Audi 80 B2 by Radziu
: 14 cze 2016, 17:37
Półtorej roku w moich rękach.
1985 r., silnik 1.3 44KW w DR, pod maską coś mocniejszego, ale nie wiem czy to 1.6 czy 1.8. Może ktoś pomoże zindetyfikować? zawieszenei -40/-40, wydech częściowo z 5-cio cylindrówki, przez co ładnie i bardzo delikatnie sobie pomrukuje
Tak wyglądały początki
Na początek ogarnąłem trochę lakier, miał głębokie zacieki, więc polerka pastą lekkościerną.
trochę wybielała
W dalszej kolejności ogarnięta mechanika, nowe tłumiki, złączki, wieszaki, filtry, płyny oraz kable, świece, kopułka, palec, bo miał problemy z paleniem. przeczyszczony gaźnik.
Wpadły stare alu z piwnicy ATS Cup, bardzo ładnie prezentują się na tym aucie. Technicznie auto w stanie bdb, bez obaw latam nim w kilkuset kilometrowe trasy, pomimo, że mam jeszcze kilka innych, wygodniejszych aut
Niestety jak to bywa w B2, bagażnik sito do przespawania, ale to kiedyś... reszta w miarę ok, progi i podłoga idealna, pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że jest oryginalne zabezpieczenie antykorozyjne na niej jeszcze.
1985 r., silnik 1.3 44KW w DR, pod maską coś mocniejszego, ale nie wiem czy to 1.6 czy 1.8. Może ktoś pomoże zindetyfikować? zawieszenei -40/-40, wydech częściowo z 5-cio cylindrówki, przez co ładnie i bardzo delikatnie sobie pomrukuje
Tak wyglądały początki
Na początek ogarnąłem trochę lakier, miał głębokie zacieki, więc polerka pastą lekkościerną.
trochę wybielała
W dalszej kolejności ogarnięta mechanika, nowe tłumiki, złączki, wieszaki, filtry, płyny oraz kable, świece, kopułka, palec, bo miał problemy z paleniem. przeczyszczony gaźnik.
Wpadły stare alu z piwnicy ATS Cup, bardzo ładnie prezentują się na tym aucie. Technicznie auto w stanie bdb, bez obaw latam nim w kilkuset kilometrowe trasy, pomimo, że mam jeszcze kilka innych, wygodniejszych aut
Niestety jak to bywa w B2, bagażnik sito do przespawania, ale to kiedyś... reszta w miarę ok, progi i podłoga idealna, pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że jest oryginalne zabezpieczenie antykorozyjne na niej jeszcze.