[Typ89 1.8S '89 JN] Srebrna Strzała- Hella Black str.3
: 14 wrz 2015, 17:23
Witam po raz kolejny
Audica w naszych rodzinnych rękach jest od 2005r. Zakupiona w marcu 2005r. jedyny właściciel w Niemczech, komplet dokumentów serwisowych, zapasowy kluczyk, do Polski sprowadzona w połowie lat 90tych i do czasu zakupu przez ojca używana przez jednego właściciela. Stan samochodu podczas zakupu - przysłowiowy "polak" płakał jak sprzedawał - również komplet faktur za wymiany min. opon, olejów itd. w momencie zakupu pełne wyposażenie oryginalne typu worek na narzędzia, trójkąt fabryczne koło zapasowe i min. plomba na skrzyni biegów i silnika - przy 224tyś km nie miało wymienianego sprzęgła. Samochód był w pełni seryjną 80ką na czarnych zderzakach itd. W 2008r zaliczyłem z autem prawie roczny epizod - w moich rękach dostała min. dokładkę Kamei felgi Speedline 15', sportowy wydech, grill FK bez znaczka, ciemne kierunki i ramki lamp, kierunki od Avanta itp. ogólnie to co było modne na forum lata temu. W 2009r kupiłem swoją poprzednią 80kę a ojciec zaczął proces przywracania auta to stanu fabrycznego Dzisiaj jestem szczęśliwy ze tak sie stało bo zmięniło się moje postrzeganie tych aut jako youngtimery. Od lipca tego roku jestem po raz kolejny właścicielem tego auta i planuję zostać już z nim na zawsze
Rok produkcji: 1989
Silnik: EA827 1.8 JN wtrysk wielopunktowy mechaniczny Bosch KE-Jetronic (oczywiście bez gazu), przebieg na tą chwilę 264tyś km.
Kolor: LY7P Titan Metalic
Wyposażenie seryjne:
-Szyberdach
-Wspomaganie kierownicy
-Halogeny
-Pneumatyczny zamek centralny
-Procon Ten
-Nawiewy na nogi pasażerów z tyłu
-Regulacja świateł
-Radio Beta, 4 głośniki plus 2 syczki
-Regulacja reflektorów
-Worek do przewozu długich przedmiotów
Aktualne wyposażenie:
-ori felgi BBS 6J14
-spoiler klapy tylnej Kamei
-dokładka zderzaka przód Kamei
-dokładka zderzaka tył Kamei
-nakładka grilla Votex
-grill od 90ki
-blenda klapy od 90ki
-radio Gamma
-tapicerka welurowa
-pokrowiec na koło zapasowe
-ori chlapacze Votex
-kierownica Raid
-wygłuszenie maski
Plany:
Skompletować resztę pakietu Kamei (progi,dokładka tył), zachować auto w takim samym stanie technicznym.
Samochód mimo tylu lat prowadzi się jak nowy, nie był nigdy bity, nie posiada nawet grama korozji, wszystkie części mechaniczne zawsze były najwyższej jakości - elektryka Beru, Bosch, zawieszenie Lemforder, hamulce przód i tył ATE, nowe przewody hamulcowe i paliwowe, wtrysk KE-Jetronic odpala bez problemu, trzyma równe obroty i po 10latach eksploatacji w naszych rękach nigdy nie zawiódł.
Zdjecia na 2016
Sierpień 2016
Ostatnio zrobiłem mały remoncik góry silnika
-kompletna regeneracja głowicy, nowa uszczelka pg rozrząd olej płyn chłodniczy itd.
-przy okazji remontu wyszło ze ktoś w Niemczech włożył wałek rozrządu z Golfa G60 to by tłumaczyło czemu auto jeździ prawie jak 1.8 112km jak pojeżdżę i głowica się ułoży to nagram filmik jak to przyspiesza
Po 1000km od remontu silnik nie wziął grama oleju ani płynu i pracuje jak z fabryki
Z myślą o nadchodzącej (lub nie ) zimie kupiłem nowe oponu Barum Polaris 3 - mam nadzieje że spiszą się lepiej jak poprzednie 10letnie Fuldy
Wpadły klocki i tarcze ATE - na kilka lat będzie spokój
[ Dodano: 2017-02-01, 18:51 ]
Udało mi się kupić rarytas jakim jest fabrycznie nowy zawór powietrza dodatkowego
Kwiecień 2017
Wpadła dokładka zderzaka tylnego Kamei i nakładka grilla Votex - dokładka czeka na montaż nakładka prezentuje się tak:
Dokładka Kamei tył
Audica w naszych rodzinnych rękach jest od 2005r. Zakupiona w marcu 2005r. jedyny właściciel w Niemczech, komplet dokumentów serwisowych, zapasowy kluczyk, do Polski sprowadzona w połowie lat 90tych i do czasu zakupu przez ojca używana przez jednego właściciela. Stan samochodu podczas zakupu - przysłowiowy "polak" płakał jak sprzedawał - również komplet faktur za wymiany min. opon, olejów itd. w momencie zakupu pełne wyposażenie oryginalne typu worek na narzędzia, trójkąt fabryczne koło zapasowe i min. plomba na skrzyni biegów i silnika - przy 224tyś km nie miało wymienianego sprzęgła. Samochód był w pełni seryjną 80ką na czarnych zderzakach itd. W 2008r zaliczyłem z autem prawie roczny epizod - w moich rękach dostała min. dokładkę Kamei felgi Speedline 15', sportowy wydech, grill FK bez znaczka, ciemne kierunki i ramki lamp, kierunki od Avanta itp. ogólnie to co było modne na forum lata temu. W 2009r kupiłem swoją poprzednią 80kę a ojciec zaczął proces przywracania auta to stanu fabrycznego Dzisiaj jestem szczęśliwy ze tak sie stało bo zmięniło się moje postrzeganie tych aut jako youngtimery. Od lipca tego roku jestem po raz kolejny właścicielem tego auta i planuję zostać już z nim na zawsze
Rok produkcji: 1989
Silnik: EA827 1.8 JN wtrysk wielopunktowy mechaniczny Bosch KE-Jetronic (oczywiście bez gazu), przebieg na tą chwilę 264tyś km.
Kolor: LY7P Titan Metalic
Wyposażenie seryjne:
-Szyberdach
-Wspomaganie kierownicy
-Halogeny
-Pneumatyczny zamek centralny
-Procon Ten
-Nawiewy na nogi pasażerów z tyłu
-Regulacja świateł
-Radio Beta, 4 głośniki plus 2 syczki
-Regulacja reflektorów
-Worek do przewozu długich przedmiotów
Aktualne wyposażenie:
-ori felgi BBS 6J14
-spoiler klapy tylnej Kamei
-dokładka zderzaka przód Kamei
-dokładka zderzaka tył Kamei
-nakładka grilla Votex
-grill od 90ki
-blenda klapy od 90ki
-radio Gamma
-tapicerka welurowa
-pokrowiec na koło zapasowe
-ori chlapacze Votex
-kierownica Raid
-wygłuszenie maski
Plany:
Skompletować resztę pakietu Kamei (progi,dokładka tył), zachować auto w takim samym stanie technicznym.
Samochód mimo tylu lat prowadzi się jak nowy, nie był nigdy bity, nie posiada nawet grama korozji, wszystkie części mechaniczne zawsze były najwyższej jakości - elektryka Beru, Bosch, zawieszenie Lemforder, hamulce przód i tył ATE, nowe przewody hamulcowe i paliwowe, wtrysk KE-Jetronic odpala bez problemu, trzyma równe obroty i po 10latach eksploatacji w naszych rękach nigdy nie zawiódł.
Zdjecia na 2016
Sierpień 2016
Ostatnio zrobiłem mały remoncik góry silnika
-kompletna regeneracja głowicy, nowa uszczelka pg rozrząd olej płyn chłodniczy itd.
-przy okazji remontu wyszło ze ktoś w Niemczech włożył wałek rozrządu z Golfa G60 to by tłumaczyło czemu auto jeździ prawie jak 1.8 112km jak pojeżdżę i głowica się ułoży to nagram filmik jak to przyspiesza
Po 1000km od remontu silnik nie wziął grama oleju ani płynu i pracuje jak z fabryki
Z myślą o nadchodzącej (lub nie ) zimie kupiłem nowe oponu Barum Polaris 3 - mam nadzieje że spiszą się lepiej jak poprzednie 10letnie Fuldy
Wpadły klocki i tarcze ATE - na kilka lat będzie spokój
[ Dodano: 2017-02-01, 18:51 ]
Udało mi się kupić rarytas jakim jest fabrycznie nowy zawór powietrza dodatkowego
Kwiecień 2017
Wpadła dokładka zderzaka tylnego Kamei i nakładka grilla Votex - dokładka czeka na montaż nakładka prezentuje się tak:
Dokładka Kamei tył