, 20:30

Skoro maja takie same krzywki dlaczego maja inny nr? Wydawalo mi sie ze ty juz masz na pokładzie to turbo pod maska ?
1z Gt1549s 216ki vp11mm fhn 16 bit

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 03 lis 2017, 22:45

Ja mam obecnie gt1849v
Oryginalnie ma ono koło kompresji 34,7mm/49mm,
Ja w swoim założyłem koło 36,4mm/49mm I jest okok
Ale... trzeba się rozwijać I bede zakładał koło 38,6mm/52mm cwaniak_
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
czerw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:40

Post autor: czerw » 06 lis 2017, 23:59

Ma ktos moze do sprzedania flansze na kolektor ssacy ? Kolektor mam z BMP wew srednica cos 54mm a rozstaw srób 73.5mm
1z Gt1549s 216ki vp11mm fhn 16 bit

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 07 lis 2017, 00:26

czerw pisze:Ma ktos moze do sprzedania flansze na kolektor ssacy ? Kolektor mam z BMP wew srednica cos 54mm a rozstaw srób 73.5mm
http://allegro.pl/f92-zaslepka-zamienni ... 12057.html

Ja rzeźbiłem sam, ale teraz wybrałbym raczej gotowca :-P
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
czerw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:40

Post autor: czerw » 11 lis 2017, 14:50

Zerkalem na ta aukcje juz wczesniej.. Tyle ze tam w opisie pisze ze rozstaw sr jest 76.5 a na innej jest z 73.5mm tylko ze takiej niewidze.. A taki wlasnie potrzebuje bezradny_

[ Dodano: 2017-11-11, 14:50 ]
wiem ze trochę nie w temacie.. ale czy koledzy mogli by luknac na mojego loga ?
n75 czy pompa ?
1z Gt1549s 216ki vp11mm fhn 16 bit

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 lis 2017, 16:09

czerw pisze:czy koledzy mogli by luknac na mojego loga ?
n75 czy pompa ?
Pompa wtryskowa nie ma nic do cisnienia doładowania.Winny albo n75 albo rozregulowane cięgło WG
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 11 lis 2017, 17:14

Pokaż z ciekawości 008

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 lis 2017, 18:11

Mzet pisze:Pokaż z ciekawości 008
Bez 008 widać ze to marnie sie zbiera i jedzie dopiero od ok 2,2 tys obr , a powinien znacznie wczesniej ,nawet na ori gratach ,a co dopiero na takich .Ogólnie to doładowanie strasznie "pływa " nawet jak osiagnie zakładane wartosci ...główny podejrzany i zapewne sprawca to n75. Ja bym sprawdził jak sie zbiera z odpietym węzykiem z gruszki WG
Ostatnio zmieniony 11 lis 2017, 19:47 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 11 lis 2017, 18:51

Tak, definitywnie późno wstaje, zwłaszcza jeśli siedzi 11mm jak w podpisie.
Z czystej ciekawości pytam o 008.
Ewentualnie może też sprawdzić czy spaliny pomiędzy turbo/kolektor nie idą bokiem. Jeden mechanik jak mi przykręcił raz turbo to kolektory czarne miałem po tygodniu, a doładowania z dołu nie było.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 11 lis 2017, 20:52

czerw, Ten twój log nie wygląda ciekawie :|
Na start podmien n75. Takie same turbo u mnue budzilo się mega lepiej.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
czerw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:40

Post autor: czerw » 11 lis 2017, 21:07

Niestety nie mam loga 008 =\ dzieki za wszelkie sugestie.. Postaram sie podmienic n75 jak tylko bede mial inny.. Pytanie do kolegów co maja gt1549s.. Czy moglby ktos wrzucic logi abym mogl zobaczyc jak wstaje to turbo w sprawnym aucie.. Str vaglog chyba nie dziala wiec moze byc screen

[ Dodano: 2017-11-11, 21:07 ]
Wlasnie mnie oswiecilo ze od 6 lat mam w bagazniku stary n75.. Tylko z kolei na nim jak pamietam na ori skrzyni szedl do 120 i koniec.. Moze mozna by go podmienic na probe..? Wogule da sie go jakos zregenerowac na chwile aby sprawdzic czy to faktycznie on aby miec pewnosc w 100% gdybym nie mial innego na podmiane ? mysli_
1z Gt1549s 216ki vp11mm fhn 16 bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga