Strona 1 z 2

[80 B3] Częściowa zmiana stylistyki na 90-tkę

: 09 wrz 2012, 11:35
autor: Patrique
Panowie mam klika ogólnych pytań dotyczących planowanych przeze mnie modów w mojej niuńce. Otóż po eksperymencie z pakietem chrom moja niunia mówi "jeszcze!" <ok>

Także, ogólny plan zmian to:
:arrow: Zmiana zderzaka na ten od 90-tki (czy podejdzie pod mocowania z 80-tki?);
:arrow: Podłączenie kierunków do zderzaka, a kierunki pomarańczowe będą miały w środku pozycję - czy to dobry pomysł?

: 09 wrz 2012, 14:52
autor: audifan88
mocowanie w zderzaku pasuje na 100 % sam założyłem od 90tki

: 09 wrz 2012, 15:34
autor: GerB3
Jak ma być full 90ka to listwy chromowane wokół szyb i na drzwiach.
A jaki Ty masz pakiet chrom ?

: 09 wrz 2012, 21:06
autor: Patrique
GerB3 pisze:A jaki Ty masz pakiet chrom ?
Póki co wcisnąłem trochę listwy chromowej pomiędzy szybę a jej dolną uszczelkę nad klamką.
Nie wiem czy było tak w jakiejkolwiek wersji ale mnie się podoba <urodziny> .
Co do dalszych chromów to powiem szczerze, że myślałem jednak nad tym aby ograniczyć się jedynie do tych drzwi. Uszczelka dachu będzie czarna, no i ewentualne chromy na zderzaku zamalowane na czarny mat. Do tego może zespolone lampy, choć nie do końca mi się właśnie podobają. Wolałbym zrobić tak jak bodajże kolega keczy, czyli podwójne kierunki <ok> . Co o tym myślicie?

: 09 wrz 2012, 21:41
autor: GerB3
Dla mnie ujowo, ładna kopię 90ki miał Trepek i teraz Audi Sport nawet ładnie to rzeźbi

: 14 wrz 2012, 21:12
autor: Patrique
Zderzak od 90-tki zamówiony <ok> . W dodatku trafił mi się pod kolor auta LY6Z <ok> .
Uszczelki dachu pozostają czarne, jedynie chromy na szybach drzwi bocznych. Zrobię niedługo foty. Nie wiem tylko co z lampami. Czy ori 80-tkowe Boscha i białe kierunki z B4 w których będzie pozycja. Czy ori 90-tkowe zespolone.

GerB3, to nie ma być kopia w 100% 90-tki tylko ori design by Patrique.
Czyli lekko i gustownie z eleganckim chromowym akcentem. Bez jakiegoś agro-tuningu.
Chcę pokombinować z wyglądem ale w ten sposób aby nikt się nie poznał że to było robione inaczej niż w fabryce.

Na chwilę obecną wyremontowałem skrzynię biegów i teraz muszę zająć się hydrauliką sprzęgła. Po weekendzie konserwacja tego czego jeszcze nie zakonserwowałem <ok>,
czyli fragment podłogi nad układem wydechowym i montaż "regenerowanego" katalizatora. Myślę, że pod koniec tygodnia będę mógł już wrzucić nowe foty z nowego wydania Audi 80+90 / 2 = 170 / 2 = Audi 85 :-P .

[ Dodano: 2012-09-15, 10:20 ]
Panowie która opcja będzie lepsza?

Obrazek
Wersja A: Pozycja w kierunkach zderzaka, kierunkowskazy w standardowym dla 80-tki miejscu.
Wersja B: Pozycja w białych kierunkach od B4 przy przedniej lampie, a kierunki w zderzaku?

Czy bawił się ktoś w adaptację ori halogenów w LED`y SMD? Co w ogóle o tym sądzicie?
Obrazek

: 16 wrz 2012, 15:30
autor: Wino
Ja bym podwójne kierunki zostawił załóż na razie przedni zderzak i podepnij kierunki ewentualnie halogeny w zderzaku przerób na światła do jazdy dziennej.

: 16 wrz 2012, 15:41
autor: Patrique
Kierunki zostają ori <ok> tzn. ten lewy muszę wreszcie od Ciebie nabyć <ok> .
Halogeny w zderzaku będą jako światła do jazdy dziennej. Nie wiem tylko czy będą to konwencjonalne lampki czy też LED`y??
A kierunki w zderzaku będą miały pomarańczowe LED`y jako obrysówki. Tylko nie wiem czy od strony §§§ będzie legal ??

: 16 wrz 2012, 22:25
autor: keczy
Patrique, zostaw pomaranczowe zdublowane kierunki, wyglada to niezle nietypowo i jak na razie nie ma duzo b3 z takim dzielem <ok> moja sasiad ma b3 zrobiona na 90tke w kolorze Twojego oooo i zdublowanymi kierunkami, wyglada bdb ;-)

: 17 wrz 2012, 01:35
autor: pawelrybak15
Daj spokój z zdublowanymi kierunkami, szkoda prądu ;-)
Sam mam obecnie kierunki i na górze i na dole, ale mrugają tylko te dolne :mrgreen:
Możesz zostawić ori światła ale jednak te z 90 będą lepiej wyglądały i o wiele lepiej świecą.
Co do przerabiania halogenów na światła dzienne, to odpuść temat, to nie ma zupełnego sensu a przeciwmgłowe wbrew pozorom czasami się przydają.
Też stylizuje swoje B3 na 90tkę, miałem już kompletne oświetlenie z przodu wraz z zderzakiem z A90 (niestety rozwaliłem w zimie), zderzak 90tkowy tył, ori alu Ronal Aero 15tki i zacząłem montować listwy boczne ale z powodów problemów kolorystycznych musiałem się z tym wstrzymać :roll:
Dojdą do tego jeszcze chromowane listwy dachowe i to by było na tyle <ok>

P.S. Obrysówki w kierunkach na pewno zwrócą uwagę misiaków a więc odpuść takie patenty :-)

Pozdrawiam.

: 17 wrz 2012, 14:51
autor: GerB3
Paweł dobrze pisze, na razie daj białe kierunki u góry a pomarańczowe na dole, i zbieraj na lampy zespolone.

: 17 wrz 2012, 19:55
autor: pawelrybak15
Niech nie traci kasy na białe kierunki zamienniki, bo to kasa wyrzucona w błoto. Pośmiga z podwójnymi ale tylko jedne niech podłączy a jak kupi światła z 90tki to ogarnie to jak należy :-)

: 19 wrz 2012, 08:26
autor: Patrique
Zderzak zmieniony <ok> ... hmmm opinie są różne, ale mnie się podoba.
Dlaczego nikt nie powiedział, że każdy zderzak ma regulacje na uchwytach (walcowe otwory na śruby)? hihi. Bo na początku to juz podejrzewałem auto o dzwon lewej podłużnicy, bo nie pokrywały mi się otwory w łapach. No ale po kilkunastu minutach udało się. Halogeny jeszcze są nie podłączone. Póki co zostają pomarańczowe kierunki w swoim miejscu, a halogeny będę przerabiał najprawdopodobniej na światła dzienne z modułami SMD. Zanim kupię lampy zespolone od coupe, to będę musiał wymienić lewy błotnik... bo jest krzywy i wydaje mi się, że w przeciwieństwie do upychanego na siłę plastikowego kierunku z lampą 90-tkową to nie przejdzie i będzie wystawać poza obrys samochodu :-x.
Swoją drogą spotkaliście się kiedyś żeby auto miało nienaruszoną konstrukcję (ori zgrzewy), a dospawane wzmocnienie błoltnika (to gdzie wkręca się w to śruby górne mocujące błotnik)?

[ Dodano: 2012-09-19, 07:35 ]
Aha co do dalszych zmian:

:arrow: czerwona blenda US
:arrow: lampy zespolone (soczewki...?)
:arrow: zderzak tył z chromem
:arrow: alufelgi 15`stki (Ronal...??)

Co do pakietu chrom (w którym powinny być tez uszczelki dachu i te nad listwą odbojową drzwi) to niestety nie mogę przesadzać, bo moja wersja B3 należy do tej wczesnej wersji allroad (osłony antykorozyjne na drzwiach i progach), dlatego chromy muszą być jedynie subtelnym podkreśleniem linii nadwozia.

Podoba mi się (choć to jest przepaść jeśli chodzi o wiek samochodu) to w jaki sposób projektanci A4 B8 Allroad ładnie wkomponowali akcenty chromowe w niby terenową wersję A4 http://motobiznes.pl/pliki_art/max_foto_194.jpg :-D

: 19 wrz 2012, 12:14
autor: pawelrybak15
Ta folia na drzwiach to nie żadna wczesna wersja allroad, tylko po prostu jeden ze składników pakietu zimowego <ok>
U mnie po ogarnięciu kolorystyki będą listwy odbojowe z chromem, oraz listwy dachowe w chromie no i oczywiście to co już jest na zderzakach :-)
Doły drzwi będą czarne jak fabryka przykazała :-)
Wiem że w 90 nie było pakietu zimowego, ale dlaczego by czegoś takiego nie zrobić ?
Powinno wyglądać ładnie <ok>

P.S. Naprawde odpuść sobie światła dzienne, przeciwmgłowe bardziej się mogą przydać, a dzienne do klasyka nie pasują :-P

: 19 wrz 2012, 16:40
autor: Patrique
pawelrybak15 pisze:Ta folia na drzwiach to nie żadna wczesna wersja allroad, tylko po prostu jeden ze składników pakietu zimowego...
Wieeem :-P , tak tylko to określiłem. Bo jakby na to nie patrzeć to chroni to też przed odpryskami żwiru i piachu.
Hmmm.... a nie będziesz może chciał sprzedać mi uszczelek dachu w kolorze czarnym? <mikolaj>
Ja z resztą chromów już się stopuję. A tą uszczelkę chcę założyć bo to zawsze wyciszy wnętrze samochodu. Jak coś to pisz na PW.