Strona 1 z 2
Audi 90 sport quattro 2.3 NG
: 10 lip 2014, 19:48
autor: Szczypior14
Witam chciałbym przedstawić swoje auto które obecnie jest w trakcie przywracania do orginału (jedyny wyjątek nakładki Kamei na zderzaki)
Wyposażenie:
centralny zamek
dodatkowe zeary
klimatyzacja manulana
tapicerka quattro
Jeszcze trochę pracy zostało;)
: 10 lip 2014, 21:53
autor: Wino
Ładna 90 powodzenia w doprowadzaniu do oryginału po mojemu to już niewiele ci zostało. <ok>
: 10 lip 2014, 22:07
autor: elbula
ładnie wygląda daj więcej foto w dobrej rozdzielczości
: 10 lip 2014, 22:18
autor: Szczypior14
[quote="elbula"]ładnie wygląda daj więcej foto w dobrej rozdzielczości[/quot
Postaram się coś wrzucić i przed zakupem mam też więc będzie lepiej zobrazować jak ktoś wcześniej skrzywdził:-!
[ Dodano: 2014-07-10, 23:17 ]
Przesyłam zdjęcia w lepszej rozdzielczości,
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d7 ... ed55a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e54 ... fd9fe.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86e ... 37650.html
dodatkowo będą założone zaciski girlinga 80 + tarcza 280mm od audi S2.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60f ... 8a0d3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/272 ... b1f62.html
A tu stare zdjęcia zaraz po zakupie
: 11 lip 2014, 06:52
autor: elbula
fajnie działasz ,ale zaciski to hyba girling 60 a nie 80
kazdy sie ma prawo pomylic sie
super twoje wozidlo
: 11 lip 2014, 14:40
autor: quattroBandit
Szczypior14 pisze:będą założone zaciski girlinga 80 + tarcza 280mm od audi S2.
jak kolega wyżej napisał - girling 60
tarcze 280 (gr. 22mm) miały b4 z motorem abk między innymi. Audi S2 podobnie jak V6 (aah), Audi 90 z silnikiem 7A miały tarcze 276x25mm. Tylko pamiętaj, że b3 i b4 mają inne odsadzenie (ET) tarczy
jeśli mnie pamięć nie myli to dla b3 jest 50mm a dla b4 55mm. Te z b4 (55mm) nie pasują na betrójkowe piasty przez tą właśnie różnice 5mm. także tarcz szukaj dla 7A. Tylko jest jeden problem - są dużo droższe niż te dla b4...
Wiem, bo już temat przerabiałem. :mrgreen: też byłęm już parę razy zły :mrgreen:
A autko fajne, wielki plus za napęd i sport edycje. Mam nadzieję że to akurat zostawisz w oryginale i nie dodasz jej zbędnego ciężaru.
: 11 lip 2014, 17:31
autor: Szczypior14
quattroBandit pisze:Szczypior14 pisze:będą założone zaciski girlinga 80 + tarcza 280mm od audi S2.
jak kolega wyżej napisał - girling 60
tarcze 280 (gr. 22mm) miały b4 z motorem abk między innymi. Audi S2 podobnie jak V6 (aah), Audi 90 z silnikiem 7A miały tarcze 276x25mm. Tylko pamiętaj, że b3 i b4 mają inne odsadzenie (ET) tarczy
jeśli mnie pamięć nie myli to dla b3 jest 50mm a dla b4 55mm. Te z b4 (55mm) nie pasują na betrójkowe piasty przez tą właśnie różnice 5mm. także tarcz szukaj dla 7A. Tylko jest jeden problem - są dużo droższe niż te dla b4...
Wiem, bo już temat przerabiałem. :mrgreen: też byłęm już parę razy zły :mrgreen:
A autko fajne, wielki plus za napęd i sport edycje. Mam nadzieję że to akurat zostawisz w oryginale i nie dodasz jej zbędnego ciężaru.
Co do wymiaru tarcz dla b3 to dokładnie wysokość dzwonu 52,5mm dla b4 56,2mm
Ogólnie zamysł jest taki żeby jak najwięcej orginału napędy na pewno zostają ogólnie zastanawiam się tylko jeszcze co do silnika czy nie zmienić na coś...
: 11 lip 2014, 19:40
autor: quattroBandit
Szczypior14 pisze:Co do wymiaru tarcz dla b3 to dokładnie wysokość dzwonu 52,5mm dla b4 56,2mm
dzięki za poprawienie :mrgreen: nie pamiętałem już dokłądnych danych, temat przerabiałęm dwa lata temu
Szczypior14 pisze:ogólnie zastanawiam się tylko jeszcze co do silnika czy nie zmienić na coś...
7A, v8, r5T, v6bit. Nic innego nie warto
: 12 lip 2014, 16:15
autor: Szczypior14
quattroBandit pisze:7A, v8, r5T, v6bit. Nic innego nie warto
Bardziej myślałem o V8 albo 2.2 20V. T (ABY;AAN) natomiast ta druga opcja łatwiejsza to zrealizowania natomiast bardziej kosztowna
: 05 wrz 2014, 21:09
autor: szymsik
No ja byłem przekonany że ty tam 7A masz pod maską , pięknie ciągnie do przodu
Autko się pięknie prezentuje nocą , pozdro i do zobaczenia na Wrocławskich drogach
: 06 wrz 2014, 11:39
autor: Szczypior14
szymsik pisze:No ja byłem przekonany że ty tam 7A masz pod maską , pięknie ciągnie do przodu
Autko się pięknie prezentuje nocą , pozdro i do zobaczenia na Wrocławskich drogach
Witam
Dzięki Twoja Adi też fajnie wygląda;) aby takich klasyczków było coraz więcej...często bywasz we Wrocku??? może jakieś spotkanko któregoś wieczoru;)
: 06 wrz 2014, 14:29
autor: szymsik
Mieszkam we Wrocku
Właśnie myślałem żeby coś tu rozkręcić bo cisza na Wrocławiu jest a znam 2 osoby co mają fajne 80 plus ty i ja to już coś , można rozkręcić temat , podzwonić i ugadać ludzi bo tu nudą wieje 8-)
: 06 wrz 2014, 15:04
autor: Szczypior14
szymsik pisze:Mieszkam we Wrocku
Właśnie myślałem żeby coś tu rozkręcić bo cisza na Wrocławiu jest a znam 2 osoby co mają fajne 80 plus ty i ja to już coś , można rozkręcić temat , podzwonić i ugadać ludzi bo tu nudą wieje 8-)
Jestem za ja pochodzę z Lublina i tam mieliśmy silną ekipę Audi & Vag Lublin, natomaist we Wrocku jest trochę lipa;( z imprezami tego typu....
[ Dodano: 2014-09-06, 15:15 ]
A tak wygląda już po większości zabiegach przywracania budy do wyglądu (górna listwa na zderzak oraz maska po malowaniu)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d7 ... 03866.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e9 ... b8d3b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25f ... be7c8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c6 ... 4bd78.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/003 ... 21d2b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/051 ... 5744d.html
: 15 gru 2014, 17:27
autor: turbofin
Fajnie się prezentuje, dobra baza do grubych modów na 300KM+, jak masz NG to swapuj 2,2 T
ma duży potencjał
: 15 gru 2014, 18:18
autor: Szczypior14
turbofin pisze:Fajnie się prezentuje, dobra baza do grubych modów na 300KM+, jak masz NG to swapuj 2,2 T
ma duży potencjał
Tak rozkminiałem ale trochę spore koszty, tak więc narazie zostaje NG,myślę też nad sprzedażą auta:'(