[Moje Audi 80 B4 sedan + nowe rezanie, nowa felga str. 1]
: 06 lut 2008, 10:16
				
				Witam chciałbym przedstawić Wam moją Audiczkę. 
Audi 80 B4 2.0 sedan, rocznik 1993, kolor bordowy, sprowadzona w 2007 roku z Niemiec m. Mullheim z przebiegiem 193000 km. Zupełny golas. Cena zakupu 8800 + wszelkie opłaty = 13700 zł.
 
 Stan wyposażenia po sprowadzeniu:
 
 elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
 
 elektryczny szyberdach
 
 welurowa tapicerka
 
 alufelgi 15” ori
 
 elektrycznie regulowana wysokość świateł
 
 ABS
 
 wspomaganie kierownicy
Galeria zdjęć:
[/URL  [URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/902cc33fa2de0443.html]
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 ![Obrazek]()
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ![Obrazek]()
Po zarejestrowaniu wymieniłem filtry, paski, płyny. Samochód w stanie idealnym nadwozia jak i podwozia oraz jednostka napędowa w stanie idealnym, nie było się do czego przyczepić.
Instalacja alarmu: :shock:
 
 
 ![Obrazek]()
Zmiana sprzęgiełka: :shock:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ![Obrazek]()
Zakładanie ringów na zegary: :shock:
 
 
 
 
 
 
 ![Obrazek]()
Ocynkowanie obudowy wiatraków: :shock: (czasami gnije blacha obudowy od strony chłodnicy)
 
 
 ![Obrazek]()
Potem przyszedł czas na uzupełnianie wyposażenia, między innymi zmieniło się:
 
 oponki 195/60/15 na 205/60/15 Vredestein
 
 ringi na zegary aluminiowe
 
 ringi na pokrętła sterowaniem nawiewu
 
 dodatkowe zegary w tunel środkowy
 
 skórzana kierownica z Audi s2
 
 boczki drzwi w skórze (czarna)
 
 nowe kierunki Depo
 
 osłony słupków w skórze (czarna)
 
 zaciski jedno tłoczkowe regenerowane i proszkowo malowane (czerwone)
 
 tarcze przód brembo nawiercane wentylowane
 
 tarcze tył brembo nawiercane
 
 elektryczne szyby 
 
 radio CD LG 4x50 watt Mos-fet Xdss BBS TBB 3D
 
 głośniki w półkę 2 x 22cm x200 watt Silver Bass + pólka tył 2 x 300 watt     niskotonowe Alphard (na razie bez wzmacniacza 
 
 głośniki w boczki tylnych drzwi 2 x 16cm x 200 watt 3 drożne 
 
 przednia maska od środka malowana pod kolor i polerowana na wysoki połysk
 
 wymiana sprzęgła na sprzęgło Luk
 
 zmiana tapicerki drzwiowej na tapicerkę z parapetami (kol. czarny)
 
 układ wydechowy przelotowy z kwasówki 2,5”
 
 auto alarm + centralny zamek
 
 układ dolotowy aluminiowy 50 mm + filtr stożkowy K&N
 
 ocynkowanie obudowy wiatraków + ocynk na kolektor ssący
 
 tempomat
 
 AC/BC + manetka
 
 Dwururka kwa-sówka z Golfa III vr6 w miejsce ori końcówki 
 
 Lampy s2, rs2 soczewkowe
 
 Halogeny ori w zderzak
 
 Kierunki białe w zderzak
Zmiana kierownicy + dodatkowe zegary:
 
  
  
  ![Obrazek]()
W najbliższych planach do wykonania:
 
 halogeny z kierunkami w zderzak  
 zrobione
 
 jakaś lepsza felga, może Borbet  
 zrobione
 
 skórzane fotele
 
 lusterka pod kolor nadwozia
 
 zderzak przedni s2
 
 lampy soczewkowe  
 zrobione
 
 i wiele innych  :mrgreen: 
Galeria zdjęć: poglądowe
(jak tylko zrobię sesyjkę wrzucę galerię zdjęć)
 
 
 
 ![Obrazek]()
 
<ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>
Witam po dłuższej nieobecności <ok> rezałem <ok> <ok> <ok>
Po ogarnięciu tematu doszły nowe graty już zrezane <ok> :
:idea: Na początek doszedł komputer AC/BC full opcja + manetka sterująca <ok>
 
   ![Obrazek]()
:idea: Potem dołożone zostało nagłośnienie w tylną półkę 2 x 300 watt głośnik nisko tonowy Alphard na razie bez wzmacniacza. Pełne okablowanie nagłośnienia = radio
 wzmacniacz  
 głośniki pólka przód  
 głośniki 3 drożne tylne drzwi + wysoko tonowe tylne drzwi  
 głośniki niskotonowe tylna pólka.
 
  
  ![Obrazek]()
:idea: Następnie zmiany dotknęły wyglądu zewnętrznego i dźwięku wydechu i ty doszła dwururka
  końcówka wydechu kwasoodporna z golfa III vr6
 
  
  ![Obrazek]()
:idea: Dalej wizualnie poprawiono wygląd i charakter maski i w miejsce oryginalnego grilla trafił grill czarny mat typu żaluzja skośna
 
  
   ![Obrazek]()
:idea: Kolejne rezanie nie obeszło się w czasie i został dołożony pełen tempomat z V-ki. Manetka + sterownik + wiązka + Gruszka <ok> <ok> <ok>
(zdjęcia wkrótce)
:idea: Następnym rezaniem zostało dotknięte wnętrze auta a mianowicie full zmiana podświetlenia na wyrazisty czerwony. Licznik + włączniki + zapalniczka w tunelu
 ![Obrazek]()
:idea: Po pewnym czasie przyszedł czas na zaciski i tarcze wentylowane. Zaciski malowane proszkowo i utwardzane w wysokiej temperaturze żeby lakierek nie schodził.
  
  
   ![Obrazek]()
na tym nie koniec .... już wkrótce :idea:
Witam jak już wspominałem doleciała felga 7 X 15 4/100 AR VIII ET34 SILBER HORN POLIERT.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Troszkę problemów przysporzył zacisk ale delikatne pod szlifowanie rantu zacisku dało idealny efekt. Zacisk zmieścił się na grubość kartki papieru :mrgreen:
Efekt końcowy jeszcze przed spolerowaniem rantów i założeniem dekli <ok>
 ![Obrazek]()
 ![Obrazek]()
do tego zestawu dojdą w przyszłym roku oponki na niskim profilu i doleci zawias aby wszystko dobrze zgrało się z podłożem :mrgreen: <ok>
Alusy na zimę po pomalowaniu <ok>
 ![Obrazek]()
Witam. Nowe mody:
 
 zmiana lamp przednich na soczewki s2, rs2 + doleci HID 5000k pod H1
 
 ori halogeny w zderzak
 
 białe kierunki w zderzak
 
 ori maskownice
 
 wywalona kieszeń w konsoli i montaż przełącznika pod halogeny
 
 zmiana felg na ori dziesięcioramienne w czarnym macie + zestaw opon zimowych 
 
 
 
 
 
 ![Obrazek]()
			Audi 80 B4 2.0 sedan, rocznik 1993, kolor bordowy, sprowadzona w 2007 roku z Niemiec m. Mullheim z przebiegiem 193000 km. Zupełny golas. Cena zakupu 8800 + wszelkie opłaty = 13700 zł.
Galeria zdjęć:
[/URL  [URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/902cc33fa2de0443.html]
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Po zarejestrowaniu wymieniłem filtry, paski, płyny. Samochód w stanie idealnym nadwozia jak i podwozia oraz jednostka napędowa w stanie idealnym, nie było się do czego przyczepić.
Instalacja alarmu: :shock:
 
 
Zmiana sprzęgiełka: :shock:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zakładanie ringów na zegary: :shock:
 
 
 
 
 
 
Ocynkowanie obudowy wiatraków: :shock: (czasami gnije blacha obudowy od strony chłodnicy)
 
 
Potem przyszedł czas na uzupełnianie wyposażenia, między innymi zmieniło się:
Zmiana kierownicy + dodatkowe zegary:
  
  
  
W najbliższych planach do wykonania:
Galeria zdjęć: poglądowe
(jak tylko zrobię sesyjkę wrzucę galerię zdjęć)
 
 
 
<ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>
Witam po dłuższej nieobecności <ok> rezałem <ok> <ok> <ok>
Po ogarnięciu tematu doszły nowe graty już zrezane <ok> :
:idea: Na początek doszedł komputer AC/BC full opcja + manetka sterująca <ok>
   
:idea: Potem dołożone zostało nagłośnienie w tylną półkę 2 x 300 watt głośnik nisko tonowy Alphard na razie bez wzmacniacza. Pełne okablowanie nagłośnienia = radio
  
  
:idea: Następnie zmiany dotknęły wyglądu zewnętrznego i dźwięku wydechu i ty doszła dwururka
  
:idea: Dalej wizualnie poprawiono wygląd i charakter maski i w miejsce oryginalnego grilla trafił grill czarny mat typu żaluzja skośna
  
:idea: Kolejne rezanie nie obeszło się w czasie i został dołożony pełen tempomat z V-ki. Manetka + sterownik + wiązka + Gruszka <ok> <ok> <ok>
(zdjęcia wkrótce)
:idea: Następnym rezaniem zostało dotknięte wnętrze auta a mianowicie full zmiana podświetlenia na wyrazisty czerwony. Licznik + włączniki + zapalniczka w tunelu

:idea: Po pewnym czasie przyszedł czas na zaciski i tarcze wentylowane. Zaciski malowane proszkowo i utwardzane w wysokiej temperaturze żeby lakierek nie schodził.
  
na tym nie koniec .... już wkrótce :idea:
Witam jak już wspominałem doleciała felga 7 X 15 4/100 AR VIII ET34 SILBER HORN POLIERT.


Troszkę problemów przysporzył zacisk ale delikatne pod szlifowanie rantu zacisku dało idealny efekt. Zacisk zmieścił się na grubość kartki papieru :mrgreen:
Efekt końcowy jeszcze przed spolerowaniem rantów i założeniem dekli <ok>


do tego zestawu dojdą w przyszłym roku oponki na niskim profilu i doleci zawias aby wszystko dobrze zgrało się z podłożem :mrgreen: <ok>
Alusy na zimę po pomalowaniu <ok>

Witam. Nowe mody:
 
 
 
 
 