[B4 2.0 ABK 93 Sedan] Moje sreberko - są już fele ^_^
: 11 sty 2010, 08:45
Witam, w końcu nadszedł czas na prezentacje swojego auta
a oto trochę historii:
auto zjechało z Inglostadt w październiku 1992r., pierwsza rejestracja 1993r. w Holandii gdzie w 1997r. przy przebiegu 33tyś km dostała lekko w prawą pupę, co (chyba) widać na zdjęciach. została naprawiona (na szczęście w ASO) i pewnego dnia Pan będąc w trasie zauważył to cudeńko w jakimś autokomisie, oczywiście ją sprowadził (niestety ma wbite składak).
do roku 2009 auto miało wymieniony rozrząd, olej kilka razy oraz opony:) jeździła nim pewna Pani do pracy (2-3 km) w sumie samochód nabił 174 tyś jak go kupiłem (nie nabijał kilometrów 4 miesiące... i tak nie wierzę w przebieg mimo tego, że licznik nie był rozkręcany, ani zębatka zerwana, nie wiem jaki jest jeszcze sposób cofnięcia, żeby nie narobić szkód-jak ktoś wie niech pisze )... samochodzik był zaniedbany jak go kupiłem, ale się na niego napaliłem bo miałem mało kasy a z Audi konkurował Ford Mondeo 1993 Diesel z przebiegiem 328tyś i latającą tapicerą z każdej strony i rozbitymi amorami więc Audi przy nim był jak nowy...
wyposażenie:
ABS (z możliwością wyłączenia )
Wspomaganie
Obrotomierz
Procon-Ten
Regulacja wysokości świateł
Centralny zamek (co ciekawe nie pneumatyczny a elektryczny)
Auto alarm (ori Audi)
Światła przeciwmgielne przód
Spoiler Competition (fabrycznie zamontowany)
4x szyby na korbe
Ori felgi stalowe (zero obciążników czyli idealne-pan wulkanizator zdziwiony )
radio Sony z MP3 (bez USB :-| )
antena "lotka" w szybie
wykonane naprawy:
bezpiecznik od centralnego
rozrząd pasek i rolka
wszystkie tuleje i sworznie przedniego zawieszenia
sprężyny i amory tył
naprawiony centralny zamek
zawias w drzwiach kierowcy (opadnięte drzwi )
amortyzatory przód
wymiana kostki stacyjki
małe malowanko w kilku miejscach
naprawa licznika
plany:
jakieś felgi, chyba będą ori √
wymienić przegub bo już chyba zaczyna przepuszczać na prostych kołach
ringi na zegarach DILDO (oczywiście dołożone ) √
ori błotochrony (padło na uniwersalne - czekają na montaż)
fotele od A4 - założony z C4 √
"parapety"
sekwencja
założyć forumowe ramki √
a oto fotki (kliknij środkowym myszki/prawym > otwórz odnośnik w nowej karcie aby zobaczyć w pełnym rozmiarze)
a w garażu samochodzik jest tutaj
[center]_______________________________
17 marca 2010r.
_______________________________[/center]
Wymieniony potencjometr przepustnicy
Wymieniona sonda lambda na NGK/NTK OZA624-e3
Wymieniony słynny przekaźnik nr 30
// po wyżej wymienionych czynnościach auto w końcu żyje
[center]_______________________________
24 kwietnia 2010r.
_______________________________[/center]
zakupiłem fele jakieś 2 tygodnie temu (dodam że wyszły w cenie stalówek albo i taniej), pierwsze fotka, nie wyglądały zbyt pięknie, ale wziąłem się w końcu w sobotę do pracy, papierek i jazda, nie wyszło może idealnie, ale jestem zadowolony w sumie zaczynam dopiero swoją przygodę z samochodem, jeżeli do jesieni zacznie schodzić lakier to zrobię to ponownie, ale znajdę więcej czasu i będę się starał bardziej
teraz tylko czekam na oponki i będzie miodzio :mrgreen:
samochodzik mniej więcej będzie wyglądał tak (jak pomaluje klamki) :
zdjęcie poglądowe, wykonane w 3 min
[center]_______________________________
18 maja 2010r.
_______________________________[/center]
w końcu kupiłem opony:) padł wybór na Kleber Dynaxer HP3, co prawda 2 sztuki, ale jazda po wodzie nieporównywalnie lepsza niż u znajomego na brigestonach
a to kilka fotek:
a tutaj mały akcent klubowy nalepka będzie po umyciu
dodatkowo kupiłem za 30zł mokry fotel z C4 z dziwna tapicerką:) ale nie przeszkadza mi że jest inna, po prostu fotel mi się złamał więc w końcu muszę go wymienić, a z B4 ciężko dostać w dobrym stanie...
[center]_______________________________
22 maja 2010r.
_______________________________[/center]
w końcu wziąłem się za fotel, już nie dało się jeździć
godzinka roboty z przełożeniem szyn :lol:
a oto trochę historii:
auto zjechało z Inglostadt w październiku 1992r., pierwsza rejestracja 1993r. w Holandii gdzie w 1997r. przy przebiegu 33tyś km dostała lekko w prawą pupę, co (chyba) widać na zdjęciach. została naprawiona (na szczęście w ASO) i pewnego dnia Pan będąc w trasie zauważył to cudeńko w jakimś autokomisie, oczywiście ją sprowadził (niestety ma wbite składak).
do roku 2009 auto miało wymieniony rozrząd, olej kilka razy oraz opony:) jeździła nim pewna Pani do pracy (2-3 km) w sumie samochód nabił 174 tyś jak go kupiłem (nie nabijał kilometrów 4 miesiące... i tak nie wierzę w przebieg mimo tego, że licznik nie był rozkręcany, ani zębatka zerwana, nie wiem jaki jest jeszcze sposób cofnięcia, żeby nie narobić szkód-jak ktoś wie niech pisze )... samochodzik był zaniedbany jak go kupiłem, ale się na niego napaliłem bo miałem mało kasy a z Audi konkurował Ford Mondeo 1993 Diesel z przebiegiem 328tyś i latającą tapicerą z każdej strony i rozbitymi amorami więc Audi przy nim był jak nowy...
wyposażenie:
ABS (z możliwością wyłączenia )
Wspomaganie
Obrotomierz
Procon-Ten
Regulacja wysokości świateł
Centralny zamek (co ciekawe nie pneumatyczny a elektryczny)
Auto alarm (ori Audi)
Światła przeciwmgielne przód
Spoiler Competition (fabrycznie zamontowany)
4x szyby na korbe
Ori felgi stalowe (zero obciążników czyli idealne-pan wulkanizator zdziwiony )
radio Sony z MP3 (bez USB :-| )
antena "lotka" w szybie
wykonane naprawy:
bezpiecznik od centralnego
rozrząd pasek i rolka
wszystkie tuleje i sworznie przedniego zawieszenia
sprężyny i amory tył
naprawiony centralny zamek
zawias w drzwiach kierowcy (opadnięte drzwi )
amortyzatory przód
wymiana kostki stacyjki
małe malowanko w kilku miejscach
naprawa licznika
plany:
jakieś felgi, chyba będą ori √
wymienić przegub bo już chyba zaczyna przepuszczać na prostych kołach
ringi na zegarach DILDO (oczywiście dołożone ) √
ori błotochrony (padło na uniwersalne - czekają na montaż)
fotele od A4 - założony z C4 √
"parapety"
sekwencja
założyć forumowe ramki √
a oto fotki (kliknij środkowym myszki/prawym > otwórz odnośnik w nowej karcie aby zobaczyć w pełnym rozmiarze)
a w garażu samochodzik jest tutaj
[center]_______________________________
17 marca 2010r.
_______________________________[/center]
Wymieniony potencjometr przepustnicy
Wymieniona sonda lambda na NGK/NTK OZA624-e3
Wymieniony słynny przekaźnik nr 30
// po wyżej wymienionych czynnościach auto w końcu żyje
[center]_______________________________
24 kwietnia 2010r.
_______________________________[/center]
zakupiłem fele jakieś 2 tygodnie temu (dodam że wyszły w cenie stalówek albo i taniej), pierwsze fotka, nie wyglądały zbyt pięknie, ale wziąłem się w końcu w sobotę do pracy, papierek i jazda, nie wyszło może idealnie, ale jestem zadowolony w sumie zaczynam dopiero swoją przygodę z samochodem, jeżeli do jesieni zacznie schodzić lakier to zrobię to ponownie, ale znajdę więcej czasu i będę się starał bardziej
teraz tylko czekam na oponki i będzie miodzio :mrgreen:
samochodzik mniej więcej będzie wyglądał tak (jak pomaluje klamki) :
zdjęcie poglądowe, wykonane w 3 min
[center]_______________________________
18 maja 2010r.
_______________________________[/center]
w końcu kupiłem opony:) padł wybór na Kleber Dynaxer HP3, co prawda 2 sztuki, ale jazda po wodzie nieporównywalnie lepsza niż u znajomego na brigestonach
a to kilka fotek:
a tutaj mały akcent klubowy nalepka będzie po umyciu
dodatkowo kupiłem za 30zł mokry fotel z C4 z dziwna tapicerką:) ale nie przeszkadza mi że jest inna, po prostu fotel mi się złamał więc w końcu muszę go wymienić, a z B4 ciężko dostać w dobrym stanie...
[center]_______________________________
22 maja 2010r.
_______________________________[/center]
w końcu wziąłem się za fotel, już nie dało się jeździć
godzinka roboty z przełożeniem szyn :lol: