Audi 80 B3 1.8S NE '88? - Białystok
: 09 sty 2012, 22:44
Cóż tu wiele mówić...
Beczka jak każda inna... ale jednak NIE.
Audi ma całkiem ciekawą historie:
Została ona sprowadzony w '92 do polski z Niemiec od starszego pana(I właściciela).
Wszystko było tak jak dała fabryka (zresztą tak i jest teraz).
W Polsce była ona użytkowana tylko w okresie letnim
a na zime chowana do garażu. Super stan blacharski(jak na b3 z '88).
Niestety polski właściciel w podeszłym już wieku i po zawale
stwierdził że ona się już mu nie przyda i potrzebne są mu pieniążki.
Tak naprawde to moj ojciec ją kupił dla mnie(jeszcze roczek do prawka ) przypadkowo.
Ja szukałem sobie Golfika II 1.6,1.8+lpg w dobrym stanie ale nic nie mogłem dostać na Podlasiu.
Pewnego wieczoru przychodzi starszy Pan do serwisu mojego ojca, oddając telefon do naprawy
zadzwonił mu drugi telefon. Ojciec usłyszawszy rozmowę,
że Starszy pan sprzedaje autko zapytał grzecznie jakie? a potem ile za nie chce?
i wyszlo na to, że zaraz stary pojechał do banku po wypłate z konta i kupił 80 1.8S NE na gaźniku z LPG
Dodam jeszcze to, że II właściciel dbał o nią i przed sprzedażą wymienił cały układa hamulcowy(przewody, klocki, tarcze, bębny),amorki z przodu,
cały układ wydechowy(oprucz katalizatora który jest pusty i ładnie mruczy )
i zawsze przed odstawieniem do garazu był konserwowany, wszystkie oleje i filtry wymieniane.
Następnego dnia w świetle słońca przyszło obejrzec nowe cacuszko,
dopatrzyłem się kilku szczegółów i usterek tj.
znalazłem kilka małych ognisk rdzy od wewnętrznej strony drzwi
braku 1 i 2 levelu nawiewu :!: ( <ok> )
kilometry się nie naliczały :!: ( <ok> )
wskaźnik temperatury nie chodził :!:
nie miał świateł wstecznego i troche światło "stop" w spoilerze słabo sie świeciło ( <ok> )
źle wyregulowane światła mijania(za nisko były) ( <ok> )
nawiew był strasznie zalepiony liśćmi i igiełkami ( <ok> )
braku dźwięku z przodu w prawym głośniku i z tyłu w lewym ( <ok> )
gubiony zasiek anteny od radia ( <ok> )
podsufitka trochę opadła
i tam jeszcze kilka szczególików np. przepalone żarówki na desce i w liczniku... ( <ok> )
no i brak opon zimowych - przecież "nigdy" nie jeździła zimą...
a teraz co posiada moje "jajeczko":
spoiler
2 głośniki Pionnera TS-A6910 z tyłu a z przodu jakieś fajne Blaupunkty
radyjko Blaupunkt 4x45W z czytnikiem kart SD i AUX-em(ale musze wymienić na coś czerwonego :mrgreen: )
oczywiście szyberdach
takie szczegóły jak oryginalną saszetkę AUDI do kluczy
wszystkie kluczyki i bryloczek z numerem fabrycznym
różne pamiątki np. bilety na prom,mapy miast w Anglii
założone zimóweczki
W najbliższym czasie:
Kupić jakieś fajne alufelgi
Odpicować środek bo jest trochę rzeczy które wpadają w oko
Na wiosnę zrobić poprawki przy lakierze
to na razie na tyle, niedługo powrzucam trochę fotek bo na razie za mało czasu...
Beczka jak każda inna... ale jednak NIE.
Audi ma całkiem ciekawą historie:
Została ona sprowadzony w '92 do polski z Niemiec od starszego pana(I właściciela).
Wszystko było tak jak dała fabryka (zresztą tak i jest teraz).
W Polsce była ona użytkowana tylko w okresie letnim
a na zime chowana do garażu. Super stan blacharski(jak na b3 z '88).
Niestety polski właściciel w podeszłym już wieku i po zawale
stwierdził że ona się już mu nie przyda i potrzebne są mu pieniążki.
Tak naprawde to moj ojciec ją kupił dla mnie(jeszcze roczek do prawka ) przypadkowo.
Ja szukałem sobie Golfika II 1.6,1.8+lpg w dobrym stanie ale nic nie mogłem dostać na Podlasiu.
Pewnego wieczoru przychodzi starszy Pan do serwisu mojego ojca, oddając telefon do naprawy
zadzwonił mu drugi telefon. Ojciec usłyszawszy rozmowę,
że Starszy pan sprzedaje autko zapytał grzecznie jakie? a potem ile za nie chce?
i wyszlo na to, że zaraz stary pojechał do banku po wypłate z konta i kupił 80 1.8S NE na gaźniku z LPG
Dodam jeszcze to, że II właściciel dbał o nią i przed sprzedażą wymienił cały układa hamulcowy(przewody, klocki, tarcze, bębny),amorki z przodu,
cały układ wydechowy(oprucz katalizatora który jest pusty i ładnie mruczy )
i zawsze przed odstawieniem do garazu był konserwowany, wszystkie oleje i filtry wymieniane.
Następnego dnia w świetle słońca przyszło obejrzec nowe cacuszko,
dopatrzyłem się kilku szczegółów i usterek tj.
znalazłem kilka małych ognisk rdzy od wewnętrznej strony drzwi
braku 1 i 2 levelu nawiewu :!: ( <ok> )
kilometry się nie naliczały :!: ( <ok> )
wskaźnik temperatury nie chodził :!:
nie miał świateł wstecznego i troche światło "stop" w spoilerze słabo sie świeciło ( <ok> )
źle wyregulowane światła mijania(za nisko były) ( <ok> )
nawiew był strasznie zalepiony liśćmi i igiełkami ( <ok> )
braku dźwięku z przodu w prawym głośniku i z tyłu w lewym ( <ok> )
gubiony zasiek anteny od radia ( <ok> )
podsufitka trochę opadła
i tam jeszcze kilka szczególików np. przepalone żarówki na desce i w liczniku... ( <ok> )
no i brak opon zimowych - przecież "nigdy" nie jeździła zimą...
a teraz co posiada moje "jajeczko":
spoiler
2 głośniki Pionnera TS-A6910 z tyłu a z przodu jakieś fajne Blaupunkty
radyjko Blaupunkt 4x45W z czytnikiem kart SD i AUX-em(ale musze wymienić na coś czerwonego :mrgreen: )
oczywiście szyberdach
takie szczegóły jak oryginalną saszetkę AUDI do kluczy
wszystkie kluczyki i bryloczek z numerem fabrycznym
różne pamiątki np. bilety na prom,mapy miast w Anglii
założone zimóweczki
W najbliższym czasie:
Kupić jakieś fajne alufelgi
Odpicować środek bo jest trochę rzeczy które wpadają w oko
Na wiosnę zrobić poprawki przy lakierze
to na razie na tyle, niedługo powrzucam trochę fotek bo na razie za mało czasu...