Audi 90 NG+ Biała Strzała| Włam do auta | 03.09.2015
: 03 sty 2015, 10:55
Długo zwlekałem z tematem ale w końcu się zdecydowałem
Model: Audi 90
Silnik 2.3 NG+
Moc: 140KM, 214Nm
Napęd: Ośka
Uklad wydechowy: Przelot 2" zakończony oryginalnym tlumikiem końcowym (112.4 dB)
Zawieszenie: Amorki Kayaba, sprężyny -40/-20 (będzie niżej)
Koło: Lato BBS RZ 15" ET35 7j (na sell, w planach 16"), zima stalówki Audi 14"
Wyposażenie:
4xel szyby
elektryczne i podgrzewane lusterka
ABS
wspomaganie
szyberdach
system Procon Ten
i inne pierdoły
Historia:
Audi kupiłem w stanie opłakanym za 1500zł. Poprzedni właściciel twierdził, że zawieszenie było wymieniane (taki ch*j). Tydzień po kupnie stwierdziłem, że coś zaczęło słabo hamować, no to na cegły i wymiana układu hamulcowego (hamowało tylko 1 koło) Naprawa trwała przez weekend na trawniku Dwa tygodnie po kupnie udałem sie na pierwszy spot i tam zaraziłem sie german style. Miesiąc po kupnie się zaczęło, auto zaczęło jeździć po całej drodze, prze skręcie w lewo auto jechało prosto, a przy skręcie w prawo ledwo się koła kręciły... No to na cegły i w ruch poszła szlifierka kątowa marki Einhell. Po co? spytacie, otóż wachacze były z Audi 100, końcówki drążków z Audi 80, a sworznie z Audi 200, wszystko wbite na pałe byle jeździło... OK, zawias wymieniony, czas się wziąc za silnik, bo auto szarpie nie ma mocy i telepie jak diesel. No to jedziemy na hamownie, a tam 104KM... Wymiana ukladu WN i uszczelnienie dolotu trochę pomogly- 118KM. Nadal było mało i brakowało do serii. Tak myśląc łopatologicznie- GAZ (tak, tak gaz do kuchenek bla,bla,bla...) Jak to NG z gazem, na Pb nie chodzi wcale. Wymieniłem, więc wszystko z LPG związane zaczynając od reduktora, poprzez mikser i wszystkie węże, ogarnialem wszystko przez tydzień i nadszedł czas pierwszego odpalenia. Jak piz*ło w dolot to talerzyk od przepływki pogięło No to mądry Hubercik wziął wykręcił talerzyk i na kamieniu wyklepał, zamontował, poregulował i odpalił. Pojeździłem tydzień, ponownie wyregulowałem i na hamownie, a tam upragniona seria (no prawie) 132.6KM. Wystarczy. Pojeździłem kilka miesięcy i stwierdzilem- KOZA. Zapadła decyzja o wymianie amortyzatorów i sprężyn. Amorki Kayaba, sprężyny -40/-20 H&R. No to auto na cegły i rozkręcamy. Tia... w ruch poszła w.w. szlifierka ponieważ ten kto ostatnio wymieniał amorki wkręcił na pałe zwykłe nakrętki na drobny gwint (geniusz roku). Po wyciągnięciu amorków okazały się następujące rzeczy:
Przód: +20 od serii, zestaw z Audi 100
Tył: +10 od serii, zestaw z Audi 200
Magiki cholerne, po zamontowaniu mojego zestawo auto zmienilo sie nie do poznania.
Wleciał przelot aby bylo słychać piękny dźwię rzędowej piątki.
Zostało je tylko ogarnąć tak aby chodzilo na benzynie, co zajdzie juz w styczniu/lutym gdzie wyleci wadliwy mchaniczny wtrysk, a wleci "Piggyback" (LPG wyleci).
Z wizualnych rzeczy to czarne halogeny i ramki reflektorow, oraz żółte żarówy Philips Color Vision. W planach malowanie, przeróbka zderzaka mojego i zderzaka od coupe w jedno. Tak aby został chrom (cięcie, gięcie i spawanie).
I to by było chyba wszystko.
Historia dopiero się zaczęła
Normalnie poemat mi wyszedł z tego opisu
03.09.2015
Tak z nowości to wpadły nowe (używane) lampy narożne w stanie idealnym od Mariusza Audi Sport,
Niedługo na auto zawita blenda również w stanie idealnym też od Mariusza. Dodatkowo po próbie włamu do auta byłem zmuszony wymienić stacyjkę, nic nie ukradli bo radia nie było, a schowek tylko przegrzebali.
13.08.2015
Rolki już na aucie :mrgreen:
Felgi 16x9
Opony 205/45 (będą 205/40 docelowo)
Niedługo będzie niżej, wleci gwint homemade
Wielki update 10.08.2015
Po dłuuuuugiej przerwie w temacie czas się odezwać.
Audi przeszło kapitalny remont góry silnika, wlatuje pakiet Kamei od kolegi Audi Sport, wlatuje nowe koło Japan Racing JR10, 16x9 ET20, lekko przepolerowany lakier, silnik trochę bardziej ogarnięty przez co legitymuje się jeszcze większą mocą ( ~145KM) no i ogólnie cały czas coś dłubię, powrócił krokowy, wymieniłem poduchy silnika, ogólnie działo się, jeździło się po spotach, zlotach itp. Ogólnie działo się tyle, że niektórych rzeczy już nie pamiętam. Od czasu ostatniego postu auto zrobiło może 300km :mrgreen:
Zdjęcia nie są chronologicznie
[/u]
Do Corsy też pasują
21.02.2015
No i pojeździłem...
Kilkanaście dni temu musiałem przejechać kilka kilometrów z pękniętym króćcem termostatu, no to zalałem wody do auta i ruszyłem, temperatura non stop w granicach 100.
Zatrzymalem sie, poczekałem aż ostygnie i znowu przejechałem kawałek, gdy dojechałem do domu i wszystko ogarnąłem Audi się pogniewała i stwierdziła, że popsuje uszczelkę pod głowicą... Korek od oleju biały, w płynie olej, chodzi nierówno, gotuje się non stop... Ale są też plusy takich czarów, wreszcie uszelnie silnik, co miałem zrobić ponad pół roku temu. Kasa na hamulce znów pójdzie w silnik <osohozi>
13.02.2015
No to taka mała sesyja z terenów krotoszyńskiego PKP, oraz trzy foty z procesu sprzątania i ogarniania bagażnika po butli eLPiDżi (nigdy więcej gazu). Dziura zaślepiona kawałkiem gumy na silikon, na dniach będzie zaspawane.
Tak wiem... zderzaki bardzo krzywo spasowane, zdjąłem je aby dokładnie przepolerować chromy (wiem nie musiałem zdejmować), a że wypadł mi pilny wyjazd to założyłem na sztukę, jutro się wezmę za konkretny spas
P.S. Ma ktoś oryginalną wykładzinę podłogi bagażnika do B3 w miare po taniości?
Proces ogarniania bagażnika:
To co zostało to nie brud, to liczne rysy i zadrapania, przydałoby się to pomalować kiedyś. I tak nie jest źle, myślałem, że pod butlą będzie kupa rdzy, a tu miłe zaskoczenie.
P.S. Taka fotoszopka na 2k16
28.01.2015
Statystyki
Spalanie w trasie 7/100
Spalanie w mieście 8.5/100
0-100km/h 8.06 (trochę ślisko)
100-200km/h ~17s (na suchym)
25.01.2015
UWAGA UWAGA :!: :!: Gazbomba wyleciała \o/
Biała Strzała żyje i ma się dobrze. Porobiona na 140KM i 214Nm (oryginalnie 133KM i 181Nm , przynajmniej tak było w moim silniku) Bardzo dziękuję Krzychowi za mody, jest to profesjonalista, który zna się na rzeczy, robi wszystko dokładnie, porządnie i bez partactwa. Polecam serdecznie jego usługi. P.S. Turbo nadchodzi wielkimi krokami...
Tak wygląda pod maską
09.01.2015
Odpalanie Strzały przy -11 na LPG
07.01.2015
Żółte Philips Color Vision:
2014
Jakieś fotki i filmik z przelotu:
Dla mnie to:
Zabawa z rozrządem
Pierwszy spot
Tydzień po kupnie
Nocą
W dniu zakupu, po umyciu
Przymiarka koła i czarnych lamp i halogenów (jeszcze KOZA wch*j)
Ułożone -40
# wiatrak (ładnie siedzi?)
Stodoła w tle na zdjęciach nie należy do mnie
Na masce nie ma rdzy!! Odpada lakier z toną szpachli, maska otwarła się podczas jazdy u poprzedniego właściciela, druga maska u lakiernika [/b]
Model: Audi 90
Silnik 2.3 NG+
Moc: 140KM, 214Nm
Napęd: Ośka
Uklad wydechowy: Przelot 2" zakończony oryginalnym tlumikiem końcowym (112.4 dB)
Zawieszenie: Amorki Kayaba, sprężyny -40/-20 (będzie niżej)
Koło: Lato BBS RZ 15" ET35 7j (na sell, w planach 16"), zima stalówki Audi 14"
Wyposażenie:
4xel szyby
elektryczne i podgrzewane lusterka
ABS
wspomaganie
szyberdach
system Procon Ten
i inne pierdoły
Historia:
Audi kupiłem w stanie opłakanym za 1500zł. Poprzedni właściciel twierdził, że zawieszenie było wymieniane (taki ch*j). Tydzień po kupnie stwierdziłem, że coś zaczęło słabo hamować, no to na cegły i wymiana układu hamulcowego (hamowało tylko 1 koło) Naprawa trwała przez weekend na trawniku Dwa tygodnie po kupnie udałem sie na pierwszy spot i tam zaraziłem sie german style. Miesiąc po kupnie się zaczęło, auto zaczęło jeździć po całej drodze, prze skręcie w lewo auto jechało prosto, a przy skręcie w prawo ledwo się koła kręciły... No to na cegły i w ruch poszła szlifierka kątowa marki Einhell. Po co? spytacie, otóż wachacze były z Audi 100, końcówki drążków z Audi 80, a sworznie z Audi 200, wszystko wbite na pałe byle jeździło... OK, zawias wymieniony, czas się wziąc za silnik, bo auto szarpie nie ma mocy i telepie jak diesel. No to jedziemy na hamownie, a tam 104KM... Wymiana ukladu WN i uszczelnienie dolotu trochę pomogly- 118KM. Nadal było mało i brakowało do serii. Tak myśląc łopatologicznie- GAZ (tak, tak gaz do kuchenek bla,bla,bla...) Jak to NG z gazem, na Pb nie chodzi wcale. Wymieniłem, więc wszystko z LPG związane zaczynając od reduktora, poprzez mikser i wszystkie węże, ogarnialem wszystko przez tydzień i nadszedł czas pierwszego odpalenia. Jak piz*ło w dolot to talerzyk od przepływki pogięło No to mądry Hubercik wziął wykręcił talerzyk i na kamieniu wyklepał, zamontował, poregulował i odpalił. Pojeździłem tydzień, ponownie wyregulowałem i na hamownie, a tam upragniona seria (no prawie) 132.6KM. Wystarczy. Pojeździłem kilka miesięcy i stwierdzilem- KOZA. Zapadła decyzja o wymianie amortyzatorów i sprężyn. Amorki Kayaba, sprężyny -40/-20 H&R. No to auto na cegły i rozkręcamy. Tia... w ruch poszła w.w. szlifierka ponieważ ten kto ostatnio wymieniał amorki wkręcił na pałe zwykłe nakrętki na drobny gwint (geniusz roku). Po wyciągnięciu amorków okazały się następujące rzeczy:
Przód: +20 od serii, zestaw z Audi 100
Tył: +10 od serii, zestaw z Audi 200
Magiki cholerne, po zamontowaniu mojego zestawo auto zmienilo sie nie do poznania.
Wleciał przelot aby bylo słychać piękny dźwię rzędowej piątki.
Zostało je tylko ogarnąć tak aby chodzilo na benzynie, co zajdzie juz w styczniu/lutym gdzie wyleci wadliwy mchaniczny wtrysk, a wleci "Piggyback" (LPG wyleci).
Z wizualnych rzeczy to czarne halogeny i ramki reflektorow, oraz żółte żarówy Philips Color Vision. W planach malowanie, przeróbka zderzaka mojego i zderzaka od coupe w jedno. Tak aby został chrom (cięcie, gięcie i spawanie).
I to by było chyba wszystko.
Historia dopiero się zaczęła
Normalnie poemat mi wyszedł z tego opisu
03.09.2015
Tak z nowości to wpadły nowe (używane) lampy narożne w stanie idealnym od Mariusza Audi Sport,
Niedługo na auto zawita blenda również w stanie idealnym też od Mariusza. Dodatkowo po próbie włamu do auta byłem zmuszony wymienić stacyjkę, nic nie ukradli bo radia nie było, a schowek tylko przegrzebali.
13.08.2015
Rolki już na aucie :mrgreen:
Felgi 16x9
Opony 205/45 (będą 205/40 docelowo)
Niedługo będzie niżej, wleci gwint homemade
Wielki update 10.08.2015
Po dłuuuuugiej przerwie w temacie czas się odezwać.
Audi przeszło kapitalny remont góry silnika, wlatuje pakiet Kamei od kolegi Audi Sport, wlatuje nowe koło Japan Racing JR10, 16x9 ET20, lekko przepolerowany lakier, silnik trochę bardziej ogarnięty przez co legitymuje się jeszcze większą mocą ( ~145KM) no i ogólnie cały czas coś dłubię, powrócił krokowy, wymieniłem poduchy silnika, ogólnie działo się, jeździło się po spotach, zlotach itp. Ogólnie działo się tyle, że niektórych rzeczy już nie pamiętam. Od czasu ostatniego postu auto zrobiło może 300km :mrgreen:
Zdjęcia nie są chronologicznie
[/u]
Do Corsy też pasują
21.02.2015
No i pojeździłem...
Kilkanaście dni temu musiałem przejechać kilka kilometrów z pękniętym króćcem termostatu, no to zalałem wody do auta i ruszyłem, temperatura non stop w granicach 100.
Zatrzymalem sie, poczekałem aż ostygnie i znowu przejechałem kawałek, gdy dojechałem do domu i wszystko ogarnąłem Audi się pogniewała i stwierdziła, że popsuje uszczelkę pod głowicą... Korek od oleju biały, w płynie olej, chodzi nierówno, gotuje się non stop... Ale są też plusy takich czarów, wreszcie uszelnie silnik, co miałem zrobić ponad pół roku temu. Kasa na hamulce znów pójdzie w silnik <osohozi>
13.02.2015
No to taka mała sesyja z terenów krotoszyńskiego PKP, oraz trzy foty z procesu sprzątania i ogarniania bagażnika po butli eLPiDżi (nigdy więcej gazu). Dziura zaślepiona kawałkiem gumy na silikon, na dniach będzie zaspawane.
Tak wiem... zderzaki bardzo krzywo spasowane, zdjąłem je aby dokładnie przepolerować chromy (wiem nie musiałem zdejmować), a że wypadł mi pilny wyjazd to założyłem na sztukę, jutro się wezmę za konkretny spas
P.S. Ma ktoś oryginalną wykładzinę podłogi bagażnika do B3 w miare po taniości?
Proces ogarniania bagażnika:
To co zostało to nie brud, to liczne rysy i zadrapania, przydałoby się to pomalować kiedyś. I tak nie jest źle, myślałem, że pod butlą będzie kupa rdzy, a tu miłe zaskoczenie.
P.S. Taka fotoszopka na 2k16
28.01.2015
Statystyki
Spalanie w trasie 7/100
Spalanie w mieście 8.5/100
0-100km/h 8.06 (trochę ślisko)
100-200km/h ~17s (na suchym)
25.01.2015
UWAGA UWAGA :!: :!: Gazbomba wyleciała \o/
Biała Strzała żyje i ma się dobrze. Porobiona na 140KM i 214Nm (oryginalnie 133KM i 181Nm , przynajmniej tak było w moim silniku) Bardzo dziękuję Krzychowi za mody, jest to profesjonalista, który zna się na rzeczy, robi wszystko dokładnie, porządnie i bez partactwa. Polecam serdecznie jego usługi. P.S. Turbo nadchodzi wielkimi krokami...
Tak wygląda pod maską
09.01.2015
Odpalanie Strzały przy -11 na LPG
07.01.2015
Żółte Philips Color Vision:
2014
Jakieś fotki i filmik z przelotu:
Dla mnie to:
Zabawa z rozrządem
Pierwszy spot
Tydzień po kupnie
Nocą
W dniu zakupu, po umyciu
Przymiarka koła i czarnych lamp i halogenów (jeszcze KOZA wch*j)
Ułożone -40
# wiatrak (ładnie siedzi?)
Stodoła w tle na zdjęciach nie należy do mnie
Na masce nie ma rdzy!! Odpada lakier z toną szpachli, maska otwarła się podczas jazdy u poprzedniego właściciela, druga maska u lakiernika [/b]