[ Audi B4 1.9 TDI 1Z ] Cichociemny Zetor
: 08 paź 2017, 21:31
Cześć.
W końcu zdecydowałem się na przedstawienie swojego "" Cichociemnego Zetor'a "" za namową kolegi andrzejsz23.
Auto zakupione pod koniec maja 2009 r.
Kolor LY9Z , czarny panthero metalic.
1.9 TDI 1Z
Jest to rocznik 1993 , a więc na osprzęcie z nastawnikiem potencjometrycznym i przepływomierzem powietrza klapkowym Bosch.
Auto było wyprodukowane na rynek Włoski.
Z początku miało byc bez modyfikacji , aby tylko utrzymac auto w jak najlepszym stanie i systematycznie dokonywać napraw / wymian pasków , olei , płynów eksploatacyjnycjnych i pozostałych elementów układu hamulcowego i zawieszenia, by auto służyło jak najdłużej.
Wyposażenie auta :
-4x elektryczne szyby
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-Klimatyzacja ( Ale już jej nie ma )
-Halogeny z przodu
-Centralny zamek
-wspomaganie kierownicy.
-tylnie hamulce tarczowe
W Aucie zaszło trochę zmian - większych i mniejszych, generalnie na poczatku skupiam sie na sprawach mechanicznych , dlatego może wizualnie auto nie sprawia auta zbyt dopieszczonego.
Z takich ważniejszych rzeczy to zostało zrobione:
Przekładka osprzętu na tzw Pierburga u Muniora, czyli nastawnik indukcyjny , pompa Afn z głowiczką 11 , Ecu 16 bit , wtryski z Volvo 2.5 TDI ,
przepływomierz powietrza.
Póżniej wtryski 210-tki poszły do kolegi z forum , a wleciały 216-tki WZM.
Montaż FMIC u Słonika w Garage Customs 550 x 230 x 65.
Turbo Gt 1549s od Filipa ,
sprzęgło 240 mm od Bizon Garage
I na koniec delikatny program.
Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów układu zawieszenia i montaż poliuretanów.
Remont silnika.
To takie grubsze naprawy które zaszły w aucie , jak cos tam jeszcze przypomnę sobie to dopisze jeszcze.
Z elementów takich zewnętrznych upiększających wygląd auta to wpadły:
Lampy zespolone ,
zderzak przedni Competition i lotka na tylnią klapę ,
lampy tylne Black Hella ,
koła aluminiowe z competition
Do zrobienia przy Aucie pozostało mi:
Montaż przednich zacisków G60 czyli popularne dwu tłoki
Mantaż tylnich zacisków ze Skody Superb pierwszej generacji
Obniżenie auta sprżęynami Eibach - 35 / 30
Oddac do obszycia i zamontować kierownice z coupe.
Ogarnąć tylni zderzak Fake S2
Jak trafi się ładne wnętrze z parapetami to bym też zmienił i fotel kierowcy , bo niestety ale przetarł się.
I na koniec finalnie wisienką na torcie byłoby pomalowanie całego auta w tym samym kolorze czyli LY9Z panthero metalic.
Poniżej trochę zdjęć jakie tam posiadam na komputrze , bo tych pierwszych od momentu zakupu auta , to niestety nie posiadam.
Pozdroo i do zobaczenia na trasie i spotach
Jak ktos ma chęć , to zawsze też znajdzie się trochę informacji na FB:
Jak B4 to tylko w TDI. [/b]
W końcu zdecydowałem się na przedstawienie swojego "" Cichociemnego Zetor'a "" za namową kolegi andrzejsz23.
Auto zakupione pod koniec maja 2009 r.
Kolor LY9Z , czarny panthero metalic.
1.9 TDI 1Z
Jest to rocznik 1993 , a więc na osprzęcie z nastawnikiem potencjometrycznym i przepływomierzem powietrza klapkowym Bosch.
Auto było wyprodukowane na rynek Włoski.
Z początku miało byc bez modyfikacji , aby tylko utrzymac auto w jak najlepszym stanie i systematycznie dokonywać napraw / wymian pasków , olei , płynów eksploatacyjnycjnych i pozostałych elementów układu hamulcowego i zawieszenia, by auto służyło jak najdłużej.
Wyposażenie auta :
-4x elektryczne szyby
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-Klimatyzacja ( Ale już jej nie ma )
-Halogeny z przodu
-Centralny zamek
-wspomaganie kierownicy.
-tylnie hamulce tarczowe
W Aucie zaszło trochę zmian - większych i mniejszych, generalnie na poczatku skupiam sie na sprawach mechanicznych , dlatego może wizualnie auto nie sprawia auta zbyt dopieszczonego.
Z takich ważniejszych rzeczy to zostało zrobione:
Przekładka osprzętu na tzw Pierburga u Muniora, czyli nastawnik indukcyjny , pompa Afn z głowiczką 11 , Ecu 16 bit , wtryski z Volvo 2.5 TDI ,
przepływomierz powietrza.
Póżniej wtryski 210-tki poszły do kolegi z forum , a wleciały 216-tki WZM.
Montaż FMIC u Słonika w Garage Customs 550 x 230 x 65.
Turbo Gt 1549s od Filipa ,
sprzęgło 240 mm od Bizon Garage
I na koniec delikatny program.
Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów układu zawieszenia i montaż poliuretanów.
Remont silnika.
To takie grubsze naprawy które zaszły w aucie , jak cos tam jeszcze przypomnę sobie to dopisze jeszcze.
Z elementów takich zewnętrznych upiększających wygląd auta to wpadły:
Lampy zespolone ,
zderzak przedni Competition i lotka na tylnią klapę ,
lampy tylne Black Hella ,
koła aluminiowe z competition
Do zrobienia przy Aucie pozostało mi:
Montaż przednich zacisków G60 czyli popularne dwu tłoki
Mantaż tylnich zacisków ze Skody Superb pierwszej generacji
Obniżenie auta sprżęynami Eibach - 35 / 30
Oddac do obszycia i zamontować kierownice z coupe.
Ogarnąć tylni zderzak Fake S2
Jak trafi się ładne wnętrze z parapetami to bym też zmienił i fotel kierowcy , bo niestety ale przetarł się.
I na koniec finalnie wisienką na torcie byłoby pomalowanie całego auta w tym samym kolorze czyli LY9Z panthero metalic.
Poniżej trochę zdjęć jakie tam posiadam na komputrze , bo tych pierwszych od momentu zakupu auta , to niestety nie posiadam.
Pozdroo i do zobaczenia na trasie i spotach
Jak ktos ma chęć , to zawsze też znajdzie się trochę informacji na FB:
Jak B4 to tylko w TDI. [/b]