Audi 80 b3
: 06 sty 2018, 22:59
Siemano! jako że woże tyłek 80b3 od pół roku, to stwierdziłem że się pochwalę.
Po zrobieniu prawie 3tysięcy kilometrów po polsce w poszukiwaniu fajnego egzemplarza, po obejrzeniu w sumie 20 sztuk audików wziąłem tego - a może coś z niego ulepie - pomyslałem.
Nie była bita, ale napewno jakieś szkody parkingowe były - drzwi przednie pasażera i tylna klapa napewno były malowane w polsce, bo to mi powiedział poprzednik. Ale musze powiedzieć, ze jako jedyny z sprzedających opowiedział mi o aucie wszystko szczerze - na dzieńdobry powiedział ze pali olej ( albo zmienie silnik albo zrobię remont - bede aktualizował temat )
Dużo w niej pogrzebałem - zrobienie mniejszych jak i większych rzeczy.
No i to co lubimy najbardziej, czyli fotki - od momentu zakupu
Przebieg - hm... do ustalenia
Pierwsze zabiegi - czyli wymiana prowadnic szybra , bo się nie dzwigał - jedna była złamana. Dorwałem na olx prowadnice wycinane z stali na CNC, tutorial z yt i wymienione
No i przygotowania do polerki - z samej polerki konkretnych zdjęć nie ma, bo nie było jakoś czasu by robić
Po polerce został zabezpieczony woskiem NAttys'a naturalnym, a przed zimą został nałożony soft99. ( i staram sie po każdym myciu używać Quick Detailera )
W wolnych chwilach zająłem się wymianą żaróweczek podświetlenia w środku
Pierwsze zdjęcie po polerce, wypad do Istebnej po nowe (inne) felgi bo te mi sie za cholere nie podobały w rozmiarze 14cali. No i przy okazji zakupiłem kierownice - za jedną trasą
Już z wrzuconymi felgami
Na początku października skończył mi się przegląd, i auto stało do połowy listopada ponieważ kończyłem inne auto i nie miałem miejsca w garażu Wkońcu wjechała i trzeba było ogarnąć auto do przeglądu, bo u mnie ma być na tip top
Zostały wymienione
-Amorki tył
-Naprawiony ręczny
-łaczniki staba
-gumy staba
-poduszki górne amorka z łożyskowaniem
-końcówki kierownicze
-osłona przegubu
i coś tam sie znajdzie jeszcze
Została ustawiona zbieżność, odrazu potem pojechałem na przegląd - przeszła bez problemów.
W między czasie zakupiłem oryginalne 14stki stalowe z zimówkami
Udało się dorwać spojler za 30 zł, na fotce jest tylko przymierzony. Nie mam czasu kiedy go zamontować
Po przeglądzie stwierdziłem ze naprawie przełącznik dmuchawy - wystarczyło wyczyscic styki z tyłu panelu ogrzewania, no ale niebyłbym sobą gdybym czegoś więcej nie rozebrał... Po doświadczeniach z golfem postanowiłem okleić na nowo klapy od ogrzewania - i to był strzał w 10tke
Przed sylwestrem wybrałem się na szrot - i to były owocne zakupy, fartło się bo była 80tka która przyjechała dzień wcześniej - 223 przelotu na samej benzynie.
Wytargałem z niej
-licznik
-pająk pod kierownice
-cały wtrysk z przepustnica
-kołpaki
-plastiki wnetrza
-lampe tylną do klapy
-grilla
-oryginalne radio wraz z instrukcja
No i pierwsze co to pozmieniałem lampe, licznik ( hurraa wkońcu rzetelnie nabija km ) wtrysk z przepustnica, założyłem kołpaki
No i kupiłem nową antene wysuwaną - ale ręcznie.
Zapomniałem o wymianie siłowników tylnej klapy i czujnika temperatury
Po tych zabiegach fura zaczała równiej pracować na pb i wkońcu wiem ile dokładnie spala na 100 km
Pozostaje kwestia silnika, czy remontować czy przekładać.
Było troche pogody, wiec umyłem i przeleciałem quickiem.
Mam nadzieje ze was nie zanudziłem , bede wrzucać aktualizacje
Myslałem ze to bedzie auto na max pół roku , gdyż całe zycie jezdziłem tylnym napedem ale strasznie ją polubiłem
Po zrobieniu prawie 3tysięcy kilometrów po polsce w poszukiwaniu fajnego egzemplarza, po obejrzeniu w sumie 20 sztuk audików wziąłem tego - a może coś z niego ulepie - pomyslałem.
Nie była bita, ale napewno jakieś szkody parkingowe były - drzwi przednie pasażera i tylna klapa napewno były malowane w polsce, bo to mi powiedział poprzednik. Ale musze powiedzieć, ze jako jedyny z sprzedających opowiedział mi o aucie wszystko szczerze - na dzieńdobry powiedział ze pali olej ( albo zmienie silnik albo zrobię remont - bede aktualizował temat )
Dużo w niej pogrzebałem - zrobienie mniejszych jak i większych rzeczy.
No i to co lubimy najbardziej, czyli fotki - od momentu zakupu
Przebieg - hm... do ustalenia
Pierwsze zabiegi - czyli wymiana prowadnic szybra , bo się nie dzwigał - jedna była złamana. Dorwałem na olx prowadnice wycinane z stali na CNC, tutorial z yt i wymienione
No i przygotowania do polerki - z samej polerki konkretnych zdjęć nie ma, bo nie było jakoś czasu by robić
Po polerce został zabezpieczony woskiem NAttys'a naturalnym, a przed zimą został nałożony soft99. ( i staram sie po każdym myciu używać Quick Detailera )
W wolnych chwilach zająłem się wymianą żaróweczek podświetlenia w środku
Pierwsze zdjęcie po polerce, wypad do Istebnej po nowe (inne) felgi bo te mi sie za cholere nie podobały w rozmiarze 14cali. No i przy okazji zakupiłem kierownice - za jedną trasą
Już z wrzuconymi felgami
Na początku października skończył mi się przegląd, i auto stało do połowy listopada ponieważ kończyłem inne auto i nie miałem miejsca w garażu Wkońcu wjechała i trzeba było ogarnąć auto do przeglądu, bo u mnie ma być na tip top
Zostały wymienione
-Amorki tył
-Naprawiony ręczny
-łaczniki staba
-gumy staba
-poduszki górne amorka z łożyskowaniem
-końcówki kierownicze
-osłona przegubu
i coś tam sie znajdzie jeszcze
Została ustawiona zbieżność, odrazu potem pojechałem na przegląd - przeszła bez problemów.
W między czasie zakupiłem oryginalne 14stki stalowe z zimówkami
Udało się dorwać spojler za 30 zł, na fotce jest tylko przymierzony. Nie mam czasu kiedy go zamontować
Po przeglądzie stwierdziłem ze naprawie przełącznik dmuchawy - wystarczyło wyczyscic styki z tyłu panelu ogrzewania, no ale niebyłbym sobą gdybym czegoś więcej nie rozebrał... Po doświadczeniach z golfem postanowiłem okleić na nowo klapy od ogrzewania - i to był strzał w 10tke
Przed sylwestrem wybrałem się na szrot - i to były owocne zakupy, fartło się bo była 80tka która przyjechała dzień wcześniej - 223 przelotu na samej benzynie.
Wytargałem z niej
-licznik
-pająk pod kierownice
-cały wtrysk z przepustnica
-kołpaki
-plastiki wnetrza
-lampe tylną do klapy
-grilla
-oryginalne radio wraz z instrukcja
No i pierwsze co to pozmieniałem lampe, licznik ( hurraa wkońcu rzetelnie nabija km ) wtrysk z przepustnica, założyłem kołpaki
No i kupiłem nową antene wysuwaną - ale ręcznie.
Zapomniałem o wymianie siłowników tylnej klapy i czujnika temperatury
Po tych zabiegach fura zaczała równiej pracować na pb i wkońcu wiem ile dokładnie spala na 100 km
Pozostaje kwestia silnika, czy remontować czy przekładać.
Było troche pogody, wiec umyłem i przeleciałem quickiem.
Mam nadzieje ze was nie zanudziłem , bede wrzucać aktualizacje
Myslałem ze to bedzie auto na max pół roku , gdyż całe zycie jezdziłem tylnym napedem ale strasznie ją polubiłem