cześć, chciałbym się pochwalić i zapytać
: 17 sty 2017, 18:03
"Złota Strzała", bo tak ją nazywam, 80 B3 91r, ma pod maską 1.8s 90KM (na symbolach się nie znam, podobno mam dobry w profilu) Generalnie daje rade, ale chcę ją odświeżyć bo w planach mam wycieczkę tym samochodem. Wnętrze to bieda edyszyn, korbka do szyb, pokrętła do lusterek, materiałowe "poszycie" na boczkach, fotele to z kolei rozklekotane, wysiedzone gąbkowe fotele, kanapa z tyłu jest względnie wygodna, dużo miejsca sprawia, że jedzie się komfortowo (nawet z tyłu). Trafiła do mnie od kuzyna.
p.s. zdjęcie w załączniku
Co do odświeżenia, to chcę w niej dużo namieszać, generalnie marzy mi się silnik 2.6 V6 i bodykit Kamei, co do środka to pierwsze pytanie, jakie były wersje i co posiadały i co będzie pasowało do mojej wersji (chyba, że wszystkie mocowania są identyczne, to wtedy luz, tylko wersje).
O pieniądze nie muszę się martwić, więc pojawia się kolejne pytanie, lepiej robić to u znanych wioskowych mechaników i u każdego zostawiać auto na 2 tygodnie czy postawić na miesiąc i mieć wszystko z bani?
Do zrobienia jest niemalże wszystko, od założenia nowych bębnów i szczęk hamulców z tyłu przez wymianę amortyzatorów do SWAPa silnika i instalacji gazu. (nie zapominajmy o wnętrzu i karoserii). Lekkie naprawy blacharskie, malowanie...
Poszukuję kogoś/warsztatu, który zrobi mi to dosyć szybko i który podjąłby się SWAPa silnika w Białymstoku i tak do 100-150km okolic.
Reasumując, przedstawcie mi proszę wnętrza w "be-trójkach" i doradźcie w sprawie doboru mechanika/warsztatu.
Dzięki wielkie z góry za pomoc.
Co do planów podróży, to chcę tym samochodem zwiedzić Europę.
pozdrawiam, Mirinda.