Audi 80 B4 8C Madziar Garage Sedan Colour 2.7 Single 500+
: 03 lut 2017, 19:48
Witam
W październiku 2016 ruszyłem z nowym projektem, tym razem miało być solidnie i grubo albo wcale.
Czerwony sedan służy jako "daily" i oddał wszystkie smaczne elementy czarnemu sedanowi który na przełomie lat 2013-2016 miał początkowo AAZ-ta w którym padła głowica i w takim stanie kupił go ojciec. Pierwsze dostał cały silnik 1Z-ta ale na pompie mechanicznej tzw. MTDI. Po jakimś czasie ojciec zapytał czy nie wrzucę mu mojej starej wiązki i pompy na boschu z czerwonej do której rok temu wrzuciłem pierburga, tak się stało ale po jakimś czasie ojciec postanowił zmienić auto bo nie miał ochoty doprowadzać czarnej do w miarę ogarniętego stanu. Jako że w czerwonym gniją progi
zabrałem czarną od ojca i postawiłem ją naprawdę ogarnąć.
Miał być film z całej akcji, miałem ponagrywane wszystkie prace przy aucie i niestety przy wgrywaniu systemu kumplowi zrobiłem sobie format dysku
Zostały zdjęcia z telefonu.
A więc:
Większość bebechów z komory zostało wyciągnięte i wyczyszczone a silnik dostał nowe wszystkie simeringi i uszczelki
a osprzęt boscha trafił z powrotem do czerwonej dokładnie 365 dni po przekładce na pierburga
silnik dostał wtryski 216, pompę 11mm, nastawnik HDK 248, komp 16bit, wirus od kostrza, FMIC, dolot 60mm, kolektor ASZ, turbo GT2056, wałek SDI, map sensor 3bar, oil catch tank z puszki po motulu chrono, obudowe silnika
krótką skrzynie CDY zastąpiła jak na razie BAA z nowym sprzęgłem sachsa
która też dostała simeringi i czyszczenie
całe zawieszenie zostało wypiaskowane i odmalowane, nowe gumy i poliuretany
gwint z audi a4 b5 i jetty III kw+weitec posłużyły jako dawcy na gwint który sam zrobiłem
Z pomysłem ludzi z grupy "AUDI 80" i projektem "DRIFT CEGŁY" wpadły BIG BRAKE z alfy 166 na tarczy z Focusa RS 324mm
W między czasie przyszły święta
a po świętach auto już stało, doszły dystansy 25mm przód i 15mm tył a koła dostały pisakowanie i proszkowy grafit
bagażnik dostał zabudowe i obszycie z pikowanego weluru jak i podszybie
obecnie czyszczę zderzak z coupe i tylni bez wycięcia na hak, muszę wymienić przednią szybę, klapę bagażnika i auto pójdzie do oklejania do "POL-ART"
Pewnie wiele rzeczy nie opisałem bo mi nie przychodzą do głowy w tym momencie ;p
Wróce ze zdjęciami z gotowej fury
Dawajcie znać co myślicie, co mogę ulepszyć, czy macie pytania Pozdrawiam.
W październiku 2016 ruszyłem z nowym projektem, tym razem miało być solidnie i grubo albo wcale.
Czerwony sedan służy jako "daily" i oddał wszystkie smaczne elementy czarnemu sedanowi który na przełomie lat 2013-2016 miał początkowo AAZ-ta w którym padła głowica i w takim stanie kupił go ojciec. Pierwsze dostał cały silnik 1Z-ta ale na pompie mechanicznej tzw. MTDI. Po jakimś czasie ojciec zapytał czy nie wrzucę mu mojej starej wiązki i pompy na boschu z czerwonej do której rok temu wrzuciłem pierburga, tak się stało ale po jakimś czasie ojciec postanowił zmienić auto bo nie miał ochoty doprowadzać czarnej do w miarę ogarniętego stanu. Jako że w czerwonym gniją progi
zabrałem czarną od ojca i postawiłem ją naprawdę ogarnąć.
Miał być film z całej akcji, miałem ponagrywane wszystkie prace przy aucie i niestety przy wgrywaniu systemu kumplowi zrobiłem sobie format dysku
Zostały zdjęcia z telefonu.
A więc:
Większość bebechów z komory zostało wyciągnięte i wyczyszczone a silnik dostał nowe wszystkie simeringi i uszczelki
a osprzęt boscha trafił z powrotem do czerwonej dokładnie 365 dni po przekładce na pierburga
silnik dostał wtryski 216, pompę 11mm, nastawnik HDK 248, komp 16bit, wirus od kostrza, FMIC, dolot 60mm, kolektor ASZ, turbo GT2056, wałek SDI, map sensor 3bar, oil catch tank z puszki po motulu chrono, obudowe silnika
krótką skrzynie CDY zastąpiła jak na razie BAA z nowym sprzęgłem sachsa
która też dostała simeringi i czyszczenie
całe zawieszenie zostało wypiaskowane i odmalowane, nowe gumy i poliuretany
gwint z audi a4 b5 i jetty III kw+weitec posłużyły jako dawcy na gwint który sam zrobiłem
Z pomysłem ludzi z grupy "AUDI 80" i projektem "DRIFT CEGŁY" wpadły BIG BRAKE z alfy 166 na tarczy z Focusa RS 324mm
W między czasie przyszły święta
a po świętach auto już stało, doszły dystansy 25mm przód i 15mm tył a koła dostały pisakowanie i proszkowy grafit
bagażnik dostał zabudowe i obszycie z pikowanego weluru jak i podszybie
obecnie czyszczę zderzak z coupe i tylni bez wycięcia na hak, muszę wymienić przednią szybę, klapę bagażnika i auto pójdzie do oklejania do "POL-ART"
Pewnie wiele rzeczy nie opisałem bo mi nie przychodzą do głowy w tym momencie ;p
Wróce ze zdjęciami z gotowej fury
Dawajcie znać co myślicie, co mogę ulepszyć, czy macie pytania Pozdrawiam.