[80 B4 ABK 92r.]
: 10 sie 2016, 23:28
Siema. Jestem tu nowy, od zawsze chciałem mieć 80tkę i wczoraj spełniło się me marzenie.
Pacjent to 80 B4 z 92r z silnikiem 2.0 115KM zasilanym LPG.
Na wyposażeniu znajdują się:
-elektryczne lusterka podgrzewane
-elektryczny szyberdach
-regulacja świateł
-halogeny z przodu
to na tyle bajerów, bardzo brakuje ABSU ale to z czasem.
Autko wyrwałem za 1800zł i obawiałem się padaki, jednak dziś na stacji diagnostycznej zawieszenie oraz hamulce wyszły bardzo dobrze tak samo przód jak i tył.
Do wymiany na pewno drążek kierowniczy prawy bo ma lekki luz i ręczny na lewe koło łapie o wiele słabiej ale to pierdoły, które na dniach zrobie oraz zbieżność.
Oczywiście autko dostanie pakiet startowy tzn. oleje, filtry itd.
Teraz podobno jest zalany mineralny olej, czy mogę przejść bez obaw na półsyntentyk ?
Dodam, że czasem zapala się kontrolka od oleju powyżej 2 tyś. obrotów.Czytałem, że to czujnik może być walnięty i to chyba prawda bo nie pali się zawsze i chyba tylko na nierównościach.
Zerwana jest również linka maski, ale zamówiłem nową, tak samo nadkole lewy tył bo zderzak przez to odstaje.
Środka nie pokazuje, bo jest raczej w średnim stanie.Generalnie plan na auto jest taki, żeby zachować je w oryginale i doposażyć w jakieś bajery w stylu ABS,tempomat czy klima.
PS: Czy ten spoiler warto zachować czy wywalić go ? To chyba Zender, tak podpowiadał jeden kolega.
https://zapodaj.net/d728ebc920b7f.jpg.html
https://zapodaj.net/3acc56d238534.jpg.html
https://zapodaj.net/aa21f7dbaa14f.jpg.html
Tu są zdjęcia
Pacjent to 80 B4 z 92r z silnikiem 2.0 115KM zasilanym LPG.
Na wyposażeniu znajdują się:
-elektryczne lusterka podgrzewane
-elektryczny szyberdach
-regulacja świateł
-halogeny z przodu
to na tyle bajerów, bardzo brakuje ABSU ale to z czasem.
Autko wyrwałem za 1800zł i obawiałem się padaki, jednak dziś na stacji diagnostycznej zawieszenie oraz hamulce wyszły bardzo dobrze tak samo przód jak i tył.
Do wymiany na pewno drążek kierowniczy prawy bo ma lekki luz i ręczny na lewe koło łapie o wiele słabiej ale to pierdoły, które na dniach zrobie oraz zbieżność.
Oczywiście autko dostanie pakiet startowy tzn. oleje, filtry itd.
Teraz podobno jest zalany mineralny olej, czy mogę przejść bez obaw na półsyntentyk ?
Dodam, że czasem zapala się kontrolka od oleju powyżej 2 tyś. obrotów.Czytałem, że to czujnik może być walnięty i to chyba prawda bo nie pali się zawsze i chyba tylko na nierównościach.
Zerwana jest również linka maski, ale zamówiłem nową, tak samo nadkole lewy tył bo zderzak przez to odstaje.
Środka nie pokazuje, bo jest raczej w średnim stanie.Generalnie plan na auto jest taki, żeby zachować je w oryginale i doposażyć w jakieś bajery w stylu ABS,tempomat czy klima.
PS: Czy ten spoiler warto zachować czy wywalić go ? To chyba Zender, tak podpowiadał jeden kolega.
https://zapodaj.net/d728ebc920b7f.jpg.html
https://zapodaj.net/3acc56d238534.jpg.html
https://zapodaj.net/aa21f7dbaa14f.jpg.html
Tu są zdjęcia