Cześć i czołgiem :mrgreen:
Zabieram się za pranie tapicerki więc w autku i tak zrobię niezły bajzel. Myślałem kiedyś nad wrzuceniem do Niuni radyjka Symphony 1, lub 2. Skoro będzie całe wybebeszone to może to jest ten czas? <cieszy>
I teraz pytanie, które lepiej spasować w naszych wozach? 1 generacja radia wydaje mi się bardziej szersza u góry \__/ natomiast 2 generacja jest jakby prostsza |__|
Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi...
Liczę na pomoc tych którzy upchali takie radyjko do wnętrza :mrgreen:
Noi 1 generacja, chyba szybciej przypasuje do B3 jeśli chodzi o stronę elektryczną jak się nie mylę bo jest pod zwykłe ISO a w Symphony 2 jest już szyna CAN
Jak jestem w błędzie to proszę o wyprowadzenie mnie z niego...
: 17 sie 2009, 20:45
autor: Kamil 20
Tak jak piszesz I generacja jest na ISO, a II na CAN. Są przejściówki ale koszt 150-200zł W przypadku symphony I górna szerokość radia zależy od pochodzenia (A4, A6, A8 były szersze, a A2, A3 były węższe) ale nie ma to większego znaczenia gdyż w każdym przypadku aby wstawić je do B3, B4 trzeba przycinać boki. Jeśli przytniesz do śrubek trzymających przedni panel radia to i tak będzie delikatnie szersze niż kratki od nawiewów ale ja tak mam i nie jest najgorzej <ok>
: 17 sie 2009, 22:29
autor: kaczaza5
Kamil 20, co dokładnie jest potrzebne aby zrezać coś takiego do B3?
Bo w moim mniemaniu wystarczy radio, i myślałem jeszcze nad kupnem tego plastiku co są w nim kratki od nawiewu, aby nie ciąć tego co ja mam gdyby coś "nie pykło", popielniczka od tunelu z dodatkowymi zegarami, w mojej wizji wmontowana w tunel bez zegarów, ramka montażowa 2din, noi to by było chyba wszystko. :roll: No może jeszcze listwa chrom sprzedawana na metry bo zostanie chyba luka pod radiem
A jak ma się sprawa z przeniesieniem pokręteł od nawiewu niżej? Ja myślałem podciąć tunel znaczy zrobić w nim takie dwa nacięcia, aby wsunąć tam z góry panel sterowania nawiewem...
Tak na wszelki wypadek możesz kupić ten cały plastik razem z kratkami, ja wycinałem w swoim. Nie potrzebujesz ramki montażowej na 2 din. Radio naprawde mocno się trzyma w desce, nic się nie rusza. Aby wypełnić lukę pod radiem kupiłem dodatkowy panel do sterowania nawiewów i wyciąłem dolną jego krawędź. Pokrętła spokojnie przeniesiesz w miejsce dodatkowych zegarów. Musisz tylko "ponadciągać" przewody, tylko tak z wyczuciem. Ich zapas wystarczy aby wszystko działało. Będziesz musiał przyciąć panel od nawiewów aby wszedł w ten dolny tunel, ale o tym to już chyba wiesz. Rób to wszystko powoli, nie śpiesz się bo ja na szybkiego popsułem jeden panel - za dużo wyciąłem i musiałem kupić jeszcze jeden. Aktualnie nie mam popielniczki, ale jakbyś chciał to możesz założyć tą co była w wersji z dodatkowymi zegarami. <ok> Panel sterowania nawiewami przymocowałem w miejsca gdzie była zamontowana popielniczka. Dorobiłem takie blaszki 2-3cm które przechodzą przez te otwory w desce (jak zobaczysz to będziesz wiedział o co chodzi).
[ Dodano: 2009-08-18, 16:00 ]
tak to wygląda
: 18 sie 2009, 21:39
autor: kaczaza5
pawian78, przeglądałem ten temat, ale nie widzi mi się ta szyna CAN bo z elektroniki to jestem zielony i to całkiem :roll: a poza tym według mnie Symphony 1 wzornictwem bardziej pasuje do starszych autek, niż Symphony 2 Kamil 20, jak dla mnie efekt jest megakozak :mrgreen: Oczywiście dziękówa za wszelkie podpowiedzi i wyjaśnienia
Chyba się skuszę 8-) A jak już się skuszę możesz spodziewać się nagłego ataku dziwnych pytań odnośnie montażu tego samograja do B3/B4 na GG lub PW