Strona 1 z 8

Audi 80 typ 89 2.0 16v by skizo

: 12 maja 2012, 22:41
autor: skizo
Witam

Wiele osób napewno kojarzy mój samochód z tematu "Szerokiej stali"

A wiec zacznijmy od poczatku
Audi 80 z 1988r pierwotnie silnik 1.8 PM o jakże porażającej mocy 90KM
Kod lakieru "LY3D"
Wyposażenie dodatkowe:
hyyym?:
-ABS czyli Absolutny Brak Systemów
-Radio
-I podgrzewane lusterka



W ubiegłym roku zmienione zostało:
Silnik na ABK + Weber DCHD
-Zawieszenie gwintowane KW
-Szeroka stal 8" i 9"
Obrazek
Obrazek

Obecnie samochód przechodzi remont i kilka nowych modyfikacji:
Obrazek
Obrazek
Rzut oka na gwint
Obrazek

Z tego powodu że moja komora silnika wygladala już beznadziejnie <buu> postanowiłem coś z tym zrobić
Obrazek

Po umyciu:
Obrazek
Wyglądało to troszeczkę lepiej choć i tak efekt nie był zadowalający.

Zaczyna się tu robić pusto:

Obrazek

Kilka poprawek:
Przed:
Obrazek

I po:
Obrazek
Obrazek

Obecnie komora została wyczyszczona i położony został podkład
Obrazek

Przede mną jeszcze sporo pracy, więc temat będzie aktualizowany

Edit.
13.05.2012
Dziś polakierowałem komorę silnika lakierem akrylowym. Wygląda to tak:
Obrazek

: 12 maja 2012, 22:44
autor: Tigeros
Dobra stal nie jest zła, fajnie to wygląda. Nad spasowaniem przodu musisz tylko popracować :-P

: 12 maja 2012, 22:46
autor: wujo1
piękna B3 , jakieś foto tego ABK , jak lata w budzie b3 ?

: 12 maja 2012, 22:54
autor: deejay.ftb
skizo pisze:ABK + Weber DCHD
faaaak, poka jak to wyglada i jak to gada :)
na pierwszy rzut monitorem wyglada wielce okej tylko wulkanizatora bym nabil na pal za te ordynarne ciezarki.

: 12 maja 2012, 23:52
autor: slawek88yo
fajnie kolego wygląda na tel szerokiej stali :)

: 13 maja 2012, 01:38
autor: masny89
zapodaj front 90-tkowy i bedzie miazga

: 13 maja 2012, 08:18
autor: Marcin_89
Ale ma zdziwiony przód hehe :-P
Niemniej jednak ładnie się prezentuje, lakier zadbany, jest <ok> ;-)

: 13 maja 2012, 08:23
autor: GerB3
Silnik musi robić wrażenie, a przód zostaw ori tak jak reszta auta, na tej stali wyróżnia się z tłumu + jeszcze ten silnik <ok>

: 08 cze 2012, 19:41
autor: skizo
A wiec kolejna dawka modyfikacji ;)

Przyszedł nowy krótki blok silnika 9A i głowica od KR-a
Blok:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Głowica:

Obrazek

Obrazek

Prace z braku czasu posuwają sie do przodu w bardzo wolnym tempie

: 08 cze 2012, 19:58
autor: delik
od czego masz sprezyny na przodzie w gwincie?



gratki za mody

pozdr

: 08 cze 2012, 21:13
autor: slawek88yo
szykuje się fajny projekt :)

: 08 cze 2012, 21:27
autor: UFOtm
:arrow: szacuneczek i dawaj do przodu...lubie takie akcje

: 24 cze 2012, 17:25
autor: skizo
A więc lecimy dalej

Silnik nareszcie trafił na swoje miejsce ;-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I zaczynają sie problemy

Obrazek

Nie mozna zmontować wydechu na kolektorze z VW niestety (a szkoda)
Potrzebuję teraz namiaru na firmę osobe ktora wytnie flansze pod kolektor dolotowy i wydechowy w rozsadnych $$

: 24 cze 2012, 18:15
autor: GerB3
A od 16V z B3/B4 nie pasuje kolektor ?

: 30 cze 2012, 21:50
autor: skizo
UP^

Przybyły nowe graty

świeżo wycięta laserem flansza pod kolektor dolotowy
Obrazek

Stalowa uszczelka pod głowicę :

Obrazek

Obrazek

Nowe śrubki głowicy ;)

Obrazek

i zaczynam skręcanie silnika
Głowica już siedzi, czekam teraz jeszcze tylko na kolektor wydechowy
Obrazek