Audi 80 B4 2.0 ABK (LPG) Family Car - TARGET - Full Original
: 18 gru 2017, 16:45
Cześć forumowicze
Krótko i na temat, z czasem uzupełnię opis samochodu. Zakupiłem Audi 80 B4 93r 2.0 ABK 115km z instalacją LPG STAG założoną przez ELPIGAZ. Samochód niestety bez quattro, ale prawdę mówiąc, naśmigałem się bokami w życiu i póki co wystarczy, tym bardziej że z rodziną na pokładzie, to nie będzie kusić
Na pokładzie:
*4x el.szyby
*El.regulowane i podgrzewane lusterka
*Klimatyzacja
*Podgrzewana tylna szyba
*Przyciemnione tylne boczne szyby oraz tylna szyba
*Przyciemnione tylne lampy
*Przyciemnione klosze przednich releflektorów
*Alufelgi 15 z oponami zimowymi Nokian - alufelgi z gamy Audi
*Oryginalne radio AUDI Gamma
*Regulowany na wysokość fotel kierowcy
*Podłokietnik z tyłu
*Chromowane obwódki zegarów
*4-ramienna kierownica Audi
*Wunderbaum
*Halogeny przód
*ABS
*Tarcze przód, tył
*Seryjna srebrna końcówka wydechu
*Katalizator (zostaje)
*Grzane siedzenia
*AutoAlarm wraz z centralnym zamkiem (również z tylną klapą)
*Butla z LPG w kole zapasowym
*Lampki przy tylnych rączkach
*Oryginalne koło zapasowe Audi
*4 nowe dywaniki welurowe i gumowe (na zimę)
Auto zakupione od Pana który był drugim właścicielem w kraju od 2001 roku do teraz, nie grzebane, nie kombinowane, nie zwieśniaczone i niezdrutowane
Silnik suchy, pracuje równo, jak to ABK po odpaleniu na zimnym lekko klepie potem cisza (hydrauliczne regulatory zaworów?). LPG działa tak jak trzeba.
Karoseria zdrowa, tak samo jak podłoga, progi i podłużnice.
Nowe sprzęgło LUK INA FAG z sierpnia 2017.
Od sprzedającego, nowa maglownica (przypuszczam że po regeneracji lub całkowicie nowa bo czysta jak z pudełka hmm...)
Nowe tuleje, wahacze, łączniki stabilizatora przód oraz tuleje tył.
Sam włożyłem nowe świece BRISK PREMIUM EVO oraz profilaktycznie komplet rozrządu, pasek MIRCO i nowy klinowy na sprężarkę klimatyzacji. Olej Motul 6100+ synergie 10w40 wraz z kompletem filtrów (oleju, paliwa, kabinowy, powietrza).
Samochód w moich rękach będzie dążył tylko w kierunku oryginału, co dziwi wielu znajomych bo jeszcze niedawno zakończyłem 5 sezon rajdowy z Peugeotem 106 XSI ale dzieciątko w drodze i zmieniam priorytety które mają korzenie w dziecięcych marzeniach o audi 80 b4.
Dwa pytania dla forumowiczów, za odpowiedź będę wdzięczny:
1. Przy gwałtownym puszczeniu sprzęgła lub zmianie biegów czuć szarpnięcia, sprzedający okazał faktury na wymianę jednego przegubu wewnętrznego, czy reszta może dawać taki objawy czy raczej poduchy (skrzynia,silnik) ?
2.Podświetlenie zegarów nie działa, bezpieczniki OK, gdzie szukać przyczyny ?
More photos soon...
Pozdrawiam 8-)
Krótko i na temat, z czasem uzupełnię opis samochodu. Zakupiłem Audi 80 B4 93r 2.0 ABK 115km z instalacją LPG STAG założoną przez ELPIGAZ. Samochód niestety bez quattro, ale prawdę mówiąc, naśmigałem się bokami w życiu i póki co wystarczy, tym bardziej że z rodziną na pokładzie, to nie będzie kusić
Na pokładzie:
*4x el.szyby
*El.regulowane i podgrzewane lusterka
*Klimatyzacja
*Podgrzewana tylna szyba
*Przyciemnione tylne boczne szyby oraz tylna szyba
*Przyciemnione tylne lampy
*Przyciemnione klosze przednich releflektorów
*Alufelgi 15 z oponami zimowymi Nokian - alufelgi z gamy Audi
*Oryginalne radio AUDI Gamma
*Regulowany na wysokość fotel kierowcy
*Podłokietnik z tyłu
*Chromowane obwódki zegarów
*4-ramienna kierownica Audi
*Wunderbaum
*Halogeny przód
*ABS
*Tarcze przód, tył
*Seryjna srebrna końcówka wydechu
*Katalizator (zostaje)
*Grzane siedzenia
*AutoAlarm wraz z centralnym zamkiem (również z tylną klapą)
*Butla z LPG w kole zapasowym
*Lampki przy tylnych rączkach
*Oryginalne koło zapasowe Audi
*4 nowe dywaniki welurowe i gumowe (na zimę)
Auto zakupione od Pana który był drugim właścicielem w kraju od 2001 roku do teraz, nie grzebane, nie kombinowane, nie zwieśniaczone i niezdrutowane
Silnik suchy, pracuje równo, jak to ABK po odpaleniu na zimnym lekko klepie potem cisza (hydrauliczne regulatory zaworów?). LPG działa tak jak trzeba.
Karoseria zdrowa, tak samo jak podłoga, progi i podłużnice.
Nowe sprzęgło LUK INA FAG z sierpnia 2017.
Od sprzedającego, nowa maglownica (przypuszczam że po regeneracji lub całkowicie nowa bo czysta jak z pudełka hmm...)
Nowe tuleje, wahacze, łączniki stabilizatora przód oraz tuleje tył.
Sam włożyłem nowe świece BRISK PREMIUM EVO oraz profilaktycznie komplet rozrządu, pasek MIRCO i nowy klinowy na sprężarkę klimatyzacji. Olej Motul 6100+ synergie 10w40 wraz z kompletem filtrów (oleju, paliwa, kabinowy, powietrza).
Samochód w moich rękach będzie dążył tylko w kierunku oryginału, co dziwi wielu znajomych bo jeszcze niedawno zakończyłem 5 sezon rajdowy z Peugeotem 106 XSI ale dzieciątko w drodze i zmieniam priorytety które mają korzenie w dziecięcych marzeniach o audi 80 b4.
Dwa pytania dla forumowiczów, za odpowiedź będę wdzięczny:
1. Przy gwałtownym puszczeniu sprzęgła lub zmianie biegów czuć szarpnięcia, sprzedający okazał faktury na wymianę jednego przegubu wewnętrznego, czy reszta może dawać taki objawy czy raczej poduchy (skrzynia,silnik) ?
2.Podświetlenie zegarów nie działa, bezpieczniki OK, gdzie szukać przyczyny ?
More photos soon...
Pozdrawiam 8-)