Audi 80 typ 89 2.0 16v by skizo
: 12 maja 2012, 22:41
Witam
Wiele osób napewno kojarzy mój samochód z tematu "Szerokiej stali"
A wiec zacznijmy od poczatku
Audi 80 z 1988r pierwotnie silnik 1.8 PM o jakże porażającej mocy 90KM
Kod lakieru "LY3D"
Wyposażenie dodatkowe:
hyyym?:
-ABS czyli Absolutny Brak Systemów
-Radio
-I podgrzewane lusterka
W ubiegłym roku zmienione zostało:
Silnik na ABK + Weber DCHD
-Zawieszenie gwintowane KW
-Szeroka stal 8" i 9"
Obecnie samochód przechodzi remont i kilka nowych modyfikacji:
Rzut oka na gwint
Z tego powodu że moja komora silnika wygladala już beznadziejnie <buu> postanowiłem coś z tym zrobić
Po umyciu:
Wyglądało to troszeczkę lepiej choć i tak efekt nie był zadowalający.
Zaczyna się tu robić pusto:
Kilka poprawek:
Przed:
I po:
Obecnie komora została wyczyszczona i położony został podkład
Przede mną jeszcze sporo pracy, więc temat będzie aktualizowany
Edit.
13.05.2012
Dziś polakierowałem komorę silnika lakierem akrylowym. Wygląda to tak:
Wiele osób napewno kojarzy mój samochód z tematu "Szerokiej stali"
A wiec zacznijmy od poczatku
Audi 80 z 1988r pierwotnie silnik 1.8 PM o jakże porażającej mocy 90KM
Kod lakieru "LY3D"
Wyposażenie dodatkowe:
hyyym?:
-ABS czyli Absolutny Brak Systemów
-Radio
-I podgrzewane lusterka
W ubiegłym roku zmienione zostało:
Silnik na ABK + Weber DCHD
-Zawieszenie gwintowane KW
-Szeroka stal 8" i 9"
Obecnie samochód przechodzi remont i kilka nowych modyfikacji:
Rzut oka na gwint
Z tego powodu że moja komora silnika wygladala już beznadziejnie <buu> postanowiłem coś z tym zrobić
Po umyciu:
Wyglądało to troszeczkę lepiej choć i tak efekt nie był zadowalający.
Zaczyna się tu robić pusto:
Kilka poprawek:
Przed:
I po:
Obecnie komora została wyczyszczona i położony został podkład
Przede mną jeszcze sporo pracy, więc temat będzie aktualizowany
Edit.
13.05.2012
Dziś polakierowałem komorę silnika lakierem akrylowym. Wygląda to tak: