Szare Audi 80 B3 1,8 JN
: 13 mar 2015, 14:52
Witam was serdecznie :mrgreen:
Pochwalę się dzisiaj moim nie tak dawnym nabytkiem w postaci szarej (przepraszam, tytanowej) audi 80 b3. Przejeździłem za tym samochodem kupę kilometrów. Po obejrzeniu kilku zaszpachlowanych i rozpadających się rzęchów, wybrałem najmniejsze zło i kupiłem taki oto pojazd:
Co się okazało po dogłębnych analizach, jestem trzecim właścicielem w Polsce, poprzedni miał auto 2 miesiące i sprzedał, nie wiem czemu bo to naprawdę fajnie utrzymana sztuka Samochód służył również do napadu na jubilera gdzieś w Katowicach, został skradziony ale po 2 tygodniach się znalazł. Ktoś sobie go po prostu pożyczył, zrobił napad i oddał
Generalnie samochód jest całkiem dobrze wyposażony. Ma na pokładzie
ABS
Centralny zamek
wspomaganie
Rękaw na narty(nie wiem jak to nazwać inaczej)
Przeciwmgielne z przodu i z tyłu
4 sztuki głośników (obecnie są dwa na podszybiu. Brzmią mniej więcej jak noka 3310)
szyberdach, niestety manualny
szyby otwierane w systemie korbo-tronic <ok>
Tarcze przód/tył
Co do silnika - 1,8, 90KM. Niestety(albo stety?) jest to JN, czyli na pełnym mechanicznym wtrysku, a jak wiadomo mechaniczny wtrysk to głownie problemy ;p Miał być gazowany, ale Ke-Jetronic na szczęście mnie przed tą zbrodnią powstrzyma Ogólnie silnik o dziwo zdrowy, 180 km/h lekką ręką wyciągnie, oleju nie bierze, płynu nie spala, żyć nie umierać.
Chciałbym żeby audik pozostał w 100% seryjny, bo uważam że jak coś jest idealne to po co to zmieniać ;p
Na montaż czekają ori felgi, bo aktualnie stoi na 15" stalówkach i uważam że jest mu z tym nie do twarzy :lol:
Co jest do roboty:
Przewody hamulcowe (koleś na stacji diagnostycznej powiedział że strach tym jeździć :mrgreen:
Generalnie opada pedał hamulca, jeszcze nie wiem czemu
Do wymiany leci klapa bagażnika, prawdopodobnie zaliczyła spotkanie 3 stopnia z jakimś słupkiem
lakier jest w stanie makabrycznym, same rysy po myjni automatycznej, ciemne śłady po smole i prawdopodobnie 25 lat bez polerki ;p
Nagrzewnica cieknie i mam mokro pod dywanikiem, poza tym zimno w aucie ;d
Z ewentualnych modyfikacji, chciałbym zrobić:
AC/BC
Światełka w rączkach po bokach
Ogarnąć audio, bo ori jest niesamowicie beznadziejne
wymienić fotele na komplet z 90, w jasnym kolorze bo te szare są takie smutne
Trochę aktualnych zdjęć:
Dostał też klubową naklejkę, :mrgreen:
Przeżył zimę,
Okazało się ze nie ma filtru kabinowego i po włączeniu wentylatora w samochodzie tworzą się zaspy :mrgreen:
Przy okazji kupując audi nabiłem punkty u teścia, on 80 b3 jeżdżi już od dobrych 10 lat
Na dniach będe zabierał się za tą nieszczęsną nagrzewnicę, mam nadzieje że uda mi się potem wszystko złożyć :mrgreen:
Pochwalę się dzisiaj moim nie tak dawnym nabytkiem w postaci szarej (przepraszam, tytanowej) audi 80 b3. Przejeździłem za tym samochodem kupę kilometrów. Po obejrzeniu kilku zaszpachlowanych i rozpadających się rzęchów, wybrałem najmniejsze zło i kupiłem taki oto pojazd:
Co się okazało po dogłębnych analizach, jestem trzecim właścicielem w Polsce, poprzedni miał auto 2 miesiące i sprzedał, nie wiem czemu bo to naprawdę fajnie utrzymana sztuka Samochód służył również do napadu na jubilera gdzieś w Katowicach, został skradziony ale po 2 tygodniach się znalazł. Ktoś sobie go po prostu pożyczył, zrobił napad i oddał
Generalnie samochód jest całkiem dobrze wyposażony. Ma na pokładzie
ABS
Centralny zamek
wspomaganie
Rękaw na narty(nie wiem jak to nazwać inaczej)
Przeciwmgielne z przodu i z tyłu
4 sztuki głośników (obecnie są dwa na podszybiu. Brzmią mniej więcej jak noka 3310)
szyberdach, niestety manualny
szyby otwierane w systemie korbo-tronic <ok>
Tarcze przód/tył
Co do silnika - 1,8, 90KM. Niestety(albo stety?) jest to JN, czyli na pełnym mechanicznym wtrysku, a jak wiadomo mechaniczny wtrysk to głownie problemy ;p Miał być gazowany, ale Ke-Jetronic na szczęście mnie przed tą zbrodnią powstrzyma Ogólnie silnik o dziwo zdrowy, 180 km/h lekką ręką wyciągnie, oleju nie bierze, płynu nie spala, żyć nie umierać.
Chciałbym żeby audik pozostał w 100% seryjny, bo uważam że jak coś jest idealne to po co to zmieniać ;p
Na montaż czekają ori felgi, bo aktualnie stoi na 15" stalówkach i uważam że jest mu z tym nie do twarzy :lol:
Co jest do roboty:
Przewody hamulcowe (koleś na stacji diagnostycznej powiedział że strach tym jeździć :mrgreen:
Generalnie opada pedał hamulca, jeszcze nie wiem czemu
Do wymiany leci klapa bagażnika, prawdopodobnie zaliczyła spotkanie 3 stopnia z jakimś słupkiem
lakier jest w stanie makabrycznym, same rysy po myjni automatycznej, ciemne śłady po smole i prawdopodobnie 25 lat bez polerki ;p
Nagrzewnica cieknie i mam mokro pod dywanikiem, poza tym zimno w aucie ;d
Z ewentualnych modyfikacji, chciałbym zrobić:
AC/BC
Światełka w rączkach po bokach
Ogarnąć audio, bo ori jest niesamowicie beznadziejne
wymienić fotele na komplet z 90, w jasnym kolorze bo te szare są takie smutne
Trochę aktualnych zdjęć:
Dostał też klubową naklejkę, :mrgreen:
Przeżył zimę,
Okazało się ze nie ma filtru kabinowego i po włączeniu wentylatora w samochodzie tworzą się zaspy :mrgreen:
Przy okazji kupując audi nabiłem punkty u teścia, on 80 b3 jeżdżi już od dobrych 10 lat
Na dniach będe zabierał się za tą nieszczęsną nagrzewnicę, mam nadzieje że uda mi się potem wszystko złożyć :mrgreen: