Witam! W końcu nadszedł czas by zaprezentować moje Audi. Przygoda zaczęła się rok temu, gdy po zdaniu egzaminów na prawo jazdy razem z tatą zaczęliśmy szukać jakiejś osiemdziesiątki dla mnie. Poszukiwania trwały długo ponieważ w okolicy nie było żadnego egzemplarza w rozsądnym stanie. Po pewnym czasie udało się kupić Audi 80 B4 1.9tdi (1z), końcówka października 94r. w dość niespotykanym kolorze.
Plany:
-front od V6
-kierownica s-line
-zegary z obrotomierzem
-jakieś felgi 16''
-skórzane fotele
-zwiększenie mocy silnika
: 21 cze 2016, 00:38
autor: Jankes1614
Bardzo ładny polift; -) na forum jest wiele tematów dot. podniesienia mocy w tdi wiec napewno coś sensownego znajdziesz a fotki jak dodałeś ? Bo ja wstawiłem przez fotosik a po wysłaniu tematu są po prostu puste miejsca...
: 21 cze 2016, 11:51
autor: Grigorij
A dziękuję
[ Dodano: 2016-06-21, 11:51 ]
Gdy byłem z tatą na szrocie w ostatni weekend udało się zdobyć kilka fajnych gratów m.in.: oryginalna roleta wraz z zaczepami, rączki z lampkami, lampka do oświetlania komory silnika. Nic tylko brać się za montaż.
: 23 lip 2016, 10:46
autor: Jankes1614
Czemu temat zamilkł ? gdzie relacja po zmapowaniu audiolki i innych modach?
: 27 sie 2016, 15:16
autor: Grigorij
Temat zamilkł ponieważ przez spory okres wakacji nie było mnie w domu (pomagałem wujkowi przy remoncie domu). Aktualnie wymieniam z tatą maglownicę ponieważ poprzednia od jakiegoś czasu mocno ciekła. Niedługo postaram się odświeżyć temat
: 27 sie 2016, 16:59
autor: Piotrekdriver1
Cztery lampki były w jednej audi?
Super polift,marzy mi się taki
: 27 sie 2016, 17:45
autor: Grigorij
3 uchwyty z lampkami wraz z wiązką wymontowałem z b4 2.6 a kolejny uchwyt wymontowałem z 100 c4.
: 27 sie 2016, 17:56
autor: Piotrekdriver1
Aha no bo właśnie byłem w szoku że cztery.Sam myślałem nad wstawieniem u kierowcy bo mam jedną rączkę w zapasie.
: 11 wrz 2016, 15:22
autor: Grigorij
Po dłuższym okresie przerwy w końcu znalazłem trochę czasu by opisać co się zmieniło.
Od strony mechanicznej:
-wymiana maglownicy na tą z wersji benzynowej (była niedroga i niecieknąca),
-montaż wtrysków od AFNa oraz kumputera od kolegi MUNIOR jeszcze raz wielkie dzięki
Auto dostało mnóstwo wigoru, według wskaźnika turbina daje 1,5 bara.
Od strony wizualniej:
-dymione kierunki,
-listwy i kierunki od V6,
-3 stop od audi a4,
-zegary z obrotomierzem i licznikiem w kilometrach i milach,
-grill pryśnięty na czarno.
Poza tym będąc na szrocie kupiłem końcówki wydechu firmy Zender. Wycieli mi je z Audi a6 c5 Zender Concept. Auto stało ponad 2 tygodnie nieruszane w garażu gdy wsiadłem do niego spotkała mnie niemiła niespodzianka - odkleiła się podsufitka.
: 11 wrz 2016, 15:38
autor: Mzet
Grigorij pisze:według wskaźnika turbina daje 1,5 bara.
Oj.. troszkę chyba przerost formy nad treścią. Właściwie "treści nad formą" w tym wypadku. Chyba że wężyk z N75 spadł. Cały czas wskazówka trzyma te 1.5b ?
: 11 wrz 2016, 16:01
autor: Grigorij
Może i masz racje z tym wężykiem. Niestety nie przyuważyłem czy cały czas trzyma 1.5. Jadę spokojnie jak wcisnę gaz do końca to wskazówka idzie na 1.5 ale nie przyglądałem się czy tak pozostaje - sprawdzę to i dam znać.
: 13 wrz 2016, 12:50
autor: misiekb4
Przód już wygląda spoko, dostał takiego pazura
Mi osobiście nie pasi żadna inna końcówka do tdi, poza tą ori.
Kurde dziwna sprawa, żeby podsufitka tak opadła, kiedy auto garażowane...
Nowe fanty
: 11 cze 2017, 19:42
autor: Grigorij
Cześć wszystkim. Dawno nie odświeżałem tematu - na sOdjąć mało czasu jest
Bedąc wczoraj na szrocie udalo mi sie kupic kilka gratów do Audicy:
-osłonę wnęki na koło zapasowe (moja była nadłamana),
-oryginalne dywaniki Audi (niestety brakuje jednego),
-słonecznik podświetlany pasażera,
-przycisk z symbolem głośnika ( zamierzam podpiąć pod niego tubę),
Poza tym przełożyłem wiązki od kierunków w zderzak. To narazie będzie na tyle, na ostatnim zdjęciu załapała się nawet A8 taty 1.9tdi