Strona 1 z 1

[80 B4 ADA] Red Chilli Project by BurntMeat

: 02 lis 2016, 23:50
autor: BurntMeat
Red Chilli Project

Witam klubowiczów.
Jako, że jestem czytelnikiem od dawna ale użytkownikiem mojej 80 od sierpnia 2016 - przyszedł czas na krótkie przedstawienie mojego nabytku.
Audi 80 B4, 1.6E ADA 101KM, LPG, sedan, 1994 rok.
Powoli rozbudowywana "wersja bieda".

Po zakupie dołożone głośniki Pioneer w tylnej półce, wzmacniacz i skrzynia Alpine w bagażniku.

Plany:
Swap na 1.8T
Lampy zespolone a w dalszej przyszłości soczewki
Dorzucenie elektrycznych szyb, lusterek
Podgrzewanie lusterek
Wymiana foteli i kanapy na Recaro z A3
Porobienie podświetlenia
Porządny zestaw car audio

-- 02.08.2016 --
Dzień kupna

Obrazek Obrazek


-- 02.10.2016 --
Spot z kumplem

Obrazek


-- 19.01.2017 --
Tarcze i klocki od TRW
Ringi zegarów

Obrazek Obrazek Obrazek


-- 30.01.2017 --
Alu w czarnym macie

Obrazek


-- 05.02.2017 --
Porządkowanie papierów i tapeta na telefon

Obrazek Obrazek


-- 09.02.2017 --
Grill i emblematy klapy w czarnym macie
Emblemat Audi z B3
Wlepa klubowa

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


-- 18.02.2017 --
Wymiana tunelu nawiewu i nagrzewnicy z kumplami

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


-- 01.04.2017 --
Nareszcie wpadły lampy zespolone i kierunki w zderzaku

Obrazek Obrazek

Work in progress...

: 03 lis 2016, 00:17
autor: elektronic
No w ADA kolego niestety wiele nie wycudujesz, to słabszy brat ABK. Wiec możesz tylko, albo i aż: wywalić/wydłubać katalizator, założyć sportowy wydech, zamiast filtra powietrza wkładka K&N, możesz też wstawić przepływomierz od Opla V6 :-D możesz też zmienić wałek rozrządu, ostatecznie możesz też zrobić swapa i to było by najlepsze ale najdroższe rozwiązanie. Mam nadzieję że pomogłem piwoa80
Aha, z bajerów można wrzucić termometr i dodatkowe wskaźniki oraz doposażyć licznik w ringi zegarów :-)
Alusy masz ładne, więc ja bym proponował ją obniżyć, co by nie wyglądała jak koza :-P

: 03 lis 2016, 00:30
autor: BurntMeat
Co do takich rzeczy - akurat to wiem ale większość nie ma sensu. Swap jest fajnym pomysłem ale kosztownym. Nawet jeśli uzbieram fundusz - wciąż pozostaje pytanie na co swapować.
Obniżenie... Rozwaliłem amortyzator więc wymieniałem cały przód ze sprężynami. Mógłbym o tym pomyśleć ale słabo się znam na glebowaniu więc przydałaby się pomoc z częściami.
Ringi do zegarów w planach, termometr także. Alusy planuję pomalować albo obkleić w ciekawy sposób.

Czy filtr stożkowy faktycznie dużo pomaga czy to tylko zbędny wydatek? Jak to się ma z wkładką?

: 03 lis 2016, 00:46
autor: elektronic
Najlepszy stosunek mocy do ceny ma 1.8T, rozpykany na wszystkie strony. Można też na bogato i wsadzić 4.2 litra :-D Poszukaj filmu o B2 i B3 z takim silniczkiem. Co do alusów, to może hydrografika? Co do reszty zagadnień, szukaj w google i czytaj kolego, wszystko było wielokrotnie omawiane... na tym forum i na podobnych (czyli Passaty, Golfy, A4-ki i Seaty) :-D

: 03 lis 2016, 00:59
autor: BurntMeat
Czytam, czytam i im więcej czytam tym mniej wiem. Seata sam posiadałem ale wtedy nie było mi po drodze z poważnymi modyfikacjami tylko z rostem i ogólnym psikaniem wszystkiego sprejami.
Silnik do swapa preferowałbym wydłubać z innego B4 i myślę które tu najbardziej by pasowało...

: 03 lis 2016, 01:09
autor: Krzysiek 84
BurntMeat pisze:Silnik do swapa preferowałbym wydłubać z innego B4 i myślę które tu najbardziej by pasowało...
NG , piękny dźwięk 5-cio cylindrowca , ale na starcie od razu przeróbka na elektroniczny wtrysk.

: 19 sty 2017, 18:18
autor: BurntMeat
Krzysiek 84 pisze:NG , piękny dźwięk 5-cio cylindrowca , ale na starcie od razu przeróbka na elektroniczny wtrysk.
Świetna sprawa, jak wpadnie kilka wypłat to będę was Panowie błagał o pomoc w tym projekcie.
Jak narazie pierwszeństwo mają tanie rzeczy, które cieszą. Chciałbym przyciemnić maksymalnie lampy z tyłu i z przodu. Nie wiem tylko jak to legalnie zrobić.

[ Dodano: 2017-01-19, 18:18 ]
Nowości w pierwszym poście, parę zmian w hamulcach i estetyce :)
Przy okazji wyklarowały się też plany. Na jesień swap na 1.8T AEB.

: 19 sty 2017, 18:36
autor: Pieterb
Przy okazji wyklarowały się też plany. Na jesień swap na 1.8T AEB.
he jeszcze ciut a będzie więcej aeb'ów niż 80 z ori silnikami ;-)

: 03 lut 2017, 00:38
autor: BurntMeat
PieterB pisze:he jeszcze ciut a będzie więcej aeb'ów niż 80 z ori silnikami ;-)
Niby tak ale bądźmy szczerzy... Najtańsza opcja jeśli chodzi o silniki z perspektywami około 200 koni.

[ Dodano: 2017-01-30, 23:05 ]
Pomalowane alusy :D

[ Dodano: 2017-02-03, 00:38 ]
Potrzebna pomoc - w jaki sposób termostat wiąże się z brakiem ciepłego nawiewu w samochodzie? Wymiana może pomóc? Zauważyłem, że auto zbyt długo się grzeje. Często przejadę 7-8 km zanim wejdzie na 90 stopni a kiedy stanę zaraz spada poniżej, do około 80.
Od momentu kupna nie działa ciepły nawiew i nie wiem jak się zabrać za to.

: 03 lut 2017, 08:11
autor: Pieterb
BurntMeat pisze:[ Dodano: 2017-02-03, 00:38 ]
Potrzebna pomoc - w jaki sposób termostat wiąże się z brakiem ciepłego nawiewu w samochodzie? Wymiana może pomóc? Zauważyłem, że auto zbyt długo się grzeje. Często przejadę 7-8 km zanim wejdzie na 90 stopni a kiedy stanę zaraz spada poniżej, do około 80.
Od momentu kupna nie działa ciepły nawiew i nie wiem jak się zabrać za to.
opisywane nie raz na forum

: 02 kwie 2017, 12:22
autor: BurntMeat
PieterB pisze:opisywane nie raz na forum
Możliwe ale nie zakładam nowego tematu tylko dopisuję się do własnego. Jeśli ktoś ma ochotę pomóc albo chociaż rzucić linkiem to zawsze jakaś pomoc. Przekopywanie się przez kilkadziesiąt stron żeby dotrzeć do jednej informacji to trochę dużo roboty czasami.

[ Dodano: 2017-02-06, 00:14 ]
Odświeżony, niedługo wpadnie więcej zdjęć z rezania zespolaków.

[ Dodano: 2017-02-10, 01:43 ]
Dorzuciłem foto z malowania grilla i dodatków.

[ Dodano: 2017-02-21, 20:33 ]
Wymiana nagrzewnicy, tunelu, regeneracja klapek.

[ Dodano: 2017-04-02, 12:22 ]
Dorzuciłem zespolaki.

: 02 kwie 2017, 12:27
autor: Krzysiek 84
Wszystko dobrze i ze smakiem , ale te ledy można już zdjąć okok

: 02 kwie 2017, 17:02
autor: BurntMeat
Krzysiek 84 pisze:Wszystko dobrze i ze smakiem , ale te ledy można już zdjąć okok
Ledy dostałem razem z autem już zamontowane. Zdejmę jak zregeneruję odbłyśniki w zespolakach bo wypalone strasznie. Plastiki w zderzaku prowizorka - nie mogłem kupić więc są chwilowo wycinane. Planuję niedługo wstawić zderzak od coupe - wtedy zdejmę ledy.