Strona 1 z 22

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

: 07 wrz 2011, 22:21
autor: turbofin
Silnik:
- słupek 1.8 PG (G60)
-głowica Audi A4 1.6 8v
-wałek Schrick 268/276
-turbo T3/T4 chinol
Sterowanie:
-ECU digi 1 200kpa map
-kość chip AME
-wtryski 308 cc
Wydech:
-kolektor wydechowy T3 chinol
-przelot 2,25 cala

Obecnie auto lata na doładowaniu 1,1 bara na kości od kompresora

Na tej stronce są poprzednie mody
https://audi80.pl/b3-18-projekt-komp ... t54160.htm

: 07 wrz 2011, 22:30
autor: GerB3
Projekt znany, nieco kontrowersyjny, czekam na zdjęcia ;-)

: 07 wrz 2011, 22:31
autor: Leo
z g... bata nie ukręcisz, pasuje tu jak ulał.

BTDT.

: 07 wrz 2011, 22:37
autor: pawelrybak15
Nie chcę być złośliwy, ale ciekaw jestem, jakby to auto wypadło w konfrontacji z moim modzonym 1,6 Turbo D :->

: 08 wrz 2011, 07:37
autor: trepek
Turbo D dostałby baty w sprincie ;-) Ale za to w sprincie z podpięta przyczepką role by się odwróciły.

: 08 wrz 2011, 10:58
autor: keczy
Leo, a co jest G wg Ciebie?

: 08 wrz 2011, 11:01
autor: Leo
silnik. To moja opinia.

: 08 wrz 2011, 11:08
autor: keczy
Leo, mysle, ze juz teraz jest dobrze, koni przybylo niewielkim nakladem kasy i generalnie wiekszosc silnikow w 80tka to shit bez mozliwosci rozwoju z powodu braku turbiny... Niech nawet wycisnie z niego okolice 140hp i vki moze lykac, a to juz cos :->

: 08 wrz 2011, 11:30
autor: Leo
Doskonale zdaję sobie sprawę, że satysfakcja ze zrobienia czegoś samemu , a w dodatku, kiedy to działa i przynosi efekt - jest przeogromna. Tylko, że wydając na to 5 klocków (bo tyle mniej więcej jakby policzyć wszystko, pewnie to wyniosło, a srać, nawet 2 klocki) to i tak dopiero dochodzimy do mocy, które byśmy mieli na starcie, sprzedając auto, dokłądając 2 -5 klocków do kwoty za nie i kupując auto z mocniejszym silnikiem, gdzie dopiero zaczynalibyśmy zabawę. I to jest niezaprzeczalny fakt - w pewnym wieku zaczyna się szanować swoją kasę i swój czas, i inwestuje się w rzeczy opłacalne a nie żeby para szła w gwizdek.

: 08 wrz 2011, 11:34
autor: pawelrybak15
Gorzej, jeśli ktoś (tak jak ja) jest bardzo przywiązany do swojego auta i nie chce go zamieniać na nic innego. Wtedy pozostaje kombinacja z tym co się już ma.

: 08 wrz 2011, 12:06
autor: Leo
taaak, Ciebie również miałem na myśli <rotfl> <urodziny> <urodziny> <urodziny>

: 08 wrz 2011, 12:13
autor: Tigeros
Nie każdego od razu stać na ese, więc robi ze swoim co chce, jak chce, i za ile chce, a powiedzenie z batem i gównem na tym forum już staje się nudne...

turbofin, jestem ciekaw efektów Twojej pracy, również czekam na fotki.

: 08 wrz 2011, 12:27
autor: pawelrybak15
Leo pisze:taaak, Ciebie również miałem na myśli <rotfl> <urodziny> <urodziny> <urodziny>
Tak, ale musisz przyznać, że 1,6 Turbo D to wcale nie jest zła baza do modów :->
Kolejna sprawa jest taka, że mój projekt zwiększania mocy (obecny) zamknie się w kwocie 1kPLN albo i mniejszej <ok>
Jednak co by tu nie pisać, to pomysł z kompresorem w 1,8 benzyna jest ciekawy, szkoda tylko że auto jeździ na LPG.

: 08 wrz 2011, 12:33
autor: Leo
Tighe pisze:Nie każdego od razu stać na ese, więc robi ze swoim co chce, jak chce, i za ile chce, a powiedzenie z batem i gównem na tym forum już staje się nudne...
Ale to nie kwestia kasy! Tylko jej odpowiedniego wydania. Ja nie będę nikomu bronił wydawania jej wg swoich widzimisiów, ale jak widzę, jak niektórzy podchodzą do modyfikacji czy tuningu to nóż się w kieszeni otwiera. Ma być tanio ale ma być z sensem i jeździć jak rakieta, i ma nie palić więcej niż do tej pory i to w dodatku gazu...

Takie myślenie to wypisz wymaluj typowe polactwo - ja jestem temu przeciwny i będę to zwalczał bo dzięki temu jest jak jest w naszym kraju. Jak już coś robisz to rób dobrze, albo wcale.

Więcej już nie powiem, i niech mod albo admin to usunie albo przeniesie do hasioka.

: 08 wrz 2011, 12:56
autor: king86
turbofin, trzymam kciuki za projekt <ok>