Smerfetka by Johny
: 06 mar 2020, 04:28
Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
To i ja pokaze swoje Smerfne B4 z 93r.
Kupione za śmieszne pieniądze od bacy z miejscowosci Czerwienne Górne. Z lewej strony drzwi kierowcy oraz tylny blotnik był uszkodzony ,pomalowane tylne lampy czerwonym sprayem oraz zderzak fake rs2 . Auto nie odpalało na benzynie bo pompa paliwa byla zle podlaczona i tylko bylo na gazie . Auto kupione bez przegladu i na kończacej sie waznosci lpg . Powrót ok 700 km w jedna strone na kołach(tak wiem bardzo nie rozważnie,dojechalo bez problemu).Oczywiscie po drodze zgubiony kierunek z lewej strony.Auto mialo byc projektem auta na weekendy ,ale jak to w życiu bywa szybko sie zmienilo, zostało daily. Naprawa auta do stanu gdzie moglem wyjechac z garazu na stacje diagnostyczna trwalo ok 4-6 miesiecy .Później to juz moje wyimaginowane pomysly i zbyt duzo $$$ . Auto kupione 28.12.2018.
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- welurowa tapicerka (podsufitka z skaju)
Moje mody:
- Centralny zamek z pilota
- Radio Nagłośnienie
- Odświeżona tylna półka
- Dodatkowe zegary
- Nowe lampy przod
- Tylne lampy oczyszczone z lakieru
- Alufelgi 17"Postert
- Przedni zderzak zmieniony na oryginalny b4 +halogeny z kierunkami
- Pompa paliwa zewnetrzna Bosch 044
- Lotka tył
- Siedzenia kubełkowe z cupe
- Listwy zderzaka przedniego z wersji V6 pod kierunki
- Wygładzona przepustnica od srodka
- Boczki drzwi ze skóry
- Głosniki P+T oraz radio
-Kierownica A4B5 S-Line
-Dolożone elektryczne szyby (kit dla samochodów na korbotronik)
Moze nie wyglada tak fajnie jak ori ale dziala.
-Pomalowana Raprorem kolor 5010 ral z dodatkiem klaru tak by fura nie byla matowa tylko sie błyszczala
-Wydech koncowy Ulter Sport
Naprawy:
- Przednie sanki plus tuleje wachacza
- Amortyzatory przód + łożyska macphersona
- Tuleje tylnej belki
- Zadbanie o silnik (remont jesnostki na częściach tylko OEM chodzi jak z fabryki)
- Nowy parownik lpg
- Kompletacja wnetrza calego boczki siedzenia , przyciski
- Nagrzewnica +nowa wiązka pod deska (stara byla grzebana nieudolnie przez poprzedniego własciciela
- Naprawa blotnika tył
- Konserwacja spodu
- Wymiana zbiornika paliwa oraz LPG
Plany na najbliższy czas.
-drewniana gałka zmiany biegów
-obnizyć leciutko
-przyciemnic szyby i lampy tył
-klima
Powyzej zostawiam linki do 4/6moich filmikow ktore robilem ze zdjeć przy naprawach smerfetki.
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
To i ja pokaze swoje Smerfne B4 z 93r.
Kupione za śmieszne pieniądze od bacy z miejscowosci Czerwienne Górne. Z lewej strony drzwi kierowcy oraz tylny blotnik był uszkodzony ,pomalowane tylne lampy czerwonym sprayem oraz zderzak fake rs2 . Auto nie odpalało na benzynie bo pompa paliwa byla zle podlaczona i tylko bylo na gazie . Auto kupione bez przegladu i na kończacej sie waznosci lpg . Powrót ok 700 km w jedna strone na kołach(tak wiem bardzo nie rozważnie,dojechalo bez problemu).Oczywiscie po drodze zgubiony kierunek z lewej strony.Auto mialo byc projektem auta na weekendy ,ale jak to w życiu bywa szybko sie zmienilo, zostało daily. Naprawa auta do stanu gdzie moglem wyjechac z garazu na stacje diagnostyczna trwalo ok 4-6 miesiecy .Później to juz moje wyimaginowane pomysly i zbyt duzo $$$ . Auto kupione 28.12.2018.
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- welurowa tapicerka (podsufitka z skaju)
Moje mody:
- Centralny zamek z pilota
- Radio Nagłośnienie
- Odświeżona tylna półka
- Dodatkowe zegary
- Nowe lampy przod
- Tylne lampy oczyszczone z lakieru
- Alufelgi 17"Postert
- Przedni zderzak zmieniony na oryginalny b4 +halogeny z kierunkami
- Pompa paliwa zewnetrzna Bosch 044
- Lotka tył
- Siedzenia kubełkowe z cupe
- Listwy zderzaka przedniego z wersji V6 pod kierunki
- Wygładzona przepustnica od srodka
- Boczki drzwi ze skóry
- Głosniki P+T oraz radio
-Kierownica A4B5 S-Line
-Dolożone elektryczne szyby (kit dla samochodów na korbotronik)
Moze nie wyglada tak fajnie jak ori ale dziala.
-Pomalowana Raprorem kolor 5010 ral z dodatkiem klaru tak by fura nie byla matowa tylko sie błyszczala
-Wydech koncowy Ulter Sport
Naprawy:
- Przednie sanki plus tuleje wachacza
- Amortyzatory przód + łożyska macphersona
- Tuleje tylnej belki
- Zadbanie o silnik (remont jesnostki na częściach tylko OEM chodzi jak z fabryki)
- Nowy parownik lpg
- Kompletacja wnetrza calego boczki siedzenia , przyciski
- Nagrzewnica +nowa wiązka pod deska (stara byla grzebana nieudolnie przez poprzedniego własciciela
- Naprawa blotnika tył
- Konserwacja spodu
- Wymiana zbiornika paliwa oraz LPG
Plany na najbliższy czas.
-drewniana gałka zmiany biegów
-obnizyć leciutko
-przyciemnic szyby i lampy tył
-klima
Powyzej zostawiam linki do 4/6moich filmikow ktore robilem ze zdjeć przy naprawach smerfetki.