Audi 80 B4 TDI Quattro by Wiciu & Anne Marie
: 02 gru 2017, 21:11
Witam Wszystkich!
Zdecydowałem się w końcu pokazać także moją Audi na forum publicznym
Audi zakupiłem w roku 2014, była to najuboższa wersja, korbki i lusterka w manualu, brak jakichkolwiek bajerów. Wyprodukowana była w 1992r. Pierwotnie był tam silnik 2.0 ABT, jednak po licznych problemach przy wymianie uszczelki pod głowicą miałem dość i postanowiłem włożyć 1Zeta, oczywiście na osprzęcie pierburga.
Decyzji nie żałuję bo to silnik bardzo rozwojowy i jak się dba to problemów nie ma żadnych
Na chwilę obecną Audi przeszła już kilka modyfikacji.
-dołożone elektryczne lusterka i szyby przód
-oryginalne felgi competition, pomalowane na biało
-wtryski 216
-turbo garrett T2
-wywalony kat i zaślepiony egr
-dołożone zaciski na tył, były bębny
-poliuretany w zawieszeniu
-dołożony Barboost
-soft by Munior
-dołożony trzeci stop z a4 b5
-założone sprężyny Eibach -35/30
-przyciemnione lampy z tyłu.
W planach do zrobienia:
-Ciemne lampy i dymione kierunki √ gotowe
-Lusterka w jeden kolor (do wybrania)
-Wymiana drzwi (lewa strona)
-Boczki w skórze
-Montaż dodatkowych zegarów √ gotowe
-Centralny zamek z pilota √ gotowe
-Przyciemnienie szyb z tyłu
-Poprawa folii na masce i lampach
-Pompa 11mm √ gotowe
-Turbo gt1849v by Brabus √ gotowe
-Uchwyt na kubki z Audi A4 B5 √ gotowe
-Dołożenie klimatronika lub klimatyzacji
-Halogeny w przedni zderzak
-Zaspawanie szyberdachu + wymiana podsufitki + malowanie dachu
-Spoiler od Competition
-Przednie zaciski dwutłoczkowe (Girling G60 z 2.8 itp.) √ gotowe
-Swap napędu quattro √ gotowe
-Przednie fotele z Audi A6 C4 lub A4 B5 kubełki
-Wyciszenie maski
-Nowe opony na lato 205/50 kpl lub 225/50 na tył √ gotowe
Jeszcze na pewno wiele rzeczy wyjdzie w trakcie, ale o taki samochód warto dbać, bo już takich nie produkują.
Temat będę starał się na bieżąco aktualizować.
Tak wyglądała kilka dni po zakupie.
Felgi po malowaniu
Zostało mi trochę okleiny i wykorzystałem ją w dobrym celu
Przekładka z bębnów na tarcze
Gotowy słupek pod barboost
Przednie sanki po regeneracji
A to już montaż Eibachów i efekt finalny
Zdecydowałem się w końcu pokazać także moją Audi na forum publicznym
Audi zakupiłem w roku 2014, była to najuboższa wersja, korbki i lusterka w manualu, brak jakichkolwiek bajerów. Wyprodukowana była w 1992r. Pierwotnie był tam silnik 2.0 ABT, jednak po licznych problemach przy wymianie uszczelki pod głowicą miałem dość i postanowiłem włożyć 1Zeta, oczywiście na osprzęcie pierburga.
Decyzji nie żałuję bo to silnik bardzo rozwojowy i jak się dba to problemów nie ma żadnych
Na chwilę obecną Audi przeszła już kilka modyfikacji.
-dołożone elektryczne lusterka i szyby przód
-oryginalne felgi competition, pomalowane na biało
-wtryski 216
-turbo garrett T2
-wywalony kat i zaślepiony egr
-dołożone zaciski na tył, były bębny
-poliuretany w zawieszeniu
-dołożony Barboost
-soft by Munior
-dołożony trzeci stop z a4 b5
-założone sprężyny Eibach -35/30
-przyciemnione lampy z tyłu.
W planach do zrobienia:
-Ciemne lampy i dymione kierunki √ gotowe
-Lusterka w jeden kolor (do wybrania)
-Wymiana drzwi (lewa strona)
-Boczki w skórze
-Montaż dodatkowych zegarów √ gotowe
-Centralny zamek z pilota √ gotowe
-Przyciemnienie szyb z tyłu
-Poprawa folii na masce i lampach
-Pompa 11mm √ gotowe
-Turbo gt1849v by Brabus √ gotowe
-Uchwyt na kubki z Audi A4 B5 √ gotowe
-Dołożenie klimatronika lub klimatyzacji
-Halogeny w przedni zderzak
-Zaspawanie szyberdachu + wymiana podsufitki + malowanie dachu
-Spoiler od Competition
-Przednie zaciski dwutłoczkowe (Girling G60 z 2.8 itp.) √ gotowe
-Swap napędu quattro √ gotowe
-Przednie fotele z Audi A6 C4 lub A4 B5 kubełki
-Wyciszenie maski
-Nowe opony na lato 205/50 kpl lub 225/50 na tył √ gotowe
Jeszcze na pewno wiele rzeczy wyjdzie w trakcie, ale o taki samochód warto dbać, bo już takich nie produkują.
Temat będę starał się na bieżąco aktualizować.
Tak wyglądała kilka dni po zakupie.
Felgi po malowaniu
Zostało mi trochę okleiny i wykorzystałem ją w dobrym celu
Przekładka z bębnów na tarcze
Gotowy słupek pod barboost
Przednie sanki po regeneracji
A to już montaż Eibachów i efekt finalny