[Audi 90] Quattro 2.2T 10v EMU
: 29 paź 2013, 22:59
Witam, nadszedł czas na zmiany, oto mój nowy nabytek Audi 90 2.3 NG Quattro z 1988r mam ją od 3 dni poprzednie auto to Audi 80 B3 https://audi80.pl/audi-80-b3-91r-18- ... t53912.htm .
Więc zaczne od początku 8-)
Wyposażenie:
QUATTRO 8-)
klimatronik
tempomat
el. szyby przód
el lustra
ABS z możliwością wyłączenia
halogeny przód
wspomaganie
Plany:
doprowadzić do idealnego stanu
dodatkowe zegary od coupe
Azev A
może kiedyś wymiana silnika na 7a
ringi na zegary
lakierowanie całego auta
Zrobiono:
>> Odbłyśniki lamp
>> wymienione przeguby przód, tuleje wahaczy tył, drążki reakcyjne tył, łożyska tył
>> wymieniony olej na Mobil1 10w40 półsyntetyk
>> stal zamieniona na ori aluski 14'
>> sklejony materiał boczków
>> znaczek Quattro w grill
>> wymiana manetek na poliftowe
>> ustawienie zbieżności
>> nowy licznik
>> alternator po regeneracji
>> regeneracja parownika i instalacji LPG
Narazie mało foteczek bo nawet nie ma czemu robić, w chwili obecnej autko nie ma wnętrza i przodu rozpoczęła się renowacja <ok>
Stan obecny Złotka myśle ze jest progres :
Więc zaczne od początku 8-)
Wyposażenie:
QUATTRO 8-)
klimatronik
tempomat
el. szyby przód
el lustra
ABS z możliwością wyłączenia
halogeny przód
wspomaganie
Plany:
doprowadzić do idealnego stanu
dodatkowe zegary od coupe
Azev A
może kiedyś wymiana silnika na 7a
ringi na zegary
lakierowanie całego auta
Zrobiono:
>> Odbłyśniki lamp
>> wymienione przeguby przód, tuleje wahaczy tył, drążki reakcyjne tył, łożyska tył
>> wymieniony olej na Mobil1 10w40 półsyntetyk
>> stal zamieniona na ori aluski 14'
>> sklejony materiał boczków
>> znaczek Quattro w grill
>> wymiana manetek na poliftowe
>> ustawienie zbieżności
>> nowy licznik
>> alternator po regeneracji
>> regeneracja parownika i instalacji LPG
Narazie mało foteczek bo nawet nie ma czemu robić, w chwili obecnej autko nie ma wnętrza i przodu rozpoczęła się renowacja <ok>
Stan obecny Złotka myśle ze jest progres :