Audi 80 B3 2.0.16V 6A
: 06 cze 2016, 21:26
A wiec juz kiedys miałem Audi 80 wersje B2 oddałem ją na graty koledze.
Teraz histyoria zaczyna sie z B3 z ciekawa wersja bo dokładnie Color Edition z silnikiem 2.0 16v 137 kM.
Kupiłem go od dziadka który nie dbał o orginalne części był "rzemieślnikiem" sam przerabiał aparat zaplonowy?.
W aucie wymieniłem cała głowice jest ona od modelu Competition ACE jak wiadomo B3 ma 6A ale wszystko gra różnice są wałkach i może zawory inne.
Co do planów to gwinta i reszte w ori, myslalem nad modami silnika Turbo itp ale na razie moze wsadze elektroniczne wtryski bo te mechaniczne problem mam z ogarnięciem i auto ochodz jak chce brak wolnych obrotów.
Stara głowica pękła i silnik stracił cisnienie. Blok i tłoki jak i cylindry wyglądają jak by były po szliwie jedynie to co za uwazyłem po zmianie głowicy to czasem kontrolka cisnienia oleju sie zapala przy wyszych obrotach ale to chyba moja wina zlego oleju. jaki powinem lac do tego silnika ?
A tu z kolegi B4 ABT na dotarciu.
Na razie jestem w NL ale po powrocie wlatuja wtryski elekroniczne bo mechanika nawala.
i pytanie do znachorow jakie felgi najwieksze wejda zeby w miare jechalo nie tarlo i wygladalo chodzi mi o ET rozmiar i profil opony. Na razie nie bede gwintował zajme sie lakierem w planie jest pomalowanie jej na inny kolor.
Teraz histyoria zaczyna sie z B3 z ciekawa wersja bo dokładnie Color Edition z silnikiem 2.0 16v 137 kM.
Kupiłem go od dziadka który nie dbał o orginalne części był "rzemieślnikiem" sam przerabiał aparat zaplonowy?.
W aucie wymieniłem cała głowice jest ona od modelu Competition ACE jak wiadomo B3 ma 6A ale wszystko gra różnice są wałkach i może zawory inne.
Co do planów to gwinta i reszte w ori, myslalem nad modami silnika Turbo itp ale na razie moze wsadze elektroniczne wtryski bo te mechaniczne problem mam z ogarnięciem i auto ochodz jak chce brak wolnych obrotów.
Stara głowica pękła i silnik stracił cisnienie. Blok i tłoki jak i cylindry wyglądają jak by były po szliwie jedynie to co za uwazyłem po zmianie głowicy to czasem kontrolka cisnienia oleju sie zapala przy wyszych obrotach ale to chyba moja wina zlego oleju. jaki powinem lac do tego silnika ?
A tu z kolegi B4 ABT na dotarciu.
Na razie jestem w NL ale po powrocie wlatuja wtryski elekroniczne bo mechanika nawala.
i pytanie do znachorow jakie felgi najwieksze wejda zeby w miare jechalo nie tarlo i wygladalo chodzi mi o ET rozmiar i profil opony. Na razie nie bede gwintował zajme sie lakierem w planie jest pomalowanie jej na inny kolor.