[B3 1.8S JN]Moja Czarnula - Audi Sport...Fotele Recaro z A6.
: 21 cze 2007, 20:34
Witam oto kilka fotek mojej czarnuli Motorek 1.8 JN, prawie w takim stanie przyjechała z niemcowni kilkanaście miesięcy temu, alu Borbet 15', spoiler na klapie Kamei, tylne lampy czarne Hella.
Moje dzieło to:
- ringi na zegarach
- kierownica cabrio/V6
- roleta tylnej szyby
- radyjko Pioneer
- na trasę Cb uniden 520 i Sirio Ml-145
- oryginalne dywaniki
Zapraszam do oglądania i oceny. Pozdrawiam.
8-)
2009.04.25
Udało mi się zdobyć podłokietnik od passata b5 anglika.
Jako że w 80 nie ma fabrycznych mocowań na podłokietnik trzeba było troszkę porzeźbić... na szczęście nie dużo.
Podłokietnik wygląda tak
zamocowany został w miejsce tylnej nieużywanej popielniczki bo w moim aucie się nie pali Fabryczne mocowanie od paska zostało przycięte ok 1cm żeby nie wystawało poza tunel. Po wyjęciu popielniczki okazało się że jest tam śruba do której mocowany jest tunel środkowy i do niej został przykręcony podłokietnik (mocowanie 1 zaznaczone na zdjęciu), natomiast mocowanie nr 2: za pomocą kątownika za 2.43pln z leroy merlin przykręcone od dołu śrubą mocującą podłokietnik do łapy i w drugum miejscu do blachy od mocowania dźwigni ręcznego. Podłokietnik jest stabilny i najważniejsze znakomicie spełnia swoją rolę, jak będę chciał zimą zawinąć na ręcznym to można go podnieść i tak jakby go nie było. Jest malutki problem z dostępem do regulacji oparcia ale naprawdę malutki.
Trochę lipa że jest jasny, ale z pokrowcami komponuje się nieźle, jak je zdejmę pewnie będzie ciut gorzej.
Sorki za jakość zdjęć bo z komórki, ciągle czekam na zamówiony aparat.
Dodatkowo w końcu pomalowany błotnik i dymione kierunki :mrgreen:
2009.06.03
No więc z racji tego że pan który kupił moja niunię w salonie nie dopłacił za filtr przeciwpyłkowy, co mi strasznie przeszkadzało bo co dwa dni deska była pełna kurzu, a teraz także pyłków z topoli postanowiłem w końcu rozejrzeć się za obudową do filtra kabinowego od 80 B4, która pasuje plug&play. Obudowę wykręciłem z rozbitej i wybebeszonej prawie już do blachy B4-ki,
oto ona -->
Cały proces przebiega dość szybko i sprawnie, najpierw odkręcamy podszybie i naszym oczom ukazuje się taki oto widok -->
Gdy już ochłoniemy :shock: odkręcamy dwie nakrętki na klucz 10 i zdejmujemy starą obudowę z kratką -->
W jej miejsce zakładamy i przykręcamy nową -->
Na koniec zakładamy filtr i cieszymy się jazdą bez lecących na twarz pyłków.
W B4 były dwa rodzaje obudów na filtr: z ramką taki jak mój (niestety droższy) i na wkład (o połowę tańszy).
Dodatkowo niunia otrzymała nowy skórzany mieszek -->
Z racji że już niedługo zima
14.10.2009
Niunia dość wcześnie została obuta w zimówki na "nowych" oryginalnych alu.
P.S. Ma ktoś może na zbyciu dekielki do takich felg?
Moje dzieło to:
- ringi na zegarach
- kierownica cabrio/V6
- roleta tylnej szyby
- radyjko Pioneer
- na trasę Cb uniden 520 i Sirio Ml-145
- oryginalne dywaniki
Zapraszam do oglądania i oceny. Pozdrawiam.
8-)
2009.04.25
Udało mi się zdobyć podłokietnik od passata b5 anglika.
Jako że w 80 nie ma fabrycznych mocowań na podłokietnik trzeba było troszkę porzeźbić... na szczęście nie dużo.
Podłokietnik wygląda tak
zamocowany został w miejsce tylnej nieużywanej popielniczki bo w moim aucie się nie pali Fabryczne mocowanie od paska zostało przycięte ok 1cm żeby nie wystawało poza tunel. Po wyjęciu popielniczki okazało się że jest tam śruba do której mocowany jest tunel środkowy i do niej został przykręcony podłokietnik (mocowanie 1 zaznaczone na zdjęciu), natomiast mocowanie nr 2: za pomocą kątownika za 2.43pln z leroy merlin przykręcone od dołu śrubą mocującą podłokietnik do łapy i w drugum miejscu do blachy od mocowania dźwigni ręcznego. Podłokietnik jest stabilny i najważniejsze znakomicie spełnia swoją rolę, jak będę chciał zimą zawinąć na ręcznym to można go podnieść i tak jakby go nie było. Jest malutki problem z dostępem do regulacji oparcia ale naprawdę malutki.
Trochę lipa że jest jasny, ale z pokrowcami komponuje się nieźle, jak je zdejmę pewnie będzie ciut gorzej.
Sorki za jakość zdjęć bo z komórki, ciągle czekam na zamówiony aparat.
Dodatkowo w końcu pomalowany błotnik i dymione kierunki :mrgreen:
2009.06.03
No więc z racji tego że pan który kupił moja niunię w salonie nie dopłacił za filtr przeciwpyłkowy, co mi strasznie przeszkadzało bo co dwa dni deska była pełna kurzu, a teraz także pyłków z topoli postanowiłem w końcu rozejrzeć się za obudową do filtra kabinowego od 80 B4, która pasuje plug&play. Obudowę wykręciłem z rozbitej i wybebeszonej prawie już do blachy B4-ki,
oto ona -->
Cały proces przebiega dość szybko i sprawnie, najpierw odkręcamy podszybie i naszym oczom ukazuje się taki oto widok -->
Gdy już ochłoniemy :shock: odkręcamy dwie nakrętki na klucz 10 i zdejmujemy starą obudowę z kratką -->
W jej miejsce zakładamy i przykręcamy nową -->
Na koniec zakładamy filtr i cieszymy się jazdą bez lecących na twarz pyłków.
W B4 były dwa rodzaje obudów na filtr: z ramką taki jak mój (niestety droższy) i na wkład (o połowę tańszy).
Dodatkowo niunia otrzymała nowy skórzany mieszek -->
Z racji że już niedługo zima
14.10.2009
Niunia dość wcześnie została obuta w zimówki na "nowych" oryginalnych alu.
P.S. Ma ktoś może na zbyciu dekielki do takich felg?