[Audi 80 1.9 TDI] wersja wloska 1992 - rozbite str.6
: 02 lis 2010, 15:19
niestety 28.11.2014r. moje Audi skonczylo zycie, nizej krotka historia zakupu i modernizacji
...........
Witam
auto zakupione 31 lipca 2006, znalezione na giełdzie w Lublinie dzień wcześniej, dniowa zwloka byla konieczna gdyż tego dnia na giełdzie byl tak ogromny wybór tego modelu w dieslu ze naprawde trudno sie bylo zdecydować, nie brane pod uwagę oczywiście auta z hakiem, napewno nie kolor czerwony i bialy, i auto nie miało być na rok tylko na jak dłuższy okres, byc moze az sie rozsypie ale widze ze raczej nie prędko, jednego żałuję ze nie mam ABS, bo juz kilka par opon zciolem ostrym hamowaniem
auto bardzo oszczedne, niezniszczone, i nie wyeksploatowane, wedlug dokumentacji miala byc to taksowka na rynek wloski, przyjechala z Rzymu, jestem trzecim wlascicielem i raczej ostatnim
wyposażenie org
- obrotomierz
- wspomaganie
- centralny
- pełna elektryka
- komplet lampek w podsufitce
- zwijany pas środkowy na tylniej kanapie - bardzo dobra sprawa, nic sie tam nie placze po kanapie
- grzane dysze spryskiwaczy
- cztery oryginalne kluczyki te co sa przy zakupie z salonu (czyli plastikowy z lampka i bez lampki, oraz dwa blaszane, plus blaszki wzorcowe z nr wzoru klucza, zainteresowani znajda je w org książeczce "Audi 80 Betriebsanleitung" na str 7)
moja dokladka
- Bord Computer, wraz z korekta dla diesla ( https://audi80.pl/b4-1zrezanie-ac-bc ... htm#311920 )
- Auto Check oraz podłączone wszystkie funkcje, wraz z ostrzezeniem o predkosci i wskaznikem częstotliwości radia https://audi80.pl/b4-1zrezanie-ac-bc ... 77,285.htm
- org radio Gamma z podlaczeniem funkcji fabrycznych (GALA - automatyczne poglasnianie ze zwzrostem predkosci), (podlaczenie do AC) https://audi80.pl/b3-b4-radio-audi-g ... t44767.htm
- daszki od słońca z lampkami
- przekaznik 341 w celu tluminia drgan wskazan paliwa na zakretach ( https://audi80.pl/b4-all-ac-a-rezerw ... t27452.htm )
- przekaznik 99 regulacja czasowych wycieraczek ( https://audi80.pl/b3-b4-regulacja-cz ... t58733.htm )
- trzy dodatkowe zegary, z braku kasy na czujniki a potem i brakiem czasu podlaczony tylko woltomierz, a bardzo, i to bardzo sie przydaje
- drugie tylne przeciw mgielne
- wymiana swiec zarowych na nowe bo wszystkie nie dzialaly, az dziwo ze palil w zimie
- wyswietlacz temp zewnetrznej
- pilot do centralnego wraz z zabezpieczeniem przeciw zlodziejom
- zmiana kierownicy na ta co byla w pierwszym roku b4 bo dla mnie ladniejsza
- zmiana znaczka nad schowkiem z czarnego na chromowany, bo sie taki znalazl na szrocie
- zmiana felg na org felgi audi 10-cio ramienne
- wrzucenie org dywanikow gumowych audi od b4, przod i tyl, te z b3 tylne sa mniejsze
- zmiana kierunkow pomarańczowych na biale na blotnikach, a tym samym zalozenie pomaranczowych zarowek
- sygnalizacja otwartych drzwi z V8
- pomalowanie oslony silnka tzn litery TDI na kolor szary inny kolor sie nie nadaje (to mi akurat kolega pomalowal)
- no i setki kosmetycznych spraw, usuniecie wszelkich dziadowskich naklejek, poczyszczenie tego wszystkiego co zniszczone i ewentualna wymiana na to co sie znalazlo sprawne na szrocie
moje ekstremalne osiagi to
- 198km/h
- 4,02l/100km przy 90km/h, po przejechaniu 500 km wskaznik dopiero dotarl do kreseczki wskazujacej 70 litrow, paliwo mialem wtedy ukrainskie, lecz widze ze na polskim tez mozna oszczednie pojechac, przeciez jest to te samo paliwo co u nas, jest brane od nich
teoretycznie przeliczajac pojemnosc baku 85 litrow po odpowietrzeniu mam w teorii zasieg 2000km, tyle ze predkosc 90 jest troche nudna
...........
Witam
auto zakupione 31 lipca 2006, znalezione na giełdzie w Lublinie dzień wcześniej, dniowa zwloka byla konieczna gdyż tego dnia na giełdzie byl tak ogromny wybór tego modelu w dieslu ze naprawde trudno sie bylo zdecydować, nie brane pod uwagę oczywiście auta z hakiem, napewno nie kolor czerwony i bialy, i auto nie miało być na rok tylko na jak dłuższy okres, byc moze az sie rozsypie ale widze ze raczej nie prędko, jednego żałuję ze nie mam ABS, bo juz kilka par opon zciolem ostrym hamowaniem
auto bardzo oszczedne, niezniszczone, i nie wyeksploatowane, wedlug dokumentacji miala byc to taksowka na rynek wloski, przyjechala z Rzymu, jestem trzecim wlascicielem i raczej ostatnim
wyposażenie org
- obrotomierz
- wspomaganie
- centralny
- pełna elektryka
- komplet lampek w podsufitce
- zwijany pas środkowy na tylniej kanapie - bardzo dobra sprawa, nic sie tam nie placze po kanapie
- grzane dysze spryskiwaczy
- cztery oryginalne kluczyki te co sa przy zakupie z salonu (czyli plastikowy z lampka i bez lampki, oraz dwa blaszane, plus blaszki wzorcowe z nr wzoru klucza, zainteresowani znajda je w org książeczce "Audi 80 Betriebsanleitung" na str 7)
moja dokladka
- Bord Computer, wraz z korekta dla diesla ( https://audi80.pl/b4-1zrezanie-ac-bc ... htm#311920 )
- Auto Check oraz podłączone wszystkie funkcje, wraz z ostrzezeniem o predkosci i wskaznikem częstotliwości radia https://audi80.pl/b4-1zrezanie-ac-bc ... 77,285.htm
- org radio Gamma z podlaczeniem funkcji fabrycznych (GALA - automatyczne poglasnianie ze zwzrostem predkosci), (podlaczenie do AC) https://audi80.pl/b3-b4-radio-audi-g ... t44767.htm
- daszki od słońca z lampkami
- przekaznik 341 w celu tluminia drgan wskazan paliwa na zakretach ( https://audi80.pl/b4-all-ac-a-rezerw ... t27452.htm )
- przekaznik 99 regulacja czasowych wycieraczek ( https://audi80.pl/b3-b4-regulacja-cz ... t58733.htm )
- trzy dodatkowe zegary, z braku kasy na czujniki a potem i brakiem czasu podlaczony tylko woltomierz, a bardzo, i to bardzo sie przydaje
- drugie tylne przeciw mgielne
- wymiana swiec zarowych na nowe bo wszystkie nie dzialaly, az dziwo ze palil w zimie
- wyswietlacz temp zewnetrznej
- pilot do centralnego wraz z zabezpieczeniem przeciw zlodziejom
- zmiana kierownicy na ta co byla w pierwszym roku b4 bo dla mnie ladniejsza
- zmiana znaczka nad schowkiem z czarnego na chromowany, bo sie taki znalazl na szrocie
- zmiana felg na org felgi audi 10-cio ramienne
- wrzucenie org dywanikow gumowych audi od b4, przod i tyl, te z b3 tylne sa mniejsze
- zmiana kierunkow pomarańczowych na biale na blotnikach, a tym samym zalozenie pomaranczowych zarowek
- sygnalizacja otwartych drzwi z V8
- pomalowanie oslony silnka tzn litery TDI na kolor szary inny kolor sie nie nadaje (to mi akurat kolega pomalowal)
- no i setki kosmetycznych spraw, usuniecie wszelkich dziadowskich naklejek, poczyszczenie tego wszystkiego co zniszczone i ewentualna wymiana na to co sie znalazlo sprawne na szrocie
moje ekstremalne osiagi to
- 198km/h
- 4,02l/100km przy 90km/h, po przejechaniu 500 km wskaznik dopiero dotarl do kreseczki wskazujacej 70 litrow, paliwo mialem wtedy ukrainskie, lecz widze ze na polskim tez mozna oszczednie pojechac, przeciez jest to te samo paliwo co u nas, jest brane od nich
teoretycznie przeliczajac pojemnosc baku 85 litrow po odpowietrzeniu mam w teorii zasieg 2000km, tyle ze predkosc 90 jest troche nudna