Strona 1 z 2

[b3/b4] Zegary - zdejmowanie tarcz

: 07 paź 2007, 14:22
autor: bybus1
Witam serdecznie. Jestem nowy na forum więc z góry proszę o wyrozumiałość. Mam pytanie czy ktoś wie może jak usunąć z zegarów białe papierowe nakładki. Chyba są przyklejone. Jak to zrobić żeby nie zostały ślady. Wolę oryginalne, a kupiłem swoje audi już z naklejonymi białymi tarczami.

: 07 paź 2007, 14:39
autor: Motostacja pl
Kiedyś coś takiego robiłem w poprzednim aucie (Golf II) jak jeszcze byłem młody i głupi. Wtedy mocowałem te tarcze za pomocą ciekiej 2-stronnej taśmy, w kilku miejscach. I jeśli u ciebie też to jest mocowane w ten sposób to nie powinno być problemu. Gorzej jak ktoś przykleił to na jakiś klej.

: 07 paź 2007, 14:55
autor: bybus1
Witam. No właśnie nie wiem jak to jest przymocowane. Takie już kupiłem bo autko ogólnie spoko tylko te zegary nie gustowne. jak nie da się tego odkleić to szkoda czasu i pracy na wyjmowanie licznika.

: 07 paź 2007, 16:25
autor: Motostacja pl
Ale powiem Ci że wyjęcie zegarów to dosłownie 10 minut roboty, i nie żartuje.

: 07 paź 2007, 17:44
autor: PawelG
nikt nie odpowie Ci na pytanie, jak przyklejone są twoje tarcze.
jedyny sposób, żeby poznać odpowiedż, to iść do autka z krzyżakiem i 8 nasadową/torxem i sprawdzić organoleptycznie;-)

: 07 paź 2007, 18:12
autor: cobra
wątpię by były one naklejone... raczej są wymienione, bo gdyby były naklejone to trudniej przepuszaczałyby światło od podświetlenia :-P

: 07 paź 2007, 18:39
autor: duo
w razie czego mam do sprzedania same tarcze zegarów :mrgreen:

: 07 paź 2007, 19:07
autor: bybus1
Raczej są naklejone bo widać w niektórych miejscach jak trochę odstają i czarne krawędzie widac oryginalnych tarcz i właśnie pytanie jak to odkleić żeby nie zostały ślady na oryginałach

[ Dodano: 2007-10-07, 19:08 ]
duo za ile :?:

: 08 paź 2007, 09:02
autor: krzysiek_kw15
To wszystko zależy od tego jakiego rodzaju klej został użyty do oszpecenia auta. Jeżeli jest to klej twardy tupu cyjanopan lub super glue to zapomnij o jakimkolwiek odklejaniu, pozostaje wymiana. Jeżeli jest to klej miękki taki jak butapren to po podgrzaniu tarcze powinny odejść a klej ściągniesz palcem. Pozdrawiam i czekam na efekty

: 08 paź 2007, 11:12
autor: M@rcus
Wątpie jeśli są przyklejone to nie żadnym glue bo on pozostawia biały osad, najlepiej jeśli masz dobrą suszarę i zacznij podgrzewać tarcze powinny odejść a przyklejone są prawdopodobnie na klej coś podobnego jak te do pistoletów na gorącą jeśli się spotkałeś. Spróbuj może poskutkuje Pozdrawiam i życzę powodzenia :-D

: 08 paź 2007, 14:30
autor: krzysiek_kw15
podgrzewanie rzeczywiście powinno pomóc ;-)

: 08 paź 2007, 16:44
autor: duo
30pln i komplet jest Twój :mrgreen:

: 08 paź 2007, 20:03
autor: bybus1
dzieki za podpowiedzi niestety jeszcze nie próbowałem odklejać.Brak czasu

[ Dodano: 2007-10-12, 18:24 ]
Witam ponownie. Wyciągnąłem zegary i okazało się że tarcze są wymienione na takie białe badziewne. W dodatku spieprzyłem jakimś cudem podświetlenie zegarka i zapaliła się kontrolka od airbagu też jakimś cudem, więc całkiem happy nie jestem.
duo jak naprawde masz te tarcze (u mnie obrotek i licznik do 260 km/h) to jestem zainteresowany. pozatym powiedzcie co z podświetleniem zegarka z airbaagiem oraz jak nieszkodliwie zdjąć wskazówki żeby te tarcze wymienić. pozdrawiam

: 12 paź 2007, 19:21
autor: duo
ja mam obrotek ale budzik jest do 220km/h ... airbag to na komputer trzeba jechać błąd wykasować, a wskazówki .. tu jest mały problem :mrgreen: niestety nie wychodzą one za fajnie trzeba się z tym mocować, uważając przy tym aby nie wygiąć tego rygielka metalowego, na którym siedzi wskazówka ( ja się męczyłem 3,5h w B3 razem ze wskaznikami temp/oleju/ładowania) życzę powodzenia i cierpliwości :-/

: 12 paź 2007, 19:43
autor: bybus1
tylko z tą cierpliwością u mnie to kiepsko. A co myślicie żeby zmontować obrotek, licznik, oraz wskażnik temp, i paliwa czyli kupić te wskażniki oddzielnie.
jeszcze tylko licznik i to do kupy na mojej starej płycie zegrać? Co wy na to?

[ Dodano: 2007-10-12, 19:44 ]
wszystko by było za niecałą stówke