Audi 80 B3 1.9 D darekesp
: 26 kwie 2012, 14:59
Witajcie pokaże wam moje audi
Dostałem je od ojca ma silnik 1.9 D bez turba i innych bajerów jest 1991 roku.
Zanim jeszcze została uszkodzona głowica i skrzynia biegów która była oryginalna autko wyciągało nawet 200 km/h możecie wierzyć lub nie ale tak było. Niestety po rekonstrukcji głowicy ( przez paliwo w którym były różne substancje i różne kolory ) i wymianie oryginalnej skrzyni ( wysypały się koła zębate na 5 biegu ). Teraz auto nie ma już dawnej mocy jednak było w nim coś wyjątkowego i innego niż w pozostałych 80-tkach. Śmiem przypuszczać że jest to jakaś inna wersja bo nawet przy szukaniu panewek w sklepie motoryzacyjnym sprzedawca szukał w róznych katalogach aż natknął się na wersje "ulepszone" rozmiary panewek różnily się od pozostałych b3-jek. Jak już mówiłem wierzcie lub nie ten silnik różni się od innych. Auto bardzo mało pali bo brzy spokojnej jeździe bierze 5-5,5l na setke a to bardzo ważne
W aucie zmieniłem wnętrze mianowicie boczki i podsufitkę i wydaje mi się że ładnie wygląda.
Aktualnie poszukuje siłowniczka który znajduje sie przy pompie wtryskowej.
Przy samochodzie nie chce nic zmieniać chce by wyglądał jak najbardziej oryginalnie jak z fabryki Czuje do niego wielki sentyment i cieszę się że mogę nim jeździć
MAJ 2012
:arrow:Wymiana oleju filtra oleju i końcówek stabilizatora koszt ok. 200 zł + nowe letnie opony przód dębica 175 R14 tył pirelli 175 R14 koszt 250 zł.
W planie regeneracja stalówek.
Sierpień 2012
:arrow:Dzisiaj domowym sposobem zrobiłem podświetlenie deski na bardziej czerwone
Trochę lakieru na żarówki i jak dla mnie efekt ładny. Jak już wspominałem samochód ma być jak najmniej modowany Wieczorem jak się ściemni wrzucę zdjęcia z efektu .
Obiecane zdjęcie
W planach mam zakup alu felg ale to dopiero jak będzie jakiś fundusz.
:arrow:Dzisiaj w końcu zrobiłem to co musiałem czyli wyczyszczona rdza i zakonserwowana buda trochę zeszło bo cała sobota dziur nie było ale jak na swoje lata ma prawo btw. w oplu dawno były by dziury jak pięści
By darekesp at 2012-08-25
No filtr powietrza wymieniony 25zł no i poprawione przednie boczki fotki dorzuce potem
W planie tego tygodnia pranie tapicerki foteli kanapy i pokrowce get off ale to zależy czy uda się karchera załatwić 8-)
Dostałem je od ojca ma silnik 1.9 D bez turba i innych bajerów jest 1991 roku.
Zanim jeszcze została uszkodzona głowica i skrzynia biegów która była oryginalna autko wyciągało nawet 200 km/h możecie wierzyć lub nie ale tak było. Niestety po rekonstrukcji głowicy ( przez paliwo w którym były różne substancje i różne kolory ) i wymianie oryginalnej skrzyni ( wysypały się koła zębate na 5 biegu ). Teraz auto nie ma już dawnej mocy jednak było w nim coś wyjątkowego i innego niż w pozostałych 80-tkach. Śmiem przypuszczać że jest to jakaś inna wersja bo nawet przy szukaniu panewek w sklepie motoryzacyjnym sprzedawca szukał w róznych katalogach aż natknął się na wersje "ulepszone" rozmiary panewek różnily się od pozostałych b3-jek. Jak już mówiłem wierzcie lub nie ten silnik różni się od innych. Auto bardzo mało pali bo brzy spokojnej jeździe bierze 5-5,5l na setke a to bardzo ważne
Kod: Zaznacz cały
X0A = National sales program germany
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H2A = Tires 175/60 r 14 79h
J1A = Battery 380 a (64 ah)
L0L = Kierownica po lewej stronie
M2G = 4-cylinder diesel engine 1.9 l/50 kw with load-controlled start of delivery base engine is t2e[color=red]( W RZECZYWISTOŚCI SILNIK JEST MOCNIEJSZY CAŁKIEM M.IN INNE ROZMIARY PANEWEK NIŻ W KATALOGOWYCH MODELACH )[/color]
C1B = Felgi stalowe 5,5jx14h2 et45
0TA = Bez dywaników podłogowych
1AB = Wzmacniacz sily hamowania
1C1 = Dodatek do płynu chłodzĄcego do -25 stopni celsiusza
1G2 = Koło zapasowe dojazdówka
1MA = Bezpieczne kolo kierownicze[color=red]( jeśli to PROCON TEN to go nie mam )[/color]
1X0 = Naped przedni
3AD = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex)
3BC = Lusterko zewn. plaskie, ustawiane od wewnatrz kzl
3FB = Dach stalowy z recznym mech.otwierania
3Y0 = Bez rolety przesiwsłonecznej
4A0 = Bez ogrzewania siedzeń
4F1 = Centralny zamek z blokadĄ wnętrza i blokadĄ safe
4GH = Szkło atermiczne-dookoła, zielony
4R0 = PodnoŚniki szyb-z przodu el., z tyłu ręczne
5K1 = Paint preservative (wax)
6A0 = Bez gaŚnicy
6R1 = Osłona dŹwigni zmiany biegow
8GC = Alternator
9EF = Wire assembly for four-cylinder diesel engine
9V0 = Bez układu alarmowego[color=red]( JEDNAK POSAIDAM GO :) )
TAKŻE JEST SPORTOWY WYDECH
[/color]
W aucie zmieniłem wnętrze mianowicie boczki i podsufitkę i wydaje mi się że ładnie wygląda.
Aktualnie poszukuje siłowniczka który znajduje sie przy pompie wtryskowej.
Przy samochodzie nie chce nic zmieniać chce by wyglądał jak najbardziej oryginalnie jak z fabryki Czuje do niego wielki sentyment i cieszę się że mogę nim jeździć
MAJ 2012
:arrow:Wymiana oleju filtra oleju i końcówek stabilizatora koszt ok. 200 zł + nowe letnie opony przód dębica 175 R14 tył pirelli 175 R14 koszt 250 zł.
W planie regeneracja stalówek.
Sierpień 2012
:arrow:Dzisiaj domowym sposobem zrobiłem podświetlenie deski na bardziej czerwone
Trochę lakieru na żarówki i jak dla mnie efekt ładny. Jak już wspominałem samochód ma być jak najmniej modowany Wieczorem jak się ściemni wrzucę zdjęcia z efektu .
Obiecane zdjęcie
W planach mam zakup alu felg ale to dopiero jak będzie jakiś fundusz.
:arrow:Dzisiaj w końcu zrobiłem to co musiałem czyli wyczyszczona rdza i zakonserwowana buda trochę zeszło bo cała sobota dziur nie było ale jak na swoje lata ma prawo btw. w oplu dawno były by dziury jak pięści
By darekesp at 2012-08-25
No filtr powietrza wymieniony 25zł no i poprawione przednie boczki fotki dorzuce potem
W planie tego tygodnia pranie tapicerki foteli kanapy i pokrowce get off ale to zależy czy uda się karchera załatwić 8-)