Audi 80 2.6 V6 -ABC
: 23 maja 2019, 17:34
Witam Wszystkich forumowiczów
Nazywam się Piotrek , mam 20 lat i chciałbym wam przedstawić mój nowy nabytek , który mam od tygodnia Jest nim Audi 80 B4 94' 2.6 V6 o oznaczeniu ABC
Audi nabyłem drogą zamiany . Zamieniłem A4 B5 1.9TDI 110+ na własnie ten egzemplarz.
Po Autko jechalem aż za Ostródę . Na dzień dzisiejszy Audi ma problem z odpalaniem , co się z tym wiążę byłem zmuszony ją holować 230 km do domu . Na szczęscie szczęsliwe i w jednym kawałku , ale bez przygód się nie obyło haha
Audi jest można powiedzieć skrzywdzona poprzez poprzednich włascicieli ( nie mam na mysli tutaj chłopaka z którym się zamieniłem , lecz jeszcze wczesniejszych) . Pogratulować im tylko pomyślowości , odwagi , głupoty...
W Aucie wszędzie zaglądał tzw " Janusz" z " Mirkiem" ( bez obrazy dla osób o tym imieniu ) .
Wszędzie jest izolacja , prowizorka , brak śrub .
Zresztą sami zobaczcie ...
kolejna bujna wyobraźnia , nowy patent poprzednich mechaników
Te foto są z pierwszej przejażdżki o własnych siłach . Poprawiony kabel od 2 cylindra , odpaliła na 6 garów
A tutaj świece które ponoć były " zmieniane"
Co do elektryki to kable były dosłownie wszędzie cięte , skręcane , izolowane a w niektórych przypadkach i bez izolacji...
Ręce opadają...
Kable zapłonowe izolowane .. pali na 5 garów , jesli juz odpali..
Jeden kabel na luzno włozony .
Nie wiem czy się smiać czy płakać. Jedyny plus to blachy
Do tej pory zrobiłem ciśnienie paliwa , czyszczenie baku , pompy paliwowej , szyberdach.
Zostało do wymiany - wszystko.. :
- Kable zapłonowe
- moduł zapłonu
-ecu
-usunięcie błedów
-ogarnięcie elektryki
-usunięcie prowizorki po "mechanikach"
-airbox ( był łatany nieudolnie )
-Fotele do obszycia i ogarnięcia mocowania tylnej kanapy ( stołki od a6c5 ele )
-stacyjka..
Narazie tylko to mi przychodzi do głowy Mam nadzieje ,że cos z tego wyjdzie , Pozdrawiam
Nazywam się Piotrek , mam 20 lat i chciałbym wam przedstawić mój nowy nabytek , który mam od tygodnia Jest nim Audi 80 B4 94' 2.6 V6 o oznaczeniu ABC
Audi nabyłem drogą zamiany . Zamieniłem A4 B5 1.9TDI 110+ na własnie ten egzemplarz.
Po Autko jechalem aż za Ostródę . Na dzień dzisiejszy Audi ma problem z odpalaniem , co się z tym wiążę byłem zmuszony ją holować 230 km do domu . Na szczęscie szczęsliwe i w jednym kawałku , ale bez przygód się nie obyło haha
Audi jest można powiedzieć skrzywdzona poprzez poprzednich włascicieli ( nie mam na mysli tutaj chłopaka z którym się zamieniłem , lecz jeszcze wczesniejszych) . Pogratulować im tylko pomyślowości , odwagi , głupoty...
W Aucie wszędzie zaglądał tzw " Janusz" z " Mirkiem" ( bez obrazy dla osób o tym imieniu ) .
Wszędzie jest izolacja , prowizorka , brak śrub .
Zresztą sami zobaczcie ...
kolejna bujna wyobraźnia , nowy patent poprzednich mechaników
Te foto są z pierwszej przejażdżki o własnych siłach . Poprawiony kabel od 2 cylindra , odpaliła na 6 garów
A tutaj świece które ponoć były " zmieniane"
Co do elektryki to kable były dosłownie wszędzie cięte , skręcane , izolowane a w niektórych przypadkach i bez izolacji...
Ręce opadają...
Kable zapłonowe izolowane .. pali na 5 garów , jesli juz odpali..
Jeden kabel na luzno włozony .
Nie wiem czy się smiać czy płakać. Jedyny plus to blachy
Do tej pory zrobiłem ciśnienie paliwa , czyszczenie baku , pompy paliwowej , szyberdach.
Zostało do wymiany - wszystko.. :
- Kable zapłonowe
- moduł zapłonu
-ecu
-usunięcie błedów
-ogarnięcie elektryki
-usunięcie prowizorki po "mechanikach"
-airbox ( był łatany nieudolnie )
-Fotele do obszycia i ogarnięcia mocowania tylnej kanapy ( stołki od a6c5 ele )
-stacyjka..
Narazie tylko to mi przychodzi do głowy Mam nadzieje ,że cos z tego wyjdzie , Pozdrawiam