Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI] Nowa turbosprężarka

Biecu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 03 gru 2010, 21:47
Lokalizacja: Kłobuck

Post autor: Biecu » 09 sty 2018, 20:38

Dziękuję za pomocne wypowiedzi i pomyślę nad ori używką , ale korzystając z okazji że audiczka stoi to porobię parę innych po planowanych rzeczy rotfl
biecu

Hubert80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 17 gru 2017, 20:38

Post autor: Hubert80 » 20 sty 2018, 22:48

Czyli oferty firm i regeneracja w granicach 650-800 zł nie ma najmniejszego sensu?
A samo sprawdzenie turbosprężarki np. w MotoRemo miałoby sens?
Czy jeżeli samochód dobrze jedzie, czuć że "ciągnie", ilosć oleju w dolocie jest ale w rozsądnych ilościach to nie ma sensu się pchać w regenerację/sprawdzenie/czyszczenie itd. itp.?
Audi 80 B4 Avant TDi 1Z+

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 sty 2018, 09:13

Hubert80 pisze:oleju w dolocie jest ale w rozsądnych ilościach
Weź pod uwagę też opary olejowe z odmy.

bociek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:28
Lokalizacja: Tarnawa

Post autor: bociek22 » 21 sty 2018, 12:53

Nie rozumiem po co regenerować coś co jest dobre

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 21 sty 2018, 17:37

Głównym problemem każdej turbosprężarki jest nadmierny pobór oleju :) jeśli jest niewielki nie ma się czym przejmować i jeździć, w swojej dolewam 1L do 1,5L na 10tyś i to jest akceptowalne dla mnie ze względu na warunki użytkowania i wiek :)
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 21 sty 2018, 23:48

MarcinexB4 pisze:Głównym problemem każdej turbosprężarki jest nadmierny pobór oleju :) jeśli jest niewielki nie ma się czym przejmować i jeździć, w swojej dolewam 1L do 1,5L na 10tyś i to jest akceptowalne dla mnie ze względu na warunki użytkowania i wiek :)


Wychodzi na to, że mniej lub bardziej zajeżdżone turbosprężarki trafiają pod maski samochodów zanim te w ogóle zjadą z taśmy.

A tak na poważnie turbo jest tak skonstruowane, że sprawne oleju praktycznie nie puści ani na stronę gorącą ani zimną. Tego typu objawów trzeba zazwyczaj szukac od strony słabej kondycji motoru albo uszkodzonego/źle dobranego osprzętu, które również mogą skutkować wyciekami oleju nawet z nowej turbosprężarki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga