Audi 80 2.0 Dwumasa w ABT
: 13 paź 2018, 22:03
Hmm
No więc, audi zakupiłem 11/04/2018, jako zwykły najzwyklejszy wóz od zwykłego właściciela - generalnie w planach było sprawdzenie kilka 80-tek pod rząd w okolicy, ta była pierwsza i na tej się poszukiwania skończyły i to w momencie gdy poprzedni właściciel wjeżdżał na parking, na którym czekałem To była pierwsza 80-tka(Wśród tych co widziałem na drogach), która nie wydawała żadnych dźwięków, przez które mogłoby się skończyć wizytą u egzorcysty, lub co najwyżej u mechanika
W momencie zakupu było przejechane 327000 km i od tego czasu wymieniłem tłumik końcowy, reduktor lpg(I to co trzeba olej, filtry).
Są to aktualne zdjęcia z "lepszej" perspektywy, z drugiej strony drzwi i nadkole wymaga albo wizyty u takiego lakiernika, który zrobi tak żeby nie było różnicy, albo wymiany na takie same oryginalne z innej 80-tki.
Dokładnie średnio co kilka dni przechodzi proces odgruzowania typu czyszczenie, poprawki i zaprawki lakieru, wymiany uszkodzonych/zużytych/średnio działających części.
Niedługo może wrzucę filmik jak pracuje ten silnik
No to tak brzmi, gazu dodawałem płynnie żeby pierwszy tłumik nie brzęczał
YouTube Audi 80 2.0 ABT
@Edit
Zrobione:
-Kpl. układ wydechowy
-Wymieniony reduktor LPG
-Wymiana oleju na Motul 5w40+mann
-Wymiana rozrządu
-Wymiana gum stabilizatora
-Wymiana osłony przegubu
-Wymiana płynu hamulcowego
-Wymieniony płyn wspomagania
-Zregenerowany prawy wahacz
-Wymieniony kpl hamulców Tarcze+Klocki+Tłoczki i poprawienie lakieru na zaciskach
-Wymieniona prawa poduszka amortyzatora
-Wymiana tulei drążka kierowniczego
-Wymiana klocków tył
-Wymiana przegubów
-Wymiana łożysk
-Wygłuszenie drzwi i wnętrza
-Dołożone 4x elektryczne szyby
-Wymiana sprzęgła(Dwumasa z Passata kpl) razem ze skrzynią(BAA od 1.9TDI 1Z)
Do zrobienia:
-Próba obniżenia przodu chociaż o 4cm
-Dołożenie klimatronika(Albo od biedy klimy manual)
-W dalekiej przyszłości swap
-Ogarnięcie zawieszenia tylnego
No więc, audi zakupiłem 11/04/2018, jako zwykły najzwyklejszy wóz od zwykłego właściciela - generalnie w planach było sprawdzenie kilka 80-tek pod rząd w okolicy, ta była pierwsza i na tej się poszukiwania skończyły i to w momencie gdy poprzedni właściciel wjeżdżał na parking, na którym czekałem To była pierwsza 80-tka(Wśród tych co widziałem na drogach), która nie wydawała żadnych dźwięków, przez które mogłoby się skończyć wizytą u egzorcysty, lub co najwyżej u mechanika
W momencie zakupu było przejechane 327000 km i od tego czasu wymieniłem tłumik końcowy, reduktor lpg(I to co trzeba olej, filtry).
Są to aktualne zdjęcia z "lepszej" perspektywy, z drugiej strony drzwi i nadkole wymaga albo wizyty u takiego lakiernika, który zrobi tak żeby nie było różnicy, albo wymiany na takie same oryginalne z innej 80-tki.
Dokładnie średnio co kilka dni przechodzi proces odgruzowania typu czyszczenie, poprawki i zaprawki lakieru, wymiany uszkodzonych/zużytych/średnio działających części.
Niedługo może wrzucę filmik jak pracuje ten silnik
No to tak brzmi, gazu dodawałem płynnie żeby pierwszy tłumik nie brzęczał
YouTube Audi 80 2.0 ABT
@Edit
Zrobione:
-Kpl. układ wydechowy
-Wymieniony reduktor LPG
-Wymiana oleju na Motul 5w40+mann
-Wymiana rozrządu
-Wymiana gum stabilizatora
-Wymiana osłony przegubu
-Wymiana płynu hamulcowego
-Wymieniony płyn wspomagania
-Zregenerowany prawy wahacz
-Wymieniony kpl hamulców Tarcze+Klocki+Tłoczki i poprawienie lakieru na zaciskach
-Wymieniona prawa poduszka amortyzatora
-Wymiana tulei drążka kierowniczego
-Wymiana klocków tył
-Wymiana przegubów
-Wymiana łożysk
-Wygłuszenie drzwi i wnętrza
-Dołożone 4x elektryczne szyby
-Wymiana sprzęgła(Dwumasa z Passata kpl) razem ze skrzynią(BAA od 1.9TDI 1Z)
Do zrobienia:
-Próba obniżenia przodu chociaż o 4cm
-Dołożenie klimatronika(Albo od biedy klimy manual)
-W dalekiej przyszłości swap
-Ogarnięcie zawieszenia tylnego