[Audi 80 AVANT B4] 1,9 TDI 1 Z+ AUTOMAT
: 10 mar 2019, 19:41
Witam wszystkich miłośników Audi 80.
Jestem z wami na forum od 2016 r, a 2017 r jesienią zakupiłem moją wymarzoną Audi 80 AVANT. I w końcu przyszedł czas się pochwalić co udało się zrobić i jak upiększyć jeszcze bardziej swoje marzenie. proszę wyraźcie swą opinię, wiem że nie wszystkim się spodoba ale każde sugestie i rady a nawet krytykę przyjmę i rozważę
AUDI 80 Avant 1,9 TDI z 94 r z przebiegiem 416 tyś ostatni lift szeroka kieszeń
Wyposażenie całkiem bogate jak na te lata:
- el. szyby przód,
- el. i podgrzewane lusterka,
- Automat z systemem SPORT,
- Ręczna klimatyzacja - nie sprawna,
- przednie poduszki x2,
- ABS,
- Wspomaganie,
- grzane przednie fotele,
- tempomat,
- hak Westfalia,
Tu postaram się wszystko pokrótce opisać i przedstawić na fotkach co udało mi się zmajstrować
1. Moment zakupu jesień 2017 r Dolna Saksonia NIEMCY
2. Po pierwszym pół roku od zakupu intensywnie doczyszczałem samochód, bo dość długo stał u Niemaszka nie użytkowany ale troszkę pracy i zakup ori felg już poprawiły wygląd Audi . Oraz musiałem zająć się motorem bo po tym przebiegu był trochę zaniedbany i oto lista co zostało zrobione przy zetorku 1Z :
- regeneracja pompy wtryskowej,
- zmiana wtrysków z ori na z silnika AFN mocniejsze tgz 205 od kolegi z forum sylwek28,
- zmiana compa na mocniejszy program od Muniora pod wtryski i jest ok. 120 km może ciut więcej,
- olej + filtry + rozrząd + wszystkie paski,
- olej + filtr w skrzyni biegów,
- nowy zawór N75,
- łożyska przód i tył,
- przewody paliwowe pod autem w całości od baku po przód,
- wahacze przód,
- amortyzatory przód + tył,
3. Po roku użytkowanie i codziennych wieczorach na forum i zbierania gratów trafiłem na forumowicza jugo007 i tak zaczęła się grubsza przygoda z tym fantastycznym gościem i jego umiejętnościami MEGA ZAJEFAJNY GOŚĆ !!! oto kilka fotek po wizytach u niego
ZMIANY:
- hamulce przód GIRLING G60 dwutłoki - pełna regeneracja plus tarcze i klocki ATE+TRW,
- regeneracja zacisków tył + nowe tarcze oraz klocki oczywiście ATE +TRW
- nowy płyn hamulcowy,
- montaż tylnych szyb elektrycznych + boczki bez dziur po korbach,
- montaż AC/BC,
- aluminiowe ringi zegarów,
- montaż pełnego drewna,
- montaż kierownicy S line - trójramiennej,
- pełen climatronic wraz z regeneracją klap w nagrzewnicy + nowa nagrzewnica + płyn,
- chłodnica klimy nowa NISSENS,
- dodatkowe chłodzenie wspomagania jak w V6,
- nowe gumy na maglownicy,
- umycie mega zabrudzonego intelcoolera, świeży oddech !!!!,
- dodatkowe zegary,
- zderzak od wersji competition z pełnym oświetleniem plus spryski od S2 z całą instalacją,
- płyta pod silnikiem od S2 ze względu zmianę zderzaka oraz płyta pod skrzynie biegów do kompletu,
- felgi 16 cali z wersji competition - 4 szt. na zimówce + 5 sztuka na zapas ,
- NOWE lampy soczewkowe przód,
- blenda na tył z Audi B3,
A teraz kilka fotek podczas prac
4. I ostatni etap prac to kosmetyka w środku oraz długo szukany zderzak tył competition
- pełna skóra w środku, przód kubełki oczywiście grzane, tył z podłokietnikiem i tunelem na narty,
- siatka zwijana za tylną kanapą oddzielająca część bagażową,
- drewniana gałka zmiany biegów,
- zderzak tył od wersji sedan competition,
- tylne boczki obszyte skórą, przednie jeszcze nie ale w trakcie przymiarek ,
- radio audi DELTA Z WEJŚCIEM NA ZMIENIARKĘ oraz dorobione wejście AUX na mp3.
5. A teraz plany na przyszłość, to co w głowie się rodzi a jest tego taki ogrom, że na bieżąco będę uzupełniał listę
- Nowy sufit bo stary opadł standard w Audi - done
- Kompletny zawias mam tu na myśli wszystkie elementy metalowo-gumowe + amory jakieś ciut lepsze od ori - done
- Obniżenie zawieszenia tylko sprężyny dla wyglądu - done
- Felgi 8J/R17 BOLERO - ciężki temat - done
- Pełna konserwacja spodu - w trakcie przygotowań
- lotka na tylnej klapie - zakupiona! jeszcze malowanko i montaż!
- podłokietnik przód skóra - zakupiony! jeszcze montaż!
- Nowy lakier - do rozważenia czy całość czy tam gdzie potrzeba
- Remont skrzyni i sprzęgła bo w końcu jest ponad 400 tyś na blacie i czasem nie domaga - done
- Montaż QUATTRO ambitnie ale może kiedyś się ziści.
- Nie planowane ale założone kute wahacze na przód - done
I na chwilę obecną to tyle
Jestem z wami na forum od 2016 r, a 2017 r jesienią zakupiłem moją wymarzoną Audi 80 AVANT. I w końcu przyszedł czas się pochwalić co udało się zrobić i jak upiększyć jeszcze bardziej swoje marzenie. proszę wyraźcie swą opinię, wiem że nie wszystkim się spodoba ale każde sugestie i rady a nawet krytykę przyjmę i rozważę
AUDI 80 Avant 1,9 TDI z 94 r z przebiegiem 416 tyś ostatni lift szeroka kieszeń
Wyposażenie całkiem bogate jak na te lata:
- el. szyby przód,
- el. i podgrzewane lusterka,
- Automat z systemem SPORT,
- Ręczna klimatyzacja - nie sprawna,
- przednie poduszki x2,
- ABS,
- Wspomaganie,
- grzane przednie fotele,
- tempomat,
- hak Westfalia,
Tu postaram się wszystko pokrótce opisać i przedstawić na fotkach co udało mi się zmajstrować
1. Moment zakupu jesień 2017 r Dolna Saksonia NIEMCY
2. Po pierwszym pół roku od zakupu intensywnie doczyszczałem samochód, bo dość długo stał u Niemaszka nie użytkowany ale troszkę pracy i zakup ori felg już poprawiły wygląd Audi . Oraz musiałem zająć się motorem bo po tym przebiegu był trochę zaniedbany i oto lista co zostało zrobione przy zetorku 1Z :
- regeneracja pompy wtryskowej,
- zmiana wtrysków z ori na z silnika AFN mocniejsze tgz 205 od kolegi z forum sylwek28,
- zmiana compa na mocniejszy program od Muniora pod wtryski i jest ok. 120 km może ciut więcej,
- olej + filtry + rozrząd + wszystkie paski,
- olej + filtr w skrzyni biegów,
- nowy zawór N75,
- łożyska przód i tył,
- przewody paliwowe pod autem w całości od baku po przód,
- wahacze przód,
- amortyzatory przód + tył,
3. Po roku użytkowanie i codziennych wieczorach na forum i zbierania gratów trafiłem na forumowicza jugo007 i tak zaczęła się grubsza przygoda z tym fantastycznym gościem i jego umiejętnościami MEGA ZAJEFAJNY GOŚĆ !!! oto kilka fotek po wizytach u niego
ZMIANY:
- hamulce przód GIRLING G60 dwutłoki - pełna regeneracja plus tarcze i klocki ATE+TRW,
- regeneracja zacisków tył + nowe tarcze oraz klocki oczywiście ATE +TRW
- nowy płyn hamulcowy,
- montaż tylnych szyb elektrycznych + boczki bez dziur po korbach,
- montaż AC/BC,
- aluminiowe ringi zegarów,
- montaż pełnego drewna,
- montaż kierownicy S line - trójramiennej,
- pełen climatronic wraz z regeneracją klap w nagrzewnicy + nowa nagrzewnica + płyn,
- chłodnica klimy nowa NISSENS,
- dodatkowe chłodzenie wspomagania jak w V6,
- nowe gumy na maglownicy,
- umycie mega zabrudzonego intelcoolera, świeży oddech !!!!,
- dodatkowe zegary,
- zderzak od wersji competition z pełnym oświetleniem plus spryski od S2 z całą instalacją,
- płyta pod silnikiem od S2 ze względu zmianę zderzaka oraz płyta pod skrzynie biegów do kompletu,
- felgi 16 cali z wersji competition - 4 szt. na zimówce + 5 sztuka na zapas ,
- NOWE lampy soczewkowe przód,
- blenda na tył z Audi B3,
A teraz kilka fotek podczas prac
4. I ostatni etap prac to kosmetyka w środku oraz długo szukany zderzak tył competition
- pełna skóra w środku, przód kubełki oczywiście grzane, tył z podłokietnikiem i tunelem na narty,
- siatka zwijana za tylną kanapą oddzielająca część bagażową,
- drewniana gałka zmiany biegów,
- zderzak tył od wersji sedan competition,
- tylne boczki obszyte skórą, przednie jeszcze nie ale w trakcie przymiarek ,
- radio audi DELTA Z WEJŚCIEM NA ZMIENIARKĘ oraz dorobione wejście AUX na mp3.
5. A teraz plany na przyszłość, to co w głowie się rodzi a jest tego taki ogrom, że na bieżąco będę uzupełniał listę
- Nowy sufit bo stary opadł standard w Audi - done
- Kompletny zawias mam tu na myśli wszystkie elementy metalowo-gumowe + amory jakieś ciut lepsze od ori - done
- Obniżenie zawieszenia tylko sprężyny dla wyglądu - done
- Felgi 8J/R17 BOLERO - ciężki temat - done
- Pełna konserwacja spodu - w trakcie przygotowań
- lotka na tylnej klapie - zakupiona! jeszcze malowanko i montaż!
- podłokietnik przód skóra - zakupiony! jeszcze montaż!
- Nowy lakier - do rozważenia czy całość czy tam gdzie potrzeba
- Remont skrzyni i sprzęgła bo w końcu jest ponad 400 tyś na blacie i czasem nie domaga - done
- Montaż QUATTRO ambitnie ale może kiedyś się ziści.
- Nie planowane ale założone kute wahacze na przód - done
I na chwilę obecną to tyle