Strona 1 z 3

[90 B3 Quattro 20V]

: 08 sie 2014, 14:33
autor: Don Vito
Hej wszystkim. W lipcu 2014r. kupiłem swoje pierwsze auto, długo wyczekiwane Audi Quattro. Wybrałem mocniejszą wersje ze względu na brak mechanicznego wtrysku. Jako że przeznaczeniem auta jest zapinanie boków na szutrach i śniegu najbardziej zależało mi na dobrym stanie mechanicznym, kosmetyke zostawiam na później. Pomimo tego, że nie ma chyba rowu w Polsce, w którym ten samochód nie leżał, Audiola idzie jak burza przy akompaniamencie rozpadającego sie wydechu :-). A teraz troche danych :

Audi 90 2.3 20V Quattro 1988
-Odłączany ABS
-wspomaganie
-4 elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-pokrowiec na narty
-elektryczny szyberdach
-tapicerka quattro
-blokada dyfra
-dodatkowe zegary

Focisze :
Po zakupie
Obrazek
Obrazek

W 4 dni po zakupie, Audiola dostała strzałą w zęby
Obrazek

Ale już po tygodniu wpadł przód od 90 tj zespolone lampy, halogeny w zderzaku, który swoją drogą jest chyba od b4, w każdym razie chromy nie pasują, i kierunki. Cały czas do przodu !
Obrazek

: 09 sie 2014, 13:49
autor: quattroBandit
długa droga przed Toba, powodzenia i miłej zabawy ;-)
nie zajeździj tego do końca, bo mało już ich zostało...

Re: [90 B3 Quattro 20V]

: 09 sie 2014, 16:03
autor: bloku
Wiele można wykrzesać ale pamiętaj, że 7A to silnik wymagający. Nie tylko osbługowo ale i sposobem jazdy.

Nie oszczędzaj na jakości oleju (wskazane-> Millers, LM, Valvoline), nie oszczędzaj na paliwie (staraj się lać 98 a będziesz dłużej szczęśliwy).

Powodzenia.

P.S. sedes b3 jest słaby do latania bokami - jest zbyt neutralny. Najłagodniejsze quattro jakie upalałem.

: 09 sie 2014, 16:15
autor: LU CASH
Wreszcie ktoś to zakupił :-)

Dlugo wisiało w ogłoszeniu



Ogarniaj temat bo warto


Co w aucie zamierzasz robic jeszcze?

P.s. Ruda jest . Schowała sie pod konserwacją . :mrgreen:

: 10 sie 2014, 02:25
autor: Don Vito
Poliuretany gdzie sie da, odnowić podwozie. Może za jakiś czas poszukam nowej budy. narazie szukam podsufitki do wersji z szyberberdachem bo mojej jest niewiele. A właściwie nie ma jej wcale i koniecznie błysk pod maską. Zastanawiam sie również nad wydechem. Moze jakis kwasiak 3"?

: 10 sie 2014, 06:32
autor: LU CASH
ja jestem na etapie odnawiana spodu .

Powiem tyle ... nie jest lekko ;-)


wydech to 2,5 wystarczy

: 10 sie 2014, 11:27
autor: bloku
Dokładnie. 3`` to za dużo. Raz, że będzie głośno a dwa stracisz moc i niuty. 2,5 to max. Nawet 2,25 będzie spoko.

Zacznij od mechaniki silnika, kompletne zawieszenie (a tanio nie jest przy tylnym), układ haulcowy a dopiero potem rób kosmetykę.

: 10 sie 2014, 12:18
autor: quattroBandit
7A jest wrażliwy na wydech, i to bardzo :) za dużo nie ma co przy nim kom binować, posłuchaj bloka, miał parę dziwnych wydumek ;-)

ktoś wspominał że quattro jest tanie? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
w 7a b3 nawet hamulce na przod nie sa tanie :->

: 13 sie 2014, 16:53
autor: Don Vito
"Panie Kornelu, jechał pan 168 na drodze z ograniczeniem do 70. Ale rozumiem, sam mam quattro" - i na mandacie tylko 130 :D tylko te cholerne 4 stówy. No trudno, troche sie opóźnią mody. W przyszłym tyg biore sie za wydech. Ten kwasiak 2,25 to na dwóch tłumikach montować czy na jednym ? Nie chciałbym, żeby buczało bo tak sie jezdzic nie da ale szkoda byłoby dławić ten dźwięk. Soł ?

: 13 sie 2014, 17:39
autor: bloku
Jak chcesz głośno to na jednym tłumiku + strumienica w miejscu środkowego. Jak chcesz miło dla ucha ale nie ma być uciążliwe to na dwóch tłumikach. Polecam firmę RM Motors - robią również do Quattrówek.

: 13 sie 2014, 22:06
autor: quattroBandit
jeżdżę drugi rok bez końcowego. Jeśli jeździsz "w okół komina" to montuj w ogóle bez tłumików, będzie fajnie strzelać i ryczeć jak opetany. Ale jeśli chociaż raz masz gdzieś pojechać w trasę powyżej 50km to jednak zamontuj dwa tłumiki tak jak bloku pisze ;) bedzie ładnie brzmieć i nie bedzie czaszka odpadac....

: 14 sie 2014, 22:31
autor: Don Vito
A kompromisem nie byłoby montowqanie jednego tłumika i np strumiennicy ? i jeszcze kwestia hamulca. Na początku chce zmienićz przodu tarcze i zaciski, na jakieś męskie, od S, brembo w dalszej przyszłości wpadnie hebel od Porsche, ale na tą chwile co polecacie?

: 14 sie 2014, 22:56
autor: Zbysiuuu
Jeżeli faktycznie buda jest w takim stanie jak opisujesz to nawet złotówki bym w to auto nie zainwestował bo to wyrzucanie kasy w błoto.

: 14 sie 2014, 23:00
autor: Don Vito
A gdyby tak zrobić ją na gotowo mechanicznie i wtedy dopiero poszukać budy ? Auto ma mi słuzyć do butowania, nie chce płakać nad każdą ryską dlatego dopóki nie szoruje tyłkiem po ziemi stan budy mi nie przeszkadza

: 14 sie 2014, 23:06
autor: Zbysiuuu
I co-przekładac wszystko? To tez wiaze ze soba koszty. A znajdz mi na dodatek teraz zdrowa bude pod quattro.
Kupowałem juz wiele samochodów i jako priorytet zawsze brałem strone wizualna.
Zawsze łatwiej i taniej zrobic np zawias czy uszczelke pod głowica niz pobyc sie szpachli z dachu itp.
Auto które masz to juz nie lada rarytas ale nawet na zdjeciach zdrowo nie wyglada.
Don Vito pisze: Auto ma mi słuzyć do butowania, nie chce płakać nad każdą ryską dlatego dopóki nie szoruje tyłkiem po ziemi stan budy mi nie przeszkadza
A no chyba ze. Dla mnie oprócz mechaniki ma wygladac bo sprawia mi mega radoche kiedy tak jak ostatnio-pojechałem zrobic przeglad a gość chodził i ogladał audiczke bo sam stwierdził ze dawno takiej nie widział.