Strona 1 z 1

[80 b3 1.8S] Trend Edition "Babcia"

: 07 kwie 2017, 14:06
autor: grzechuBDG
[center]Jeszcze raz wszystkich witam piwoa80 [/center]

Jak już pisałem w dziale "powitalnym" jest to Moje szóste Audi a drugi raz model b3.
Wcześniej czerwone 1.8S, a obecnie czerwone 1.8S rotfl Z tą różnicą że poprzednia nie miała wspomagania i LPG.

Opis auta:
Audi 80 b3 1.8S 90KM 1991 rok

wyposażenie:
-wspomaganie
-szyberdach

Wersja Trend Edition

Udało się kupić (znowu) zdrową bez grama rdzy 80-tkę z zadbanym wnętrzem ....wiadomo po 27 latach ślady używania są i jakieś tam plastiki trzeba wymienić.
Autem jeździła starsza pani na wsi (wnętrze prześmierdło wsią .....).
Auto kosztowało mnie 1600zł więc ma swoje też i wady.
Blacharsko drobne urazy na błotniku,masce i tylnym nadkolu.....zwykłe skaleczenia, blacha zdrowa.
Mechanicznie do zrobienia łożyska tylnych kół i zawieszenie przód (drogi tam na tej wsi ser szwajcarski), podwiesić tłumik na gumy.
Wnętrze to dziurawy fotel kierowcy w standardowym miejscu, opadający schowek, i straszny bród i smród wsi.
Elektrycznie do wymiany zegary (nie działa wskaźnik temp, obrotów).

Plany co do auta:
Na pewno ma być w originale w miarę finansów do stanu fabrycznego doprowadzana.
Przeróbki będą dotyczyć jedynie radia, zawieszenia (gwint lub pneumatyka), oraz kół (szeroka stal lub alusy).
Wnętrze będzie wyprane.

Zdjęcia częściowo z ogłoszenia, a częściowo robione wczoraj po powrocie autem do domu późnym wieczorem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 07 kwie 2017, 21:27
autor: popkuszdw
ach te B3 LY3D :-)

: 09 kwie 2017, 09:35
autor: grzechuBDG
Tak sobie myślę że zamiast gleby i szerokich kół lepiej iść w żółte blachy mysli_ dwa z trzech etapów auto spełnia, czyli min. 25lat i jeśli auto popularne musi być z limitowanej edycji. Trzeci ostatni etap określi rzeczoznawca, czyli min. 75% oryginalnych podzespołów. Najpierw jednak muszę wyprać wnętrze (umówiony na czwartek jestem), spasować zderzaki bo na ślizgach źle leżą itd ;-)

: 09 kwie 2017, 17:22
autor: quattroBandit
gleba i szerokie kolo nie wykluczxa żółtych blach :)

: 09 kwie 2017, 19:37
autor: grzechuBDG
Tylko że wtedy nie będzie to oryginał, co jest trochę profanacją żółtych tablic.....podobnie jak lpg zresztą. W każdym razie w którymś z tych dwóch kierunków pójdę bude zachowując jak fabryka dała.

: 10 kwie 2017, 19:26
autor: quattroBandit
rozróżnić trzeba auto zabytkowe od historycnego, w obu przypadkach sa żółte blachy ;)

: 13 kwie 2017, 21:19
autor: grzechuBDG
Nie ma czasu więc coś tam zaczyna się w autku dziać pozytywnego :)

Okazało się że nie zawsze to co z zewnątrz wygląda ładnie i zdrowo jest takie również wewnątrz :/
Tak okazało się wygląda podłoga bagażnika (wcześniej tego nie zauważyłem bezradny_ )

Obrazek

Podłoga zrobiona i zabezpieczona oklasky
Trafił także nowy fabryczny układ wydechowy od kolektora po tłumik końcowy cwaniak_

Obrazek

Fura trafiła także do firmy zajmującej się czyszczeniem wnętrz. Czyszczenie i pranie podsufitki, dywanów, siedzisk oraz odświeżenie plastików kwadr

Obrazek

No i działamy dalej krok po kroku muza_

: 31 maja 2017, 18:39
autor: Tengrik
Fajne auto i życzę powodzenia w udanej renowacji. okok

: 04 cze 2017, 13:45
autor: quattroBandit
z tego co mi wiadomo i patrzac na zdjecia, to koncowy tlumik nie jest oryginalnyu, a jedynie zamiennikiem - oryginaly w b3, poza 16v 20v i dieslami miały spłaszczone końcówki wydechu.

A podloga w bagazniiku, to niestety przypadlosc wszystkich b3. :(

: 08 cze 2017, 07:50
autor: grzechuBDG
Wszystko co zmienia się w aucie opisuję na stronie auta na facebooku :-)
Zapraszam okok
https://https://www.audi80.pl/search.php/audi80b3babcia/
quattroBandit pisze:z tego co mi wiadomo i patrzac na zdjecia, to koncowy tlumik nie jest oryginalnyu, a jedynie zamiennikiem - oryginaly w b3, poza 16v 20v i dieslami miały spłaszczone końcówki wydechu.
Zgadza się, miało być "fabrycznie nowy" a nie "fabryczny" .... mój błąd glupek_