[Audi 80 B4] 2x Sedan i Avant ALL TDI
: 22 kwie 2023, 22:22
Witam
Przedstawiam nasze 3 80tki
1. Sedan 1994r. LY7T
Mój sedan, kupiony ok. 7 lat temu.
Silnik 1Z na Boschu bez żadnych modów.
Dzielnie służy jako daily, ale czasem wpadam na zloty
Z wyposażenia
4x El szyby
Podłokietnik dołożony z 100 C4 razem z oparciem
Fotel pasażera z regulacja wysokości, zmienione tylko same siedzisko
Skórzana kierownica
Reszta seria
Z takich rzeczy, które chciałbym dołożyć to
Trójramienna kiera
Ringi na zegary
Dodatkowe zegary w tunel
Deska poliftowa z boczkami
Półkubełki albo skórzane Recaro z A4B5
Z zewnątrz
Początkowo auto stało na 15-sto calowych borbetach A tu na zimówkach Na tą chwile założone mam 17-stki Borbet RST18 na oponie 225/45/17 Oryginalnie dołożona lotka Zendera ze światłem stopu Silnik 1Z na Boschu tak jak wcześniej wspomniałem
Nic nie modzone
Muszę tylko ogarnąć od czego może się zbierać nagar w zbiorniczku płynu chłodniczego
Płukałem cały układ, zmieniałem zbiorniczek, wymieniłem chłodniczkę oleju i narazie spokój
Zastosowałem taki patent z filtrem paliwa od malucha, od zbiorniczka płynu Jeszcze coś tam się zbiera w tym filterku ale nie wiem od czego to może być
Jak ktoś miał taki sam przypadek jak ja może się podzielić rozwikłaniem problemu
2. Sedan Taty
Zielony sedan LZ6P 1Z na Pierburgu 1992r.
Nie mam aktualnych zdjęć
3. Avant za 1000zł!
Srebrny Avant 1995r. LY7T też 1Z na Pierburgu z klimatyzacją! Z wyposażenia
4x el szyby
W niedługim czasie podłokietnik
Klimatyzacja
Reszta seria
Z rzeczy, które chciałbym dołożyć oraz syn
Dodatkowe zegary w tunel
Ringi na zegary
Trójramienna kiera
Poliftowa deska z boczkami
Tak wyglądał w dzień zakupu Z zewnątrz nic specjalnego ale chcielibyśmy
Zmienić przedni zderzak bo narazie jest połatany
Dołożyć lotkę na klapę
W niedługim czasie będziemy malować tylny zderzak
No i pousuwać wgniotki, ryski i burchelki
Na dzień dzisiejszy wygląda tak jak na 1 zdjęciu
Dziękuję za uwagę
Przedstawiam nasze 3 80tki
1. Sedan 1994r. LY7T
Mój sedan, kupiony ok. 7 lat temu.
Silnik 1Z na Boschu bez żadnych modów.
Dzielnie służy jako daily, ale czasem wpadam na zloty
Z wyposażenia
4x El szyby
Podłokietnik dołożony z 100 C4 razem z oparciem
Fotel pasażera z regulacja wysokości, zmienione tylko same siedzisko
Skórzana kierownica
Reszta seria
Z takich rzeczy, które chciałbym dołożyć to
Trójramienna kiera
Ringi na zegary
Dodatkowe zegary w tunel
Deska poliftowa z boczkami
Półkubełki albo skórzane Recaro z A4B5
Z zewnątrz
Początkowo auto stało na 15-sto calowych borbetach A tu na zimówkach Na tą chwile założone mam 17-stki Borbet RST18 na oponie 225/45/17 Oryginalnie dołożona lotka Zendera ze światłem stopu Silnik 1Z na Boschu tak jak wcześniej wspomniałem
Nic nie modzone
Muszę tylko ogarnąć od czego może się zbierać nagar w zbiorniczku płynu chłodniczego
Płukałem cały układ, zmieniałem zbiorniczek, wymieniłem chłodniczkę oleju i narazie spokój
Zastosowałem taki patent z filtrem paliwa od malucha, od zbiorniczka płynu Jeszcze coś tam się zbiera w tym filterku ale nie wiem od czego to może być
Jak ktoś miał taki sam przypadek jak ja może się podzielić rozwikłaniem problemu
2. Sedan Taty
Zielony sedan LZ6P 1Z na Pierburgu 1992r.
Nie mam aktualnych zdjęć
3. Avant za 1000zł!
Srebrny Avant 1995r. LY7T też 1Z na Pierburgu z klimatyzacją! Z wyposażenia
4x el szyby
W niedługim czasie podłokietnik
Klimatyzacja
Reszta seria
Z rzeczy, które chciałbym dołożyć oraz syn
Dodatkowe zegary w tunel
Ringi na zegary
Trójramienna kiera
Poliftowa deska z boczkami
Tak wyglądał w dzień zakupu Z zewnątrz nic specjalnego ale chcielibyśmy
Zmienić przedni zderzak bo narazie jest połatany
Dołożyć lotkę na klapę
W niedługim czasie będziemy malować tylny zderzak
No i pousuwać wgniotki, ryski i burchelki
Na dzień dzisiejszy wygląda tak jak na 1 zdjęciu
Dziękuję za uwagę