[80 B3 1.8s] Biała igła
: 16 paź 2015, 20:47
Wyrwałem dziś kolejnego starego chwasta.
Rok produkcji: 1987
Wyposażenie: szyberdach, hak, gazownia , skrzynia 5-biegowa
Przebieg: coś koło 500 tys., licznik kilka lat temu zatrzymał się na 372 tys.
Ciekawostka - mierzyliśmy z kolegą czujnikiem-czajnikiem i wyszło, że całe auto jest ma fabryczny lakier, a blacha nie jest powgniatana
Do ogarnięcia: zawieszenie z przodu, zrobili my dziś z bzibzi lewą końcówkę drążka (oryginał VW Audi - była tak wysrana, że pewnie jeździła kilka lat za długo ), zamówiłem już amorki, bo się wylali dawno temu.
Wnętrze do małego odchwaszczenia, ale i tak deska rozdzielcza jest o dziwo cała, w środku żaden plastik nie tłucze.
Rok produkcji: 1987
Wyposażenie: szyberdach, hak, gazownia , skrzynia 5-biegowa
Przebieg: coś koło 500 tys., licznik kilka lat temu zatrzymał się na 372 tys.
Ciekawostka - mierzyliśmy z kolegą czujnikiem-czajnikiem i wyszło, że całe auto jest ma fabryczny lakier, a blacha nie jest powgniatana
Do ogarnięcia: zawieszenie z przodu, zrobili my dziś z bzibzi lewą końcówkę drążka (oryginał VW Audi - była tak wysrana, że pewnie jeździła kilka lat za długo ), zamówiłem już amorki, bo się wylali dawno temu.
Wnętrze do małego odchwaszczenia, ale i tak deska rozdzielcza jest o dziwo cała, w środku żaden plastik nie tłucze.