Strona 1 z 8

[B4Q COMPETITION] by CHMIEL25 - Doprowadzanie do serii:)

: 10 lis 2009, 17:57
autor: chmiel25
Witam
Chciałbym zaprezentować na forum mój w miare nowy nabytek którego zdobyłem w sumie dzieki kilku tutaj osobą, a jest to
AUDI 80 COMPETITION

Auta te szły tylko z silnikiem 2.0 16v typ: ACE.

Podstawowe dane techniczne:
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 140 (103) / 5800,
Moment [Nm przy obr/ min] 181 / 4500
0-100 km/h 9.8
Prędkość maksymalna [km/h] 206

Wyposażenie:
-klimatyzacja <mikolaj>
-napęd quattro z blokadą mostu,
-podgrzewane spryskiwacze szyb i zamki drzwi,
-halogeny,
-wspomaganie,
-centralny + alarm,
-antena radia w szybie,
-el. regulacja świateł,
-fotele kubełkowe pokryte satyną z napisem quattro
-poduszka powietrzna kierowcy
-4 x elektryczne szyby
-elektryczne lusterka + podgrzewanie
-5 x ori felgi competition

Audi zakupilem dosc przypadkowo po roztaniu z miom Avantem TDI Q
Obrazek
ktory zostam niestety skradziony. a akurat compi wisialo na allegro do sprzedania:)
w ten o to sposob kupilem audi ktore okazalo sie bezwypadkowym egzemplarze kompletnym i sprawnym niestety troszke zwiesniaczonym.

tak to mniej wiecej wyglada po zakupie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zaraz po zakupie zostaly wyrzucone paskudne koncowki wydechu i naprawione wszystkie podswietlenia deski i dodatkowych zegarow. wymieniony zostal olej i kompletny rozrzad lacznie z lancuszkiem. pozostal mi tylko jeden problem do rozwiazania z brakiem ABS.
Z ciekawostek dodam ze diagnozowal w pelni auto KTS-em :mrgreen:

PLANY :lol:

- doprowadzic srodek do orginalu! zmyc te cholerne srebrne wstawki!!
czesciowo zmyty srebrny syf zostalo zakupic raczki :-|
- wymienic łaczniki stabilizatorow
- wymienic i pomalowac blotnik i maske czyli naprawa po jakims idiotycznym handlarzu
- polerka ori felg (nie zmieniam na inne)
- tylne lampy US-JAPAN
- audi ma wygladac w 100% orginalnie!!
- montaz wyswietlacza temperatury
- montaz spryskiwaczy

- swap na 1.9 tdi ARL 150ps <rotfl>
- skrzynia 6-gang
- program i mody na 201+ps
- hamulce jakies jeszcze niewiem

oczywiscie ACE idzie do sprzedania :-P bo do niczego innego sie nienadaje

Wersja zimowa:
ObrazekObrazek
Nowiutkie oponki michelin pilot alpin :mrgreen:
185/65r15 do tej mocy w zupelnosci wystarcza.
POZDRAWIAM Chmiel25

Powoli zaczynam kompletowac graty do swapa wiec dlatego powoli szukam kupca na swoj silnik ACE
2.0 16v 232 tys przebiegu
-wymieniony kompletny rozrzad lacznie z lancuszkiem
-oleje i filtry
-swiece i nowiutki przewody wysokiego napiecia
-wszystkie uszczelki niestety tez musialy byc wymienione

silnik chce sprzedac caly kompletny razem z wiazka i ukladem wtryskowym.
cena za kompletny silnik to 1200pln

Zimowe zabawy Competition niestety ACE niedaje rady brak momentu do ciekaszych zabaw.


milego ogladania.

: 10 lis 2009, 18:01
autor: mrozoo
fajnie compi, niezle wyposazone i z quattro onboard 8-) Tylko silnik mulowaty, czekam na mocnego PD'ka :-P

: 10 lis 2009, 18:52
autor: adasrogas
No no ciekawe plany, mocy dieselek w b4 z quattro - to jest coś. <ok> Z drugiej strony tak nieliczne Competition przestanie być oryginalne.

P.S. Przy swapie na dieselka trzeba bedzie trochę pokombinować w komorze silnika ;-)
Powodzonka

: 10 lis 2009, 19:20
autor: chmiel25
adasrogas pisze:P.S. Przy swapie na dieselka trzeba bedzie trochę pokombinować w komorze silnika ;-)
Powodzonka
niestety jestes w bledzie nic nie trzeba kombinowac i da sie zrobic swap odwracalny 8-)

: 10 lis 2009, 19:53
autor: SowaBezOka
tylko jaki kretyn bedzie chcial robic come back ACE w zamian za 1.9TDI @ 200ps... hah :-P

: 10 lis 2009, 21:35
autor: gornik
Tomek, możesz dokładniej opisać temat swapu. Nie chodzi o koszta, ale o techniczną sprawę, jak to wygląda. Jak to odwracalna procedura to ciekawi mnie lekko ten temat.

Z autem wiesz co zrobić. Dobry wypas <mikolaj>

Pozdro.

: 10 lis 2009, 21:58
autor: chmiel25
Dzieki :mrgreen:
zauwazylem ze to dosc rzadkie wyposazenie ale dla mnie wazne ze bezwypadkowa :mrgreen:
a co do swapa to sledz temat bede opisywal w miare postepow. Narazie musze sie troche odkuc po kradziezy i zakupie.
ogolem compi jest fajne ze wzgledu na swap bo zderzak od s2 ma miejsce na intercooler i mocowania do kazdego 4-ro cylindrowego silnika czyli wsadzenie 1.8 t i tdi pd to kwestia tylko wymiany silnika. z elektryka jest troche zabawy ale w sumie do podloczenia sa 3 przewody :mrgreen:
pozdro

: 10 lis 2009, 22:12
autor: gornik
1.8 T to dobry pomysł, jakoś TDI nie widzę tu chociaż wiem jak latają te silniki. Będę śledził, zobaczymy co i jak.

Pozdro.

: 10 lis 2009, 22:20
autor: mrozoo
dobrze dlubniety TDI PD to jest to <piwo>

: 18 lis 2009, 11:22
autor: Słonik
O i jest kolejne Compi :mrgreen:
Widzialem, pomacalem i potwierdzam co wlasciciel napisal ze ladna sztuka tylko poprzedni wlaciciel burak :lol: .
No to co Tomku pozostaje czekac i podgladac co tam dzialasz pod maska ;-)
Powodzonka :!:

: 18 lis 2009, 12:40
autor: chmiel25
Hej Słonik.
narazie update zimowy czyli juz alu zalozone i inne rzeczy skonczone. na szczescie to srebrne badziewie schodzi z boczkow :mrgreen:
i k...... zaje..... mi znaczek quattro z tylnej klapy zaczarowales mi go!!!!
zglosze sie z ringami do ciebie bo masz juz wprawe :-D
silnik dopiero na wiosne :-/
Pozdro

: 18 lis 2009, 13:02
autor: SIDNEY85
Ładnie kolejne Compi w rodzinie, ale piszesz ze chcesz zachowac ori a tu lampy tyl na US i silnik 1.9 to jakie ori hmmm (twoj wybor).
Jak mozna wsadzic 1.8T to smakowo jeszcze tylko ta wersje 180 rumakowa maly chip i jest 220 koni, przy tej masie zabijasz <ok>

: 18 lis 2009, 13:26
autor: chmiel25
Co do lamp to wielka niewiadoma moze kiedys?? moje wszystkie auta zawsze sa ori no moze po za silnikami. Caly czas sie waham miedzy tdi a 1.8t ale tylko nad wersja 225ps
problemem Compi jest jej dla mnie dramatyczny brak osiagow i nie moznosc latania w dlugie trasy dlatego ace wyleci do piwnicy :mrgreen:
pozdro

: 18 lis 2009, 13:56
autor: Niki20
No Tomku i ja się dołączę do śledzenia tego tematu bo widzę, że będzie ciekawie. ;-) 200 PS w dieslu to będzie zabijać <ok> A moment... :mrgreen: Oj heble to spore będziesz musiał zapodać. ;-) powodzenia i wytrwałości życzę. <ok>

: 18 lis 2009, 14:53
autor: chmiel25
z heblami jeszcze nie mam pomyslu chociaz ori w avancie nie mialy rzadnych problemow.
w 2.6 v6 sa od S2 tak samo ponoc w Compi ale to jeszcze bede sprawdzal.
auto ogolem ma byc do latania w trasy na zachodzie i to jest priorytetem czyli musi utrzymac w granicach 180km/h przy rozsadnym spalaniu.
pozdro