Strona 1 z 1

Moje audi 80 b4 Kuśmier

: 10 mar 2020, 21:27
autor: Kuśmier89
Obrazek

Witam jestem nowy na forum, chciałbym przedstawić mój nabytek z przed kilku miesięcy czyli b4 1z z 93 roku. Auto zostało zakupione jako drugie lecz chyba dzięki wiedzy i zajawce jaką złapałem na tym forum furka zostanie na dłużej kwadr

Do tej pory zrobiłem: felgi borbet a, wymiana kierunków na pomarańczowe, lekkie ogarnięcie lakieru, wymiana licznika ( niestety tylko na big Bena ale sprawnego), naprawa oświetlenia w suficie i pokrętłach nawiewu, wybranie foteli, naprawa szyberdachu i centralnego zamka . No i wiadomo olej, filtry i kilka drobnych napraw wokół silnika
W planach mam wymianę podsufitki, boczków drzwi, obniżenie zawieszenia i na ta chwilę na tym chciałbym się skupić.

Obrazek


Obrazek

Re: Moje audi 80 b4 Kuśmier

: 12 maja 2020, 21:34
autor: Kuśmier89
W wolnej chwili zabrałem się za pierdółki typu poprawa materiału na boczkach, obrotek, czujniki parkowania, wymiana płynu do wspomagania bo sączył przez śrube z węża idącego do pompy. Zalałem febi zielony dałem nowe podkładki ale nadal delikatnie się tam poci (jaki polecacie zalać tam płyn? skoro podobno oryginał nie dostępny, bo febi wydaje mi się bardzo rzadki)

Re: Moje audi 80 b4 Kuśmier

: 17 maja 2020, 03:01
autor: Doc
Super zdjęcia naprawdę i lekkie rezanie, naprawy, zmiany. :)

Re: Moje audi 80 b4 Kuśmier

: 19 maja 2020, 11:59
autor: Luka82
Witam nowego szczęśliwca hura_
Bardzo ładny stan masz tej niuni <spoko>
Trzymaj tak dalej i będzie miodzio egzemplarz
Powodzenia w dalszych pracach :-D

Re: Moje audi 80 b4 Kuśmier

: 09 cze 2020, 13:00
autor: Kuśmier89
Dzięki Panowie, miło usłyszeć że pracę idą w dobrym kierunku ;-) uporałem się już z wyciekiem z pod węża idącego do pompy wspomagania ale musiałem dokupić na szrocie śrubę drążoną bo starą za mocno dokręciłem i pękła ( udało się wydobyć złamany gwint z pompy). Wymieniłem płyn chłodniczy bo kiedyś dolałem trochę niebieskiego do różowego i słabo to wyglądało. Niestety teraz wystąpił problem z ładowaniem, czasem pojawia się migająca ikona akumulatora i idąc opiniami z forum podejrzewam regulator napięcia który postaram się w najbliższym czasie wymienić. Gdzieś obiło mi się że można to zrobić bez demontażu alternatora normalnie z góry, demontując obudowę filtra powietrza i kilka węży ?? Jeśli macie jakieś sugestie co i jak będę wdzięczny za pomoc