[Audi 80 B3 Typ 89 1.8 JN] Prace wznowione :)
: 16 maja 2011, 20:05
Witam.
Chciałem zaprezentować moje Audi i powiedzieć coś o nim.
Mianowicie Audi trafiło do polski z niemiec w 2005 roku za sprawą mojego brata, przyjechało na kołach bez problemu. W chwili kupna miało najechane 156 tyś serwis do końca.
Audi opuściło fabrykę w Ingolstadt 13.05.1987
Silnik to 1.8 8V 66KW o oznaczeniu JN
Napęd ośka
Fabryczne wyposażenie hmm przysłowiowy golas, nawet wspomagania nie miało
Ale już jest od poprzedniego roku, założone ori od "dawcy"
Co zostało zrobione/zmodyfikowane
-na pierwszy ogień poszło zawieszenie przód ori sprężyny od Audi 80 2.0 AAD Sport tył czerwone, firmy nie znam bo napisy były nieczytelne -40mm
Nowe amorki gazowo-olejowe Sachs komplet przy okazji wszystkie elementy gumowo-metalowe, końcówki itp nowe (Febi bądź TRW)
Porównanie fabrycznych sprężyn do sprężyn z wersji Sport
-dodatkowe zegary w tunel (chyba każdy widział jak wyglądają )
-nowy feluneg TSR 15" + opony 195/55
tak się prezentuje
-tłumik końcowy WM (nierdzewka przelot 60mm) oraz wycinka kata i zastąpienie przelotką (aluminium) ładnie mruczy jak na 4 zyl i nie za głośno
Tłumik
-zawitały również wentylowane heble z wersji Sport :mrgreen:
-pojawiła się kierownica MOMO drewno+skóra (wiem że pokrowce trochę lipa ale musowo być Audi codziennie dowozi do pracy i szkoda tapicerki można czymś popaprać)
-kierunki tył czerwone B4 Avant + przód białe
-oświetlenie środka LED białe (nie mam fotek zrobionych)
-Silnik zalewany cały czas półsyntetykami wcześniej Agip/Castrol ostatecznie zrezygnowałem z Castrola zważywszy na dużą ilość podróbek. Jakieś 200km temu zalałem Fuchs Titan 10W-40 SynMC +filtr Purflux filtr powietrza Knecht
Obecny przebieg to 202tys a silnik nie ma przedmuchów i jest w dobrej kondycji.
Co w planach na ten rok
-wymiana kompletnego sprzęgła
-wymiana uszczelniaczy przy okazji ściągania głowicy planowanie nowa uszczelka Reinz komplet zaworów+prowadnice,polerowanie kanałów dolotowych
-odolejenie dolotu
-nowa podsufitka + obicie boczków (kolor czarny) stare nie wytrzymało naporu lat
-zderzak przód ori od Coupe (kupiony czekam na progi i tylnią dokładkę i lakier) + dokładki progowe zwykłe gładkie nie rzucające się w oczy + dokładka tylniego zderzaka.
Kilka zdjęć
O zmianach/modyfikacjach będę informował/
Chciałem zaprezentować moje Audi i powiedzieć coś o nim.
Mianowicie Audi trafiło do polski z niemiec w 2005 roku za sprawą mojego brata, przyjechało na kołach bez problemu. W chwili kupna miało najechane 156 tyś serwis do końca.
Audi opuściło fabrykę w Ingolstadt 13.05.1987
Silnik to 1.8 8V 66KW o oznaczeniu JN
Napęd ośka
Fabryczne wyposażenie hmm przysłowiowy golas, nawet wspomagania nie miało
Ale już jest od poprzedniego roku, założone ori od "dawcy"
Co zostało zrobione/zmodyfikowane
-na pierwszy ogień poszło zawieszenie przód ori sprężyny od Audi 80 2.0 AAD Sport tył czerwone, firmy nie znam bo napisy były nieczytelne -40mm
Nowe amorki gazowo-olejowe Sachs komplet przy okazji wszystkie elementy gumowo-metalowe, końcówki itp nowe (Febi bądź TRW)
Porównanie fabrycznych sprężyn do sprężyn z wersji Sport
-dodatkowe zegary w tunel (chyba każdy widział jak wyglądają )
-nowy feluneg TSR 15" + opony 195/55
tak się prezentuje
-tłumik końcowy WM (nierdzewka przelot 60mm) oraz wycinka kata i zastąpienie przelotką (aluminium) ładnie mruczy jak na 4 zyl i nie za głośno
Tłumik
-zawitały również wentylowane heble z wersji Sport :mrgreen:
-pojawiła się kierownica MOMO drewno+skóra (wiem że pokrowce trochę lipa ale musowo być Audi codziennie dowozi do pracy i szkoda tapicerki można czymś popaprać)
-kierunki tył czerwone B4 Avant + przód białe
-oświetlenie środka LED białe (nie mam fotek zrobionych)
-Silnik zalewany cały czas półsyntetykami wcześniej Agip/Castrol ostatecznie zrezygnowałem z Castrola zważywszy na dużą ilość podróbek. Jakieś 200km temu zalałem Fuchs Titan 10W-40 SynMC +filtr Purflux filtr powietrza Knecht
Obecny przebieg to 202tys a silnik nie ma przedmuchów i jest w dobrej kondycji.
Co w planach na ten rok
-wymiana kompletnego sprzęgła
-wymiana uszczelniaczy przy okazji ściągania głowicy planowanie nowa uszczelka Reinz komplet zaworów+prowadnice,polerowanie kanałów dolotowych
-odolejenie dolotu
-nowa podsufitka + obicie boczków (kolor czarny) stare nie wytrzymało naporu lat
-zderzak przód ori od Coupe (kupiony czekam na progi i tylnią dokładkę i lakier) + dokładki progowe zwykłe gładkie nie rzucające się w oczy + dokładka tylniego zderzaka.
Kilka zdjęć
O zmianach/modyfikacjach będę informował/