: 15 lis 2012, 23:06
Witam
Przedstawiam auto
Jest to jedna z dwóch zabawek, ale pozwoliłem se ją wrzucić u nas na forum. <ok>
Jest to Audi 80 B2 quattro 1984 (składak 96),
Autko z fabryki wyjechało z motorem 2.0JS 115KM jednak kiedy je kupowaliśmy była jednostka 1.9WN 115KM.
Nowy nabytek już od początku miał swoje przeznaczenie tj przebudowa uznania ale wsio po kolei w fotkach poniżej.
Tu auto na początku
No i się zaczęło, październik 2009
Listopad 2009, jak widać na fotach przyszedł czas na klatkę, spawana przez Szeszkina
Grudzień 2009, kolejne prace przy aucie
Grudzień 2009, prace przy podwoziu
Grudzień 2009 - styczeń 2010, prace lakiernicze
Koniec stycznia 2010, już u mnie w garażu
Luty 2010, powolne prace przy składaniu
Kolejne miesiące mijały, a części do auta przybywało
Końcówka roku 2010 i początek 2011, prace posuwają się mozolnie ale jednak
Fotki silnika na swap jeszcze w aucie dawcy Audi C4S4
Przez pierwsze półrocze 2011 roku nie działo się zbyt wiele, na koniec roku do garażu zawitał już generalnie wyremontowany silnik, ten temat ogarnął Kefirsky
Grudzień 2011 auto trafia na lawetę i śmiga do Warszawy do Noorca na końcowe składanie osprzętu silnika oraz finalne odpalenie,
Fotki, które otrzymywałem MMS-em ( jakość słaba ale coś tam widać)
Na dzień dzisiejszy autko jest już na mega finiszu z planem na niedługie odebranie. Po wyjechaniu z Wa-wy deklarowana moc to 303KM aczkolwiek nie ukrywam, że plan jest na znacznie więcej jednak to z czasem, na razie planujemy nacieszyć tyłki w aucie.
Tu także pragnę podziękować każdemu kto pomagał w pracach i wspierał mnie w budowie
Przedstawiam auto
Jest to jedna z dwóch zabawek, ale pozwoliłem se ją wrzucić u nas na forum. <ok>
Jest to Audi 80 B2 quattro 1984 (składak 96),
Autko z fabryki wyjechało z motorem 2.0JS 115KM jednak kiedy je kupowaliśmy była jednostka 1.9WN 115KM.
Nowy nabytek już od początku miał swoje przeznaczenie tj przebudowa uznania ale wsio po kolei w fotkach poniżej.
Tu auto na początku
No i się zaczęło, październik 2009
Listopad 2009, jak widać na fotach przyszedł czas na klatkę, spawana przez Szeszkina
Grudzień 2009, kolejne prace przy aucie
Grudzień 2009, prace przy podwoziu
Grudzień 2009 - styczeń 2010, prace lakiernicze
Koniec stycznia 2010, już u mnie w garażu
Luty 2010, powolne prace przy składaniu
Kolejne miesiące mijały, a części do auta przybywało
Końcówka roku 2010 i początek 2011, prace posuwają się mozolnie ale jednak
Fotki silnika na swap jeszcze w aucie dawcy Audi C4S4
Przez pierwsze półrocze 2011 roku nie działo się zbyt wiele, na koniec roku do garażu zawitał już generalnie wyremontowany silnik, ten temat ogarnął Kefirsky
Grudzień 2011 auto trafia na lawetę i śmiga do Warszawy do Noorca na końcowe składanie osprzętu silnika oraz finalne odpalenie,
Fotki, które otrzymywałem MMS-em ( jakość słaba ale coś tam widać)
Na dzień dzisiejszy autko jest już na mega finiszu z planem na niedługie odebranie. Po wyjechaniu z Wa-wy deklarowana moc to 303KM aczkolwiek nie ukrywam, że plan jest na znacznie więcej jednak to z czasem, na razie planujemy nacieszyć tyłki w aucie.
Tu także pragnę podziękować każdemu kto pomagał w pracach i wspierał mnie w budowie