Audi 80 B3 2.0E Sport Edition
: 05 wrz 2011, 14:16
Witam :lol:Przedstawiam moje audi B3.
Nadwozie:sedan
Silnik : 2.0 8v symbol 3A
Moc: 83kw/113KM
Rok:1988
Wyposażenie: Centralny zamek, wspomaganie kierownicy, fotele kubełkowe, dodatkowe zegary, szyberdach, oryginalna blenda, oryginalny spoiler, przyciemnione szyby,
Modyfikacje:
1. Swap silnika na ABF 2.0 16V 110kw, 150KM (dawca seat toledo, silnik jest z 96r)
2.Rozrząd filtry , oleje, płyn chłodniczy itp.
3.Skrzynia biegów z Audi B4 ABT(wymiana oleju)
4.Wymiana 4x tarcze+klocki(płyn hamulcowy)
5.Zawieszenie keyab przód i tył.
6.Tuleje wachaczy, belki tylniej, przeguby
7..Wydech 60mm (nierdzewka)
8.Front Audi B4 komplet..
9.Malowanie całego nadwozia na oryginalny kolor
10.Usunięcie listew drzwiowych
11. Polerka nadwozia
12.Parapety z B4
13.Czyszczenie wnętrza i wymiana przedniego fotela, na oryginalny zamiennik.
14.Alufelgi OZ Racing 16" 205/55 + BBs 14" opony zimowe 175/70
15.Nowa instalacja LPG Stag (Sekwencja)
Na dzień dzisiejszy Audik z tym zestawem jeżdzi już od roku. Silnik sprawuje się znakomicie, nie bierze oleju, czyściutki . Zawieszenie ok , hamulce w b.dobrym stanie. Zrobił już ok 30tys km.
Rok 2016. :
1) Fotele z Audi A4 b5 a podobno się nie da upchać kompletu :):)
2)Czarne lampy na klapie
3)Kierownica z audi S2
4)Parapety z B4
5)Przyciemnione przednie lampy i kierunki
6) Zawieszenie sportowe komplet -40 na gwarancji
Tak wyglądała bezpośrenio po zakupie . .
A tak wygląda na dzień dzisiejszy..
Takie sobie z wypadu :lol:
Opis:
Samochód kupiłem u kumpla w warsztacie, był on sprowadzony z Niemiec, (podczas malowania okazało się że miał lekko uszkodzony pas przedni) . Audi zrobiło ok 25tys. i silnik padł. Jak się okazało silnik był w kompletnej rozsypce, skrzynia wyła. Po jego stanie twierdziłem że maił ok 500tys, przebiegu. Był to mój pierwszy własny samochód z którym wiąże się dużo wspomnień , postanowiłem dać mu drugą szansę. Karoseria była w stanie nienagannym, niestety czas zrobił swoje i mechanicznie nie był w dobrej kondycji. Myślę że teraz spokojnie posłuży jeszcze kilka lat <ok> . Wcześniej były plany włożenia pod maskę AFN-a , a pużniej 1z. Ostatecznie trafił tam ABF. Teraz zadziwia nie jeden samochód swym potencjałem..W dalszym ciągu postu zdjęcia podczas Swapu, Pozdrawiam..
1bieg 60km/h
2bieg 100-105km/h
3.bieg 170km/h
czwartego biegu nigdy nie udało mi się wsadzić na wiejskich drogach:)
A tak wygląda na dzień dzisiejszy
Nadwozie:sedan
Silnik : 2.0 8v symbol 3A
Moc: 83kw/113KM
Rok:1988
Wyposażenie: Centralny zamek, wspomaganie kierownicy, fotele kubełkowe, dodatkowe zegary, szyberdach, oryginalna blenda, oryginalny spoiler, przyciemnione szyby,
Modyfikacje:
1. Swap silnika na ABF 2.0 16V 110kw, 150KM (dawca seat toledo, silnik jest z 96r)
2.Rozrząd filtry , oleje, płyn chłodniczy itp.
3.Skrzynia biegów z Audi B4 ABT(wymiana oleju)
4.Wymiana 4x tarcze+klocki(płyn hamulcowy)
5.Zawieszenie keyab przód i tył.
6.Tuleje wachaczy, belki tylniej, przeguby
7..Wydech 60mm (nierdzewka)
8.Front Audi B4 komplet..
9.Malowanie całego nadwozia na oryginalny kolor
10.Usunięcie listew drzwiowych
11. Polerka nadwozia
12.Parapety z B4
13.Czyszczenie wnętrza i wymiana przedniego fotela, na oryginalny zamiennik.
14.Alufelgi OZ Racing 16" 205/55 + BBs 14" opony zimowe 175/70
15.Nowa instalacja LPG Stag (Sekwencja)
Na dzień dzisiejszy Audik z tym zestawem jeżdzi już od roku. Silnik sprawuje się znakomicie, nie bierze oleju, czyściutki . Zawieszenie ok , hamulce w b.dobrym stanie. Zrobił już ok 30tys km.
Rok 2016. :
1) Fotele z Audi A4 b5 a podobno się nie da upchać kompletu :):)
2)Czarne lampy na klapie
3)Kierownica z audi S2
4)Parapety z B4
5)Przyciemnione przednie lampy i kierunki
6) Zawieszenie sportowe komplet -40 na gwarancji
Tak wyglądała bezpośrenio po zakupie . .
A tak wygląda na dzień dzisiejszy..
Takie sobie z wypadu :lol:
Opis:
Samochód kupiłem u kumpla w warsztacie, był on sprowadzony z Niemiec, (podczas malowania okazało się że miał lekko uszkodzony pas przedni) . Audi zrobiło ok 25tys. i silnik padł. Jak się okazało silnik był w kompletnej rozsypce, skrzynia wyła. Po jego stanie twierdziłem że maił ok 500tys, przebiegu. Był to mój pierwszy własny samochód z którym wiąże się dużo wspomnień , postanowiłem dać mu drugą szansę. Karoseria była w stanie nienagannym, niestety czas zrobił swoje i mechanicznie nie był w dobrej kondycji. Myślę że teraz spokojnie posłuży jeszcze kilka lat <ok> . Wcześniej były plany włożenia pod maskę AFN-a , a pużniej 1z. Ostatecznie trafił tam ABF. Teraz zadziwia nie jeden samochód swym potencjałem..W dalszym ciągu postu zdjęcia podczas Swapu, Pozdrawiam..
1bieg 60km/h
2bieg 100-105km/h
3.bieg 170km/h
czwartego biegu nigdy nie udało mi się wsadzić na wiejskich drogach:)
A tak wygląda na dzień dzisiejszy