Red Five - Fura Luke Skywalkera - Sedan B4
: 11 mar 2018, 08:58
Czołem Forum!
Od lata 2017 jestem w posiadaniu tej ślicznej 80tki.
Czas mojej poprzeniej fury dobiegał końca, VW Vento z 93 , także w czerwieni (nieco wyblakłej) woził mnie przez prawie 2 lata i służył elegancko jako pierwsza fura. W ostatnich miesiącach użytkowania dostał dużą dawke kilometrów i powoli zaczął sie sypac. Los chciał że pewnego razu trafiłem przypadkowo na wolno stojącą 80tke z ogłoszeniem o sprzedaży. Zadzwoniłem na nastepny dzień. Okazało sie że sprzedawca to ojciec jednego z moich zawodników (jestem trenerem wioślarstwa). Juz dwa dni poźniej przeprowadziłem ogledziny i jazde testową a kolejny dzień to juz ponad 400 kilometrowa trasa z Wrocławia do Kołobrzegu. Od tamtej pory jestem po uszy zakochany w 80tkach.
Okej - to tyle ze wstepu a teraz prezentacja mojego X-winga
Audi 80B4 1994
Sedan
ABK 2.0E 115km
Laserrot LY3H
Korbotronik
El. Szyberdach
i to tyle
Od momentu kupna kilka elementów uległo wymianie -
Wewnątrz zacząłem od wymiany mieszka na świeży , dywaników gumowych zimowych na porządne Petexy , Kierka od Coupe wraz z obudową i pająkiem (nie miałem długich), oraz przełączniki wysokości świateł i przeciwmgielne na podświetlane.
Ostatnio zainwestowałem także mocno w Audio bo lubie od czasu do czasu poświrowac z muzyką. Zamontowany został zestaw AudioSystem Evo Series3 - 2x10cm i 2 x tweeterwy na desce - do tego radio JVC KD-X342BT ze wszytkimi bajerami. Oczywiście wszytko pod nowymi kablami. GRA JAK ZŁOTO. Mam zamiar wrzucic także AudioSystem na tył, Owale z kolejnymi 2 tweeterami.
Jeśli chodzi o karoserie to mam problem z klarem na lewym tylnym błotniku, ale i to pójdzie do lakiernika. Listwy boczne dolne jakoś sie trzymają. Alusy z zimówkami BridgeStone Speedline 15tki , oponka 195/65. Już niedługo nastąpi wymiana na klasyczne kółka do tej wersji - gwiazdki 15tki ( widac w oddali na zdjeciu 2 sztuki) -oponki prwdopodobnie 205/60
Na początku zimy poszły testowo do malowania folią w sprayu.
Mechanicznie auto sprawne - oczywiście do przeczyszczenia była zaciski tylnej łapy, poszły odrazu klocki , z przodu łożyska i klocki , czujnik temperatury i chyba nie wiele wiecej póki co.
Teraz w planach klasycznie olej, rozrząd, świece i filtry.
To by było na tyle z prezentacji.
W tym samchodzie możliwośc modyikacji powoli sie kończy , nie chce wiecej modyfikowac karoserii ani wnetrza. Ruszam za to z nowym projektem.. Także 80tka , ale o tym juz niedługo
Pozdrawiam
Pan Trener Michał
Od lata 2017 jestem w posiadaniu tej ślicznej 80tki.
Czas mojej poprzeniej fury dobiegał końca, VW Vento z 93 , także w czerwieni (nieco wyblakłej) woził mnie przez prawie 2 lata i służył elegancko jako pierwsza fura. W ostatnich miesiącach użytkowania dostał dużą dawke kilometrów i powoli zaczął sie sypac. Los chciał że pewnego razu trafiłem przypadkowo na wolno stojącą 80tke z ogłoszeniem o sprzedaży. Zadzwoniłem na nastepny dzień. Okazało sie że sprzedawca to ojciec jednego z moich zawodników (jestem trenerem wioślarstwa). Juz dwa dni poźniej przeprowadziłem ogledziny i jazde testową a kolejny dzień to juz ponad 400 kilometrowa trasa z Wrocławia do Kołobrzegu. Od tamtej pory jestem po uszy zakochany w 80tkach.
Okej - to tyle ze wstepu a teraz prezentacja mojego X-winga
Audi 80B4 1994
Sedan
ABK 2.0E 115km
Laserrot LY3H
Korbotronik
El. Szyberdach
i to tyle
Od momentu kupna kilka elementów uległo wymianie -
Wewnątrz zacząłem od wymiany mieszka na świeży , dywaników gumowych zimowych na porządne Petexy , Kierka od Coupe wraz z obudową i pająkiem (nie miałem długich), oraz przełączniki wysokości świateł i przeciwmgielne na podświetlane.
Ostatnio zainwestowałem także mocno w Audio bo lubie od czasu do czasu poświrowac z muzyką. Zamontowany został zestaw AudioSystem Evo Series3 - 2x10cm i 2 x tweeterwy na desce - do tego radio JVC KD-X342BT ze wszytkimi bajerami. Oczywiście wszytko pod nowymi kablami. GRA JAK ZŁOTO. Mam zamiar wrzucic także AudioSystem na tył, Owale z kolejnymi 2 tweeterami.
Jeśli chodzi o karoserie to mam problem z klarem na lewym tylnym błotniku, ale i to pójdzie do lakiernika. Listwy boczne dolne jakoś sie trzymają. Alusy z zimówkami BridgeStone Speedline 15tki , oponka 195/65. Już niedługo nastąpi wymiana na klasyczne kółka do tej wersji - gwiazdki 15tki ( widac w oddali na zdjeciu 2 sztuki) -oponki prwdopodobnie 205/60
Na początku zimy poszły testowo do malowania folią w sprayu.
Mechanicznie auto sprawne - oczywiście do przeczyszczenia była zaciski tylnej łapy, poszły odrazu klocki , z przodu łożyska i klocki , czujnik temperatury i chyba nie wiele wiecej póki co.
Teraz w planach klasycznie olej, rozrząd, świece i filtry.
To by było na tyle z prezentacji.
W tym samchodzie możliwośc modyikacji powoli sie kończy , nie chce wiecej modyfikowac karoserii ani wnetrza. Ruszam za to z nowym projektem.. Także 80tka , ale o tym juz niedługo
Pozdrawiam
Pan Trener Michał