Strona 1 z 6
[All] Lampy przednie - ksenony, opinie, rady itp
: 15 lip 2008, 11:59
autor: quattro
jak w temacie chce kupić xenonki do mojego audi ale mam mały problem na allegro jest tego masa i niewiem na jakie sie zdecydować , moze ktoś coś już montował i ma wyrobione zdanie , opinie
z góry dzięki za info
: 15 lip 2008, 12:23
autor: WOJTEK26
Tutaj masz wszystko opisane jak montowałem u siebie
viewtopic.php?t=10748 a firmy szukaj na allegro e-ledex jestem z nich bardzo zadowolony
: 18 lip 2008, 11:30
autor: Słonik
Ja ci szceze polecam zestaw od
http://www.xenons.pl/ naprawde swietnie swieca w porownaniu do zestawow z Tajwanu.
: 18 lip 2008, 14:10
autor: minon1
Jak przetwornice to DENZO żarniki osram albo philips. I oczywiście 4300K ewentualnie 6000.
: 18 lip 2008, 15:26
autor: DYZIO
Ja śmigam na nowych przetwornicach helli i żarnikach philips i jest <ok> no i jak minon mówi kolorek 4300
: 18 lip 2008, 16:05
autor: arezyy
mam zestaw z lamp BMW (żarniki, soczewki, przetwornice) - niewiele roboty z rezaniem a masz xenon "markowy" - jeśli nie ufasz "chińszczyźnie"
to polecam takie rozwiązanie....
: 19 lip 2008, 08:24
autor: WOJTEK26
Arezyy to bardzo dobre rozwiazanie pod warunkiem że masz juz wszesniej soczewki które mozna juz przerobić
: 19 lip 2008, 09:24
autor: arezyy
WOJTEK26 pisze:Arezyy to bardzo dobre rozwiazanie pod warunkiem że masz juz wszesniej soczewki które mozna juz przerobić
Moim zdaniem robienie xenonu pod "zwykłe" lampy (nie soczewki) nie ma sensu - kasa wydana a efekt "taki sobie" - widziałem tak zrobione lampy u Solskiera i to było
Poza tym sama soczewka od xenon-u jest nieco inna niż "zwykła" (inaczej skupia i rozprasza światło). Tak czy inaczej zabawa w xenon kosztuje sporo $$$ - ja wolałem zrobić na podzespołach BMW (soczewka z elektryczną przesłoną, żarniki i przetwornice) + trochę zabawy z zamontowaniem tych soczewek (większa średnica przez co trzeba było "rozwiercić" trochę otwór na soczewkę + dorobienie mocowań) ale jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony
mam bixenon a zmieściłem się w kasie zestawów made in china :mrgreen:
: 19 lip 2008, 10:15
autor: minon1
arezyy pisze:WOJTEK26 pisze:Arezyy to bardzo dobre rozwiazanie pod warunkiem że masz juz wszesniej soczewki które mozna juz przerobić
Moim zdaniem robienie xenonu pod "zwykłe" lampy (nie soczewki) nie ma sensu - kasa wydana a efekt "taki sobie" - widziałem tak zrobione lampy u Solskiera i to było
Poza tym sama soczewka od xenon-u jest nieco inna niż "zwykła" (inaczej skupia i rozprasza światło). Tak czy inaczej zabawa w xenon kosztuje sporo $$$ - ja wolałem zrobić na podzespołach BMW (soczewka z elektryczną przesłoną, żarniki i przetwornice) + trochę zabawy z zamontowaniem tych soczewek (większa średnica przez co trzeba było "rozwiercić" trochę otwór na soczewkę + dorobienie mocowań) ale jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony
mam bixenon a zmieściłem się w kasie zestawów made in china :mrgreen:
1. oczywiście że xenon w zwykłej lampie to :shock:
:-|
2. soczewka xenonowa nie skupia inaczej tylko inną ma przysłonę
3. soczewka z przysłoną elektryczną czyli elektromagnesem to soczewa bixononowa.
4. zestaw typu made in china - nie stać mnie na to. <lol>
: 19 lip 2008, 10:20
autor: arezyy
minon1 pisze:4. zestaw typu made in china - nie stać mnie na to.
<ok>
: 19 lip 2008, 13:36
autor: WOJTEK26
Ja mam taki zestaw Bi-xenonów pod H4 i jestem bardzo zdowolony, oswitlaja dobrze i nie rażą nadmiernie. Nie porównój lamp Solskiera bo wtedy to miał denne zarniki i waliły po oczach jak nie wiem, jak w nocy porówywalismy z moimi to niebo a ziemia. Ale prawda jest taka ze soczewka bardziej skupia promień i jeszcze lepiej oswietla droge
: 26 lip 2008, 15:04
autor: gniado
a zrobienie po części pomysłu Arezy'ego i zamontowanie xenonów od BMW w ori lampy po spolerowaniu kloszy? Wtedy te "rowki" nie rozpraszałyby niepotrzebnie strumieniu światła xenonu... dobrze mówię? jest to jakieś wyjście?
: 26 lip 2008, 15:40
autor: Solskier
WOJTEK26 pisze:Ja mam taki zestaw Bi-xenonów pod H4 i jestem bardzo zdowolony, oswitlaja dobrze i nie rażą nadmiernie. Nie porównój lamp Solskiera bo wtedy to miał denne zarniki i waliły po oczach jak nie wiem, jak w nocy porówywalismy z moimi to niebo a ziemia. Ale prawda jest taka ze soczewka bardziej skupia promień i jeszcze lepiej oswietla droge
Te pierwsze co widziałes na spocie w Karpaczu to była porazka i nie ma co tego ukrywac - jedna zaleta to była taka ze mozna było jezdzić po lesie i nie wjechac w zadan dziure bo tak dawały
Póxniej miałem juz identyczne jak Twoje - było o niebo lepiej ale jak sam mówiesz socvzewki nic nie przebije, na takich jak masz obecnie to czasem zdarzało sie ze ktoś murgnoł od kad mam soczewki to nie było takiego przypadku a lampy mam sporo podniesione wyzej niz to co kolo ustawił mi na przegladzie - podniosłem lapy do góry bo mało drogi oswietlały ale wg sprzetu było ok, albo ten sprzet jest do dupy albo na soczewce mozna az tak wysoko zajsc <ok>
gniado, Co byś nie zrobił to jak wsadzisz soczewke i spolerujesz szkło to nie bedzie nikomu przeszkadzac w czasie jazdy <ok>
: 26 lip 2008, 17:56
autor: gniado
Solskier pisze:gniado, Co byś nie zrobił to jak wsadzisz soczewke i spolerujesz szkło to nie bedzie nikomu przeszkadzac w czasie jazdy
nawet nie wiesz jak mnie teraz ucieszyłeś
PS - jest jakaś opcja polerki szkła metodą domową? ew. jaki to koszt?
: 27 lip 2008, 01:19
autor: UFOtm
xenon tylko pod soczewke...barwa max 6000k mnie osobiscie 4300k nie odpowiada wole 6000k...szklo w miejscu soczewki jest spolerowane a jak wypolerujesz pozostala czesc szkla to bedzie biednie wygladalo - jak chinskie plastiki...jedynie w c4a6 szkla polerowane dobrze wygladaja.